انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 31 الأولىالأولى 1234567814 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 303

الموضوع: حوامل مصر حوامل مصر تعالوا بسرعة

الردود
    167
    ازيكم يا بنات مكنتش عايزه ادخل و انا ارفاه جدا بس شكلى حفضل مدايقة مش عرفة اعمل اية مع جوزى ده اتخانق معايا يعنى نقعد بالشهر مش بسائل فية ولما اكلمة يتنرفر و يتخانق و تقريبا يقفل فى وشى و كمان بكلمة مش معبرنى لا رادى يرد ولا حتى فكر يكلمنى كل شوية ابص على الموبيل عندى امل انة يتصل وهو ولا معبرنى معرفش هو بقى بيعما معايا كدا لية لا مراعى نفسيتى ولا راعى انة سيبنى لوحدى ومش محسسنى انى بنادم اصلا ولا انة خايف علية ولا حتى فارقة معاه واللهى من امبارح وانا عمالة اعيط مش عرفة هو امتى حيحس بيا ؟ شكلة عمره ما حيحس مش عرفة اعمل اية كمان غلطان وبطلبة مش بيرد علية
    هو لية بيعمل كدا ولا انا اللى خلاص بقيت ملطشة معلش انا ديما رخمة و بارفكم بمشاكى بس بجد مش عرفة اعمل اية معاه حسة انى خلاص ملياش حد المفروض انة اكتر واحد يحس بيا و هو اكتر واحد بيعمد يدايقى ويتجاهلى علطول كانة اتجوزنى بس لمجرد انة يعربنى انا تعبت بجد و اللهى

(ليتل)كنت عايزه ارد علكى امبارح بس فعلا حالتى النفسية وحشة اوى و اللهى لسة حالتى النفسية وحشة جدا بس مش عايزهاتاخر عليكى اكتر من كدا بصى ان شاء اللة تجى بالسلامة و بعين اعراض الولاده يعنى بتبان قبلها بشوية يعنى اكيد الواحده مش بتجلها العراض و بتولد فى ساعة فكانك فى مشوار ساعة الطياره فى حدود ساعة او سعتين بالكتير و بعيد لو حستى بتعب لقدر اللة ما تركبيش الطياره اساسا بس ان شاء اللة توصلى بالسلامة بالنسبة للاكل فنا بطلع همى فى الاكل

(سيفو) فينك محدش بيشوفك لية و سيف عامل اية؟

(منة2003)متشكره اوى على كلامك الحلو وسلامة بناتك الف سلامة بس خدى بالك من دواهم

(سموحة)ازاة يا جميلة انا اللى استاكى عموما انا تقريب ببقى فاحة النت باليل بس مش دايما انتى بتبقى قاعده امتى؟

(لولو) انا جيت اهوه فى التجمع الجديد زعم ان القديم مكملش شهر معرفش لحق يتقفل سلمى على ملوكة و جبلها لبس حلو للعيد

(قطة) شكلة طقم جميل اوى اللى جبتية لجوجو خصوصا لبس البنات بيقى حلو اوى فى السن ده بس حدرتى لهديده عيد ملها الاولانى لازم تبقى هدية جمده ههههههه انصلها تقريبا نفس يوم عيد ميلادى لازم تعملى احتفال ليها على المنتدى ولية طبعا معاها ههههههه

(منى) فينك انا اهوه بسال عليكى معلش ما دخلتش امبارح مقدياها امينة رزق و شكلى حفضل كدا بس برضة حستناكى علمسنجر

(ندا) مفتقداكى اوى تعالى بقى عودى يا ندااا
    آخر مرة عدل بواسطة mahyyyyy : 04-10-2007 في 11:43 PM

الردود
    2,180
    ميرو .. قلبى معاكى قصتك تشبه كتير قصه صديقه ليا ... بس المشكله عندها ان كل ما تروح لدكتور يقول كلام مختلف وفحصوات وتحاليل وكلها بتقف عند كلام واحد انها سليمه وجوزها كمان ...وعملت الحقن المجهرى بس للأسف مبينجحش ويرجع لأختيارها للدكاترة مع الاسف البعض بياخد الموضوع دا تجارة وانا اسفه انى بقول..لأنها بتكتشف دا بعد ما بيتاخد منها مبالغ فظيعه

انا حاسه بيكى اوى يا ميرو .. ربنا معاكى ادعى وانتى بتحجى وانا متأكدة انه هيتقبل منك وحجه مقبوله مقدماً بإذن الله ... انا بدعيلك والله ,,,,

الردود
    2,180
    (قطة) شكلة طقم جميل اوى اللى جبتية لجوجو خصوصا لبس البنات بيقى حلو اوى فى السن ده بس حدرتى لهديده عيد ملها الاولانى لازم تبقى هدية جمده ههههههه انصلها تقريبا نفس يوم عيد ميلادى لازم تعملى احتفال ليها على المنتدى ولية طبعا معاها ههههههه

ميرسى يا ماهى وانا مبسوطه انها معاكى فى نفس الشهرهى عيد ميلاده 1/11 يلا طلعتوا اصحاب اهه برج العقرب ..ههههههه انا طبعا هجيبلها هديه عيد ميلادها وهعملها عيد ميلاد جميل ...وفوتى الزعل دا يا جميل زى ما قلتلك
    آخر مرة عدل بواسطة قطة شرسة : 05-10-2007 في 12:27 AM

الردود
    4,337
    تعقيب كتبت بواسطة meroo2006 عرض الرد
    قطقوطة حبيبتى

ابدا يا جميل مافيش اى تطفل و على فكرة انا كاتبة قصتى كاملة فى المنتدى و كاتبة كل التجارب اللى عملتها.........

المشكلة حبيبتى............ ان انا عندى مشاكل و صعب يحصل حمل طبيعى,علشان كده انا باعمل حقن مجهرى و انا عملتها قبل كده 3 مرات و اول مرتين ما نجحتش و انا كان عندى ورم ليفى فى الرحم و كان المفروض اشيله الاول........... و بعدين شلته و عملت التجربة مرة تالتة و فعلا الاجنة مسكت المرة دى بس للاسف حصل اجهاض بعد 4 اسابيع............... و انا المفروض انى هاعيدها تانى و قررت انا و زوجى نحج السنة دى............ و بعدين انا هانزل مصر علشان اعيد التجربة و ربنا يسهل المرة دى.............. و دعواتك معايا يا قطقوطة لانى مهما وصفت لك التعب اللى انا شوفته فى الفحوصات و التحاليل و التجارب مش هاعرف اوصفه............... و طبعا الموضوع مرهق جدا نفسيا و بدنيا و ماليا ايضا و انا و زوجى دكاترة يعنى والله ماخليناش حاجة ممكن نعملها و ما عملنهاش بس لسه ربنا ما ارادش................ و الحمد لله على كل حال
    ميرو حبيبت قلبى ازيك ان شاء اللة ربنا يكرمك قريبا وكل تاخيرة وفيها خيرة وربنا يرزئك امين امين امين وانا هدعيلك وادعى لكل محتاج ان شاء اللة فى ليلة القدر ان شاء اللة وربنا كبير وحجة مقبولة ان شاء اللة

الردود
    4,337
    تعقيب كتبت بواسطة قطة شرسة عرض الرد

ميرسى يا ماهى وانا مبسوطه انها معاكى فى نفس الشهرهى عيد ميلاده 1/11 يلا طلعتوا اصحاب اهه برج العقرب ..ههههههه انا طبعا هجيبلها هديه عيد ميلادها وهعملها عيد ميلاد جميل ...وفوتى الزعل دا يا جميل زى ما قلتلك
    كل سنة وهى طيبة جوجو يا جميلة وعقبال مليون سنة اعمللها عيد ميلاد كويس يا قطة ولو عايزة افكار انا موجودة بالزات عيد ميلاد البنات

الردود
    4,337
    بنات مش واخدين بالكم ان ام سيف مش باينة
    ام سيف حبيبتى
    حمت بنتى انتى فين
    طيب طمنينا عليكى

الردود
    4,337
    بنات انا عندى فكرة حلوة للاخت ميرو ان ربنا يرزئها ويرزئنا الخلف الصالح يا رب
    اننا ان شاء اللة يوم ليلة القدر ان شاء اللة كلنا نكون متجمعين فى الفجر وندعى سوى مع بعض وربنا يسمع مننا ان شاء اللة اية رئيكم ؟

الردود
    4,337
    اسمعى يا ليتل اظن كدة كويس اوى ان الناس كلها اهى قالتلك يا رب تكونى اقتنعتى طبيعى ان شاء اللة

الردود
    655
    انا جيت يابنات عاملين ايه كلكم
    ماهييييييييي متزعليش ياجميل اهم حاجه نفسيتك ومتخديش في بالك ارمي ورا ضهرك وانسي ياجميل ومتخليش الزعل ياثر عليكي انتي مش ناقصه الزعل كمان
    ليتتتتتتتتتتتتتتتتتتل وحشتيني اوي اوي انا الحمدلله بخير وباخد الدوا انتي عامله ايه انتي والنونويارب تكونوا بخير طمنيني عليكي ياقمر
    قطه كل سنه وانتي طيبه وتعيشي وتجيبي لجوجو يارب والف سلامه عليكي من التعب ياجميل
    لولو ازيك ياجميل انتي وملوكه باين علي الطقم بتاعها جميل عقبال ماتجيبلها وهيه في الجامعه
    سموحه انبخير والحمدلله انتي عامله يه انتي ودودو يارب تكونوا بخير يارب وبالهنا والشضفا البيتيفور ياجميل
    اميييييره عامله ايه ياجميل يارب تكوني بخير انتي والنونو خلي بالك من نفسك ياقمر
    منه وحشاني انتي فين يارب تكوني بخير وتكوني خفيتي يارب
    ملك وحشاني عامله ايه انتي والبنانيت يارب تكونوا بخير كلكم
    سيفو انتي فينك ياحبيبيتي مختفيه ليه يارب تكوني بخير انتي وسيف طمنينا عليكي ياقمر
    ام دودو انتي فين جيتي ومشيتي علطول ليه يارب تكوني بخير
    عروس الاسكندريه يارب تكوني بخير طمنينا عليكي
    ندي عامله ايه ياقمر انتي مختفيه ليه يارب تكوني بخير يارب انتي وبلال طمنينا عليكي ياقمر
    ميرو2006 عامله ايه ياجميل يارب تكوني بخير يارب يكرمك يارب بالذريه الصالحه ويبقي عندك احلي بيبي في الدنيا كلها باذن الله
    سلامي ل ميس ساره .اموووووووره .جاسييييييي.كارميلا .ام بيدو.طماطم.

الردود
    10,286
    لولو حبيبي ههههههههههههههههههههههههههه انتي هني من متى طحت عليييج كككككك
    ينفع ادخل الموضوع وله بس لبنات مصر

هههههههههههه شخباركم يابنوتات انا حبيت اسلم عليكم
    وفعلا فاديييييييييييييييييييين ام سييييييييييف كثير ان شاء الله المانع خير يارب

مواضيع مشابهه

1. حوامل الطائف ....تعالو هنا بسرعة
    بواسطة Um Hamoudi في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 27-03-2009, 03:45 PM
  2. تعالوا اعترفوا يا بنات يا حوامل بسرعة
    بواسطة أمووووورة في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 49
    اخر موضوع: 04-10-2008, 11:17 PM
  3. سوال يا حوامل وغير حوامل
    بواسطة lolo habeby في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 38
    اخر موضوع: 21-03-2008, 09:29 PM
  4. بسرعة يا حوامل شوفو كيف بيتحرك الجنين
    بواسطة ward_84 في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 48
    اخر موضوع: 04-06-2007, 08:14 PM
  5. الردود: 20
    اخر موضوع: 12-04-2007, 12:33 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ