انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 101 من 103 الأولىالأولى ... 5191979899100101102103 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1,001 الى 1,010 من 1027

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات

الردود
    646
    تعقيب كتبت بواسطة رحــيق الأزهـار عرض الرد
    بجد و الله شئء بيقهر لتاني مرة أكتب و يفصل حسبي الله عليه
    المهم
    شيااان حبيتبي ،، كلنا بندعيلك أسأل الله العظيم رب العرش العظيم
    يعافيكي يااااااااااااارب من أي داء ويجي اليوم وتقري مذكراتك و تضحكي و بيباتك في حضنك أمني يارب

ثوثوووووووو:::::::سانحيني حبيتي و الله كنت نايمة لما إتصلتي لأنهم حبايب قلبي ما بينميوا وصار كم يوم ما بطبخ و حاليتي حالة صاروا يبكوا كتيرررر باليل اللهي يهديهم أناهحكي معك بإذن الله قبل ما جوزك يجي ربي يسعد قلبك ياااااااااااااارب عاجلا غير أجل
    قرررررة العسوووولة ،،،،،،،،،،،،،،نورتي يا سوسو و الله وربي يوفقك في عملك و يثبت ياااااااارب بحق لا إله إلا الله ويرزقك من حيثت لا تحتسبي أمين يارب

بخصوص الإغراء و الله حطاه الصور عشان البنات يفرفشوا شوي حاية الإكتئاب مسيطر على الملف ربي يسعد قلوبهن جميعا ياااااااااااااااااااارب
    والرضااااااااعة ،، حبيب قلبي ربي يعافية ياااااااااااااارب بتغلبه وبتغلبني شويه في الرضاعة الحمد لله طبعا بيرضع طبيعي اللهم لك الحمد
    بس بيتعب صدري شوي عقبال ما يمسك و يرضع ربي يعافيه يااااااااااااارب أمين نفسي يجي اليوم هلأ قبل بكرة و أشوف شفته سليمة معافاة
    الحمد لله إنها خاريجة اللهم لك الحمد الحمد لله رب العرش العظيم ما خيب ظني وطلعت من بره
    ربي يعافي مرضى المسليمن يااارب

ر
    ريووووووووووووم///////////////حبيتي بحق لا إله إلا الله يحعل هالعملية سبب فحيملك بتوأم سليمن معافين ياااااااااااااااااااااارب أمين ونفرحلك قريب وكل البناتي ارب ويفرح قلبك أمين

وبإ1ن الله ربي يهيجبر خاطرك و بخصوص القيام لو تقدري مرة جالسة و مرة واقفة عشان ما تتعبي و تقدري تواصلي لأن البقرة طوويلة وبالتجيود كان بتأخد مني أكتر من ساعة
    فجربي قسميها في الركعة 50 أيه وهكذا
    وبإذن الله ربي ما هيخيب ظنك عن تجربة ربي يعنينيا على ذكرة وشكرة و حسن عبادته لأنه بعد ما يجكي بإ1ن الله النونهات ما هتلاقي وقت تنامي أصلا ربي يعينا يارب

نونااااا حبيتي ،ــــــــــاللهم أمين يارب حبيتي والبيبهات بيسلماو عليكي الحمد لله ربي يهديهم عليا يارب ويناموا باليل
    صاااااااااااااااااااافي ،،،،،،،نحبيتبي ربي يحمي ريماس و ذريتنا جميعا يارب
    وبخثوث النوم إنسيه و الله والله ما في نوووووووووووووووووم ولا طبيخ ههههه حتى
    خاصة لما بيكبورا شوي بتزداد وقتهم للضاعة والحمد لله بعد 6 شهور بيحكوا بينتظموا بإذن الله

وياااريت تنزلي عند إمك هترتاحي متى ناوية تنزلي بإذن الله ؟؟؟
    كان نفسي أنزل بس للأسف ما هينفع الحمد لله عشان إجراءات الكفيل ونقل الكفالة لازم ينقلها وطبعا تجديد الإقامة و عملية أدم الحمد لله كلها معقدة هههه وما هينفع أنزل قبل شهور الله خير معين وميث يارب

ثوثووووو ياربيت يا قلبي لو تقدري ،،تبعتيلي رقم عفوووف ضوروريو الله يسعج قلبكوا جميعا يارب

رحييييييق ام الشباب الحلوووين ياعمري والله العظيييم اشتقتلك واشتقت لكلامك يااقلبي
    الله يهديلك الصغار ياااااكريم يارب العالمين ويقويكي ويعطيكي الصحه والعااافيه ... وشوي شوي بيكيرو ومسأليتهم بتقل الله يتمم شفاكي يااقلبي وشفاهم علي خير الاهي

وفعلا ياارحيق انا لما بقيم الليل بالبقره فعلا بتاخد مني تقريبا مابين الساعه ونص والساعه وربع
    وراح اخد بنصيحتك واعمل زي ما قلتيلي والله يطعمنا انا وشايان يارب وكل المبتدأت ويعوض صبرنا خير الاهي
    عن جد يارحيق بحس ان دعواتك من القلب وبيقشعر بدني والله بس اقراها ...ربي يسعدك ياعمري دنيا واخره ويفرح قلبك دايما زي ما بتفرحي قلبي بدعواتك الطيبه يالطيبه

الردود
    646
    تعقيب كتبت بواسطة شايان عرض الرد

والله يابنتى الواحد بيزعل لما يحس ان الدكتور مش واخد باله من المريض بس انتى حاولى تكلمى الدكتور او المنسقه قبل نقل الاجنه عشان تكونى عملتى ال عليكى
    اه ان شاء الله هحاول اوصل للدكتور والله يسخرلي عبيده يارب وتزيط معي واعرف اقابله واحكيله مع اني عارفه انهم هيقولولي زي ما انتي وكملي عادي ^____^ بس زي ما قلتي اعمل الي علي والله كررريم

الردود
    2,783
    انتى عارفه يا ريما انا أخر مره عملت تحليل الغده الدرقيه كانت 3 يعنى فى الطبيعي ولما الدكتور كتب على السلينيوم استغربت لانى عارفه انه مفيد فى حالة قصور الغده الدرقيه وانا معنديش قصور ربنا يستر

الردود
    2,783
    رحيق كيفيك يا قمر ياترى بقالك كم يوم من غير نوووووووووووووووووم *_______________^

الردود
    2,783
    وينك يا نونا اليوم رحتى المركز يا ترى ؟ ربنا يطمنا عليكى ويسمعنا عنك كل خير ان شاء الله

الردود
    1,045
    رحيق حبيبتي الله يخليلك ادم واسر وتفرحي بيهم ويشفي ادم ويتمم له العملية علي خير ويجمعك باهلك علي خير حبيبتي ويعنا علي قلة النوم يارب
    ريما الله يكرمك حبيبتي انا ان شاء الله هانزل يوم 7\5 ومستنية اليوم ده بفارغ الصبر علشان نفسي اشوف فرحة ماما بريماس وخصوصا انها مكانتش معايا وقت الولادة ربنا يقدرني واسعدها وابرها يارب

الردود
    2,071
    السلام عليكم ورحمه الله
    ازيكم يا احلي واغلي اخوات شايان القمر يارب يبارك في اللمه دايما وكويس انك انبسطي انا كمان كلنا اتلمينا وضحك وحكايات ايييييييييييييه مش عاوزة اقول لك وفسيخ ورنجه للركب الحمد لله ربنا يديمها علينا نعمه ويحفظها من الزوال
    وال سلامه عليكي من المغص وانشاء الله متضطريش تعملي اشعه الصبغه وربنا يتمم لك كل خطواتك ياااااااااااااااارب

الردود
    2,071
    تعقيب كتبت بواسطة safinaz reda عرض الرد
    رحيق حبيبتي الله يخليلك ادم واسر وتفرحي بيهم ويشفي ادم ويتمم له العملية علي خير ويجمعك باهلك علي خير حبيبتي ويعنا علي قلة النوم يارب
    ريما الله يكرمك حبيبتي انا ان شاء الله هانزل يوم 7\5 ومستنية اليوم ده بفارغ الصبر علشان نفسي اشوف فرحة ماما بريماس وخصوصا انها مكانتش معايا وقت الولادة ربنا يقدرني واسعدها وابرها يارب

تيجي يااااااااااااااااارب بالف الف سلامه وربنا يخليها لك ودايما يفرح قلبك باللمه يااااااااااااااااااارب ويخلي لك ماما

الردود
    2,071
    تعقيب كتبت بواسطة شايان عرض الرد
    وينك يا نونا اليوم رحتى المركز يا ترى ؟ ربنا يطمنا عليكى ويسمعنا عنك كل خير ان شاء الله

ياارب يخليكي ليا يا حبيبتي حاولت اكلمهم بس محدش رد بس ياريت تضيفوني معاكم علي القايمه انا هبدا من بكرة الجينيرا بامر الله والله المستعان

الردود
    2,071
    تعقيب كتبت بواسطة Reemaa عرض الرد
    اه ان شاء الله هحاول اوصل للدكتور والله يسخرلي عبيده يارب وتزيط معي واعرف اقابله واحكيله مع اني عارفه انهم هيقولولي زي ما انتي وكملي عادي ^____^ بس زي ما قلتي اعمل الي علي والله كررريم

ربنا معاكي يا قمر ويذلل لك الصعب يا حبيبتي ويجعلها لك بفايده يااااااااااااارب

مواضيع مشابهه

1. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 426
    اخر موضوع: 22-03-2011, 08:13 PM
  2. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 467
    اخر موضوع: 18-12-2010, 02:46 PM
  3. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 411
    اخر موضوع: 10-12-2010, 08:00 PM
  4. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 497
    اخر موضوع: 03-12-2010, 08:58 PM
  5. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 530
    اخر موضوع: 12-01-2010, 06:58 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الكلمات الاستدلالية لهذا الموضوع

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ