انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 2 من 45 الأولىالأولى 12345612 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 11 الى 20 من 448

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات

الردود
    2,783
    تعقيب كتبت بواسطة fatma105 عرض الرد
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم يا احلى بنات فى دنيا يا رب تكونوا فى احسن و تفرحكم بلحمل قريب يارب
    ولك بالمثل وان شاء الله تحملى عن قريب بامر الرحمن

الردود
    2,783
    عارفين يابنات انا من جوايا نفسى اعيد تجربة الحقن المجهرى مره تانيه بس مش عارفه ابتدى الموضوع مع زوجى بجد مكسوفه منه جداً وبينى وبين نفسى بقول استنى شويه لغاية ما أشوف الاستروجين هايتظبط امتى ووقتها ممكن اقدر اتكلم مش عارفه هل انا كده بفكر مظبوط ولا ايه

الردود
    179

happy2

تعقيب كتبت بواسطة اشىشى عرض الرد
    عارفين يابنات انا من جوايا نفسى اعيد تجربة الحقن المجهرى مره تانيه بس مش عارفه ابتدى الموضوع مع زوجى بجد مكسوفه منه جداً وبينى وبين نفسى بقول استنى شويه لغاية ما أشوف الاستروجين هايتظبط امتى ووقتها ممكن اقدر اتكلم مش عارفه هل انا كده بفكر مظبوط ولا ايه

حبيبتى الله يسر امورك وتكتبلك الخير يا رب اوصييكى بصلاة الاستخارة واكترى منها وانشاء الله ربنا حيرزك بلحمل صالح السليم يا رب

الردود
    2,783

حبيبتى الله يسر امورك وتكتبلك الخير يا رب اوصييكى بصلاة الاستخارة واكترى منها وانشاء الله ربنا حيرزك بلحمل صالح السليم يا رب
    كان عندى سؤال ليكى يا فطيمه يا جميله انتى من فين من القاهره يعنى من القاهره نفسها ولا من محافظه تانيه وعندك كام سنه ؟ وبتابعى مع مين ؟
    آخر مرة عدل بواسطة شايان : 10-09-2011 في 12:19 AM

الردود
    2,783
    بحلم وانا صاحيه ب ولادى حواليا وفى حضني ياما عددت علينا ايام بنحلم بنفس الحلم وعشان كده احنا متجمعين هنا عشان الحلم ده ربنا يوفقنا كلنا ويرزقنا ان شاء الله

الردود
    179

strange

كان عندى سؤال ليكى يا فطيمه يا جميله انتى من فين من القاهره يعنى من القاهره نفسها ولا من محافظه تانيه وعندك كام سنه ؟ وبتابعى مع مين ؟

بصى يا حلوة انا من القاهرة من مصر الجديدة بس بعد الجواز ساكنة فى ٦اكتوبر وعندى ٢٧ سنة متابعة دلوقتى مع
    دكتور اسماعيل ابو الفتوح بس قبل كدة ك؛نت مع دكتور مصطفى عبدالبر هو كويس بس المرة ٢ تعبت معاه اوى عشان كدة رو،حت عند اسماعيل بصراحة هوا كويس او،ى و كل بتاع ربنا ربنا يرزقنا جميعا يا رب
    و،انتى منين يا حلوة

الردود
    2,783
    بصى يا حلوة انا من القاهرة من مصر الجديدة بس بعد الجواز ساكنة فى ٦اكتوبر وعندى ٢٧ سنة متابعة دلوقتى مع
    دكتور اسماعيل ابو الفتوح بس قبل كدة ك؛نت مع دكتور مصطفى عبدالبر هو كويس بس المرة ٢ تعبت معاه اوى عشان كدة رو،حت عند اسماعيل بصراحة هوا كويس او،ى و كل بتاع ربنا ربنا يرزقنا جميعا يا رب
    و،انتى منين يا حلوة
    بصي ياستى انا متجوزه فى الزقازيق بس انا اصلا من القاهره وحاليا قاعده مع مامتى عشان مامتى لوحدها وفى شهر 12 هايكون عندى 27 سنه ان شاء الله وكنت متابعه فى مركز جنين مع دكتور حسام سنتين وعملت كذا محاوله بس كلها باتت بالفشل والحمدلله

الردود
    179

coffee

بصي ياستى انا متجوزه فى الزقازيق بس انا اصلا من القاهره وحاليا قاعده مع مامتى عشان مامتى لوحدها وفى شهر 12 هايكون عندى 27 سنه ان شاء الله وكنت متابعه فى مركز جنين مع دكتور حسام سنتين وعملت كذا محاوله بس كلها باتت بالفشل والحمدلله

معلش حبيبتى ان شاء الله ربنا حيرزقك قريب و يا رب على عيد ميلادك تكونى حامل يارب طيب ما نغيرى المركز يعنى نوع من تفاؤل ولو عايزة تعرفى حاجة عن الدكتور بتاعى انا تحتح امرك انا ان شاء الله حبتدى الابر التحضرية يوم ١٣ ادعيلى يا كتكوتة

الردود
    2,783

معلش حبيبتى ان شاء الله ربنا حيرزقك قريب و يا رب على عيد ميلادك تكونى حامل يارب طيب ما نغيرى المركز يعنى نوع من تفاؤل ولو عايزة تعرفى حاجة عن الدكتور بتاعى انا تحتح امرك انا ان شاء الله حبتدى الابر التحضرية يوم ١٣ ادعيلى يا كتكوتة
    انا حكايتى حكايه طويله اوى وحتى انى تابعت مع مركز فارس مع دكتور محمد فارس نفسه وكانت النتيجه واحده ياستى انا بعد تنشيط 22 يوم بكميات حقن فظيعه خلال اليوم الواحد وكنت بكنسل العمليه والمرات ال ماتكنسلتش فيها كانت بتتكنسل ساعة سحب البويضات عشان البويضه بتكوت فاضيه مفيش فيها نواه والحمدلله

الردود
    492
    و،انتى منين يا حلوة
    اهلا بيكى معانا انا قلت اطمنك انا تابعت مع دكتور اسماعيل وانا الحمد لله حامل دلوقتى وفبالك يارب هو ما شاء الله ممتاز

مواضيع مشابهه

1. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 421
    اخر موضوع: 22-11-2010, 09:22 PM
  2. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 418
    اخر موضوع: 10-06-2010, 01:42 PM
  3. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 543
    اخر موضوع: 04-06-2010, 09:37 PM
  4. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 420
    اخر موضوع: 27-05-2010, 06:33 PM
  5. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 527
    اخر موضوع: 21-05-2010, 12:35 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ