انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
عرض النتائج 11 الى 15 من 15

الموضوع: ارجووو المساعده بسسرعه

الردود
    1,348
    الله يسهل عليك ويرزقك بالولد او البنت السليم والمتعافي
    اقري قران وكثري من الدعاء
    الله معاك

الردود
    1,791
    يا خبر انا بقالى اسبوعين والدة وكان بيحصلى زيك بالضبط بالضبط وجريت وروحت المستشفى فى نصف الليل كتير وبعدين الاقى لسه الرحم مقفول ومفيش طلق
    لكن وعلى فجأة وبعدها ب 6 او 7 ايام لقيت الطلق شغال ومكنتش عارفة انه هو ده الطلق وروحت لقيت الرحم 7 سم وكان ولادة بسرررررررعة وسهلة بأذن الله
    لا تقلقى هذه بداية لولادة سهلة ان شاء الله بس لا تستعجلى الا لما تلاقى طلق يعنى الم ومغص لا يحتمل لايحتمل مش مغص بسيط ونصيحة لو انت ما عملتيش نضافة شخصية اعملى علشان الولادة الى بيسبقها علامة الدم دى بتيجى فجأة وبسرعة هتلاقى نفسك هتولدى فلو سمحتى اعملى من الان افضل بدل الحراج عن تجربتى الشخصية والله انتى اختى فى الله ربنا يسهلك ولادتك ولا تنسينى من الدعاء ان ربنا يباركلى فى اولادى وزوجى ويكفينا شر المرض يارب
    طمنينى انا بصفة خاصة ولو عايزة تسألى على حاجة انا حاضرة هو انت منين ؟

الردود
    656
    السلام عليكم
    على الدكتوره لا تستني ولادتك قريبه بإذن الله
    حصلي هذا خلال يومين و اليوم الثالث ولدت الحمد لله

الردود
    11
    مشششششششششششششششششششششكورين خوووواتي على الردوووووود ,,, ومبروك لك ياغادة البيبي الجديد والولادة الميسره عقبااالي انشالله ,, بس يا بنات اليوم كثرت على الافرازات اكثر من امس وبنفس الطريقه ماده لزجه مع شيء لونه بني فاتح !!! ومره خايفه اخاف اني ما اروح ويضرني لاني ناويه ما اروح الا اذا حسيت بالالام قويه ,, او اروح واستعجل على نفسي ششوروا علي تكفووون انتظركم ,,

الردود
    1,791

Talking

تعقيب كتبت بواسطة لقيمات عرض الرد
    مشششششششششششششششششششششكورين خوووواتي على الردوووووود ,,, ومبروك لك ياغادة البيبي الجديد والولادة الميسره عقبااالي انشالله ,, بس يا بنات اليوم كثرت على الافرازات اكثر من امس وبنفس الطريقه ماده لزجه مع شيء لونه بني فاتح !!! ومره خايفه اخاف اني ما اروح ويضرني لاني ناويه ما اروح الا اذا حسيت بالالام قويه ,, او اروح واستعجل على نفسي ششوروا علي تكفووون انتظركم ,,
    شكرا ليكى وعقبالك ان شاء الله
    وانا قلتلك عن تجربتى الشخصية انى قعدت حوالى 6 ايام وانا عندىة الافرازات دى كانت بنية فى الاول وبعدين اترفعت خالص وتانى يوم نزلت تانى بقت فاتحة شوية وبعدين فضلت تزيد لغاية ما بقت مدممة يعنى زى الدورة افرازات بس فيها دم معرق لونه دم عادى فاتح وبعدها جالى طلق وولادة سررررريعة والالم كان يجيلى كل نصف ساعة وبعدها كل ربع وبعدها كل 10 دقائق وبعدين يا دوب كل دقايق وخلاص كنت بولد يا دوب وصلت المستشفى مالحقوش يلبسونى لبس العمليات هههههههههه بس على فكرة ماشاء الله دى رابع ولادة لكن ال3 الى قبل كانت ولادات صعبة جداااااااا بس ما كانش بيجيلى طلق ولا علامات بس بروح اولد بطلق صناعى وبالسونار بيحدد اليوم بس من كتر الدعاء والله ربنا فرجها وحتى كنت بقولك انى جانى طلق وانا مش عارفة انه طلق والدكتور بيضحك عليا وكأنى او ل مرة اولد هههههههههههه
    آخر مرة عدل بواسطة ghada_osama : 28-02-2008 في 03:47 AM

مواضيع مشابهه

1. ارجووو المساعده الله يوفقكم
    بواسطة amane2009 في ركن الكروشيه والتريكو
    الردود: 6
    اخر موضوع: 16-01-2011, 07:40 PM
  2. ارجووو المساعده في المتصفح
    بواسطة فرح الفروحه في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 3
    اخر موضوع: 12-04-2010, 10:29 PM
  3. ارجووو المساعده ضروووري
    بواسطة الاساس في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 2
    اخر موضوع: 15-11-2009, 03:38 AM
  4. جوالي هبل فيني ارجووو المساعده
    بواسطة حبيبة عمتهاm في ركن الجوالات والاتصالات
    الردود: 9
    اخر موضوع: 17-08-2009, 04:09 AM
  5. جهازي بدون حمايه >>> ارجووو المساعده
    بواسطة بسمـه في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 2
    اخر موضوع: 14-08-2009, 09:11 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ