انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 60

الموضوع: مركز آدم لأطفال الأنابيب

مع أحن زوج وأشغب ولد وبنت في درب التبانة حماهم لي الله
    الردود
    1,496
    التكريم
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة المشتاقة لمكة عرض الرد
    يا اختي انا ورحمه صاحبة الموضوع عندنا مشكلة في اختيار المركز عشان هو متخصص في امراض الذكورة
    والكل ينصحنا بمركز جنين وهو غالي
    بس الدكتور عادل البيجاوي نصحنا بيه
    انت رايك ايه فيهم؟؟؟
    وطريقة المعاملة
    ايه رايك في دكاترة النسا والتوليد فيهم
    مركزهم زحمة ولا لا ؟؟؟
    ياريت تفيدينا باي معلومة وربنا يقدملنا كل خير احنا الاتنين
    يعني انا ورحمة
    اهلا بيكي اختي وان شاء الله ربنا يرزقكم بالذرية الصالحة عاجلا غير آجلا انتي والاخت رحمة وكمان تزوري الحرم المكي قريب جدا ان شاء الله.........بصي هو آه فعلا متخصص في الذكورة لأن الدكتور مدحت عامر تخصصه اصلا ذكورةس برضه متخصص في النسا وفي دكاترة استشاريين كبار متخصصين في النسا وكمان لأن الشغل الاكبر مع الست فلازم يكون متخصصين في النسا..........يعني في عندهم الدكتورة مها الشاهد شاطرة جداااااا ماشاء الله عليها وقمة في الاخلاق والادب بجد انسانة رائعة وانا لايمكن انساها ابداااااااااا ربنا يبارك فيها وكمان في دكتورة اسمها نادية برضه شاطرة جداااااااا ودكاترة تانيين كتير........وبالنسبة للمعاملة انا في نظري هم كويسين جدا حتى في المواعيد كانت الى حد كبير دقيقة لكن الامر ماككنش بيخلى طبعا من مرة تأخير او مرة لخبطة في حاجة لأن زي مانتي عارفة احنا في مصر هههههههه.........وطبعا المركز زحمة بس هو بيبقى زحمة فوق الوصف في وقت الصيف وحتى انا دايما بنصح اي حد انه مايعملش العملية في الصيف لأن اي مكان مهما كان منظم في الزحمة حيبقى بشكل تاني خالص........واعتقد ان اي حد ماعجبوش المركز اكيد راح في فترة الصيف.........يعني متهيألي مركز ابو الغار اللي ادى للي هو فيه دلوقتي من اهمال وتأخير في المواعيد بالتلات ساعات واكتر الزحمة الرهيبة الغير طبيعية اللي فيه لأنه من اقدم المراكز والناس بتروحله من كل بلد على اسمه........

الردود
    253
    رحمة
    انا جيت لموضوعك هنااااااااااااا
    شفتي البنات كلها بترشح جنين
    حنعمل ايه؟؟؟
    والله مش عارفة يا المشتاقة اقولك يا حبيبتي انا بفكر في ايه؟
    انا هروح اعمل كشف في المركزين وهعمل استخارة وبعدين نختار وربنا يلهمنا الصواب ياااااااااااارب
    قوليلي يا حبيبتي انتي اسمك ايه؟

الردود
    253
    تعقيب كتبت بواسطة ام حبيبة الله عرض الرد
    ايوة ياجميل انا جيييييييييت
    معلش اتأخرت عليكي مدخلتش عالنت بقالي كم يوم واول ماعرفت جيت على طول........
    ايوة انا عملت عمليتي عند مستشفى آدم وكنت مرتاحة معاهم جداااااااااا الحمدلله ولو عايزة اعملها تاني حعملها عندهم ان شاء الله.......انتي عايزة تسألي على ايه بالظبط؟؟؟؟؟؟انا تحت امرك في اي استفسار ومعاكي في اي حاجة.........
    ربنا خليكي يا أم حبيبة ياااااااارب ويخليلك اولادك يارب ويحميهم من كل سوء ياااااااااااااااارب

الردود
    40
    تعقيب كتبت بواسطة ام حبيبة الله عرض الرد
    اهلا بيكي اختي وان شاء الله ربنا يرزقكم بالذرية الصالحة عاجلا غير آجلا انتي والاخت رحمة وكمان تزوري الحرم المكي قريب جدا ان شاء الله.........بصي هو آه فعلا متخصص في الذكورة لأن الدكتور مدحت عامر تخصصه اصلا ذكورةس برضه متخصص في النسا وفي دكاترة استشاريين كبار متخصصين في النسا وكمان لأن الشغل الاكبر مع الست فلازم يكون متخصصين في النسا..........يعني في عندهم الدكتورة مها الشاهد شاطرة جداااااا ماشاء الله عليها وقمة في الاخلاق والادب بجد انسانة رائعة وانا لايمكن انساها ابداااااااااا ربنا يبارك فيها وكمان في دكتورة اسمها نادية برضه شاطرة جداااااااا ودكاترة تانيين كتير........وبالنسبة للمعاملة انا في نظري هم كويسين جدا حتى في المواعيد كانت الى حد كبير دقيقة لكن الامر ماككنش بيخلى طبعا من مرة تأخير او مرة لخبطة في حاجة لأن زي مانتي عارفة احنا في مصر هههههههه.........وطبعا المركز زحمة بس هو بيبقى زحمة فوق الوصف في وقت الصيف وحتى انا دايما بنصح اي حد انه مايعملش العملية في الصيف لأن اي مكان مهما كان منظم في الزحمة حيبقى بشكل تاني خالص........واعتقد ان اي حد ماعجبوش المركز اكيد راح في فترة الصيف.........يعني متهيألي مركز ابو الغار اللي ادى للي هو فيه دلوقتي من اهمال وتأخير في المواعيد بالتلات ساعات واكتر الزحمة الرهيبة الغير طبيعية اللي فيه لأنه من اقدم المراكز والناس بتروحله من كل بلد على اسمه........
    الله يطمن قلبك زي ما طمنتينا
    وجزااااااااااااااااااك الله كل خير

الردود
    40
    تعقيب كتبت بواسطة دودو أم جوجو عرض الرد
    انا يا مشمشة بصراحة برده فى نفس الحيرة و موضوع التكاليف و الكلام برده فارق بس انا لما سالت حسيت مش فارق فى السعر هوا الموضوع ان المشكلة الاساسية فى تحليل الزوج , بس انا رايى لو مش فارق كتير فى السعر روحى جنين لانه مركز مع الستات و طبعا الله اعلم دى وجهة نظرى
    عندك حق يا دودو
    بس في الاول والاخر كلو من امر ربنا
    عشان في عمليات تنجح في مراكز لا معروفة ولاهي بتاخذ برتوكول علاج طويل
    مشكلتي مع جنين هي قصر المده اللي حقضيها في مصر عشان ظروف جوزي
    وكمان الحاجة التانية انو جنين اغلى بكتير من اي مركز والصراحة انا جاية من الجزاائر والمشوار بعيد يعني تكاليف الاقامة والطيران مكلفة
    فيبقى صعب اني اروح لجنين
    وربنا يقدم اللي فيه الخير

الردود
    6,437
    التكريم
    (أوسمة)
    معرفش بس حبيبت اقولك ان شاء الله ربنا حيوفقك باتكالك عليه ابا كان المكان

الردود
    40
    حبيبة قلبي رحمة مستنياك

الردود
    64
    ربنا يكرمك انتى ورحمة يا مشمشة وربنا يقدم اللى فيه الخير فعلا مش فارق كله بيد الله

الردود
    64
    و انا بطلت من زمان اؤمن ان الاطباء عارفين كل حاجة و لا نص حاجة

مع أحن زوج وأشغب ولد وبنت في درب التبانة حماهم لي الله
    الردود
    1,496
    التكريم
    (أوسمة)
    الله يطمن قلبك زي ما طمنتينا
    وجزااااااااااااااااااك الله كل خير
    جزانا واياكي حبيبتي واي حاجة عايزين تستفسرو عنها انا تحت امركم ان شاء الله.........

مواضيع مشابهه

1. طفل الأنابيب و المانع ساعدووني
    بواسطة Ra'da في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 4
    اخر موضوع: 23-04-2009, 02:19 PM
  2. أسباب العقم و أطفال الأنابيب
    بواسطة هبة الله28 في ركن المواضيع المكررة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 28-11-2008, 03:54 PM
  3. شرح مفصل لكيفية إجراء أطفال الأنابيب
    بواسطة meme meme في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 13
    اخر موضوع: 10-01-2008, 03:03 PM
  4. اللي تعاني من انسداد الأنابيب
    بواسطة مزن في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 4
    اخر موضوع: 30-10-2002, 10:38 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ