انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 31 من 31 الأولىالأولى ... 212728293031
عرض النتائج 301 الى 303 من 303

الموضوع: حوامل مصر حوامل مصر تعالوا بسرعة

في البيت مع بنوتة قمر وولد عسول وزوج حنون
    الردود
    959
    ازيكم يا حوامل
    انا رجعت تاني اصل الجلسات اتأجلت ليوم الأربع او الحد لسه مش عارفين هم حيروحوا تاني يوم الأربع المستشفى وحنشوف الدكتور حيبدأ يوم الأربع ولا حيستنى ليوم الحد وحنعرف كمان حتاخد كام جلسه عشان اعرف حقعد عند ماما أد ايه واكيد حبلغكم اول ما اعرف حاجة

انا حمدلله كويسة والبيبي قايمة بالواجب معايا اه نسيت اقولكم ان الدكتورة قالتلي احتمال تكون بنت انا مبسوطة قوي حتى ولو كان مجرد احتمال بس اصلي نفسي في بنت قوي

شكرا يا قطة على المعلومات طيب في الأول قبل ما تتم 6 شهور احميها فين؟
    انا عارفة اشئلتي كتير بس معلشي اصلي اول مرة ابقى ام وتعرفي كمان خايفة قوي من المسئولية ماما بتقولي متخافيش حتتعلمي ربنا يستر

انا جبت الغلاية بتاعة الببرونات من قطر وكمان معاهم 3 ببرونات حجمين مختلفين والتالتة بالمعلقة وطبعا ماما ربنا يخليهالي هيا اللي بتجيبلي حاجة البيبي كلها وربنا يسهل الحال بقى

الردود
    1,646
    اهلا بيكى يا كنزى وربنا معاكى فى الحمل انتى وكل الحوامل
    أميرة : ربنا معاكى ويارب تفرحى بالبنوتة اللى نفسك فيها وربنا يشفى حماتك يارب
    موضوع حموم البيبى دا فى الاول عشان مش بتعرفى تمسكى البيبى كويس بيفضل تحمى فى السرير انا كنت اقفل أوضة النوم عليا انا وسيف واجيب مشمع بتاع البيبى احطة تحتة وفى سفنجة فى الاجزخانة لحموم البيبى كنت احط الشامبو فى طبق مية كبير وطبعا مية نص ساقعة ونص سخنة وبالسفنجة ابللة شوية وانشف بالفوطة على طول وشعرة احط ايدى تحت رقبتة وارفعة شوية وبنفس الطريقة والفة فى الفوطة كويس وانشف براحتى وبعدين احط لوشن بتاع جونسون و البسة وطبعا تنشيف الشعر كويس لان دا اللى بيجيب البرد بعد الشر طبعا ومتخرجيش من الآوضة قبل ربع ساعة على الاقل ويا سلام لو البيبى نام يكون افضل
    بالنسبة للببرونة مش حتستعمليها من الاول عشان لو البيبى اتعود عليها مش حيرضع طبيعى لانها اسهل لية طبعا انا كنت بدى سيف السوايل بالقطارة كان الدكتور قالى اديلة بسرنجة خاصة الجلوكوز فى الاول بس شرق منى مرة وحرمت من ساعتها كان فى دوا لية قطارة بتاعة ضحيت بالزجاجة عشان استعمل القطارة وكانت احسن كتير
    يارب اكون افدتك لحد ما قطة ترد عليكى

الردود
    107
    سموحه ازيك وحشانى مش هتكلمينى على الماسنجر .... ههههههه انا معتقدش انك تخدى الفوليك دلوقت الا بأمر الدكتور احسن ,,,
    ياريت ياقطة تكلمينى على الشات ودة الاميل بتاعى
    koty_samy_ko@yahoo.com
    gegy_aly@hotmail.com

مواضيع مشابهه

1. حوامل الطائف ....تعالو هنا بسرعة
    بواسطة Um Hamoudi في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 27-03-2009, 03:45 PM
  2. تعالوا اعترفوا يا بنات يا حوامل بسرعة
    بواسطة أمووووورة في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 49
    اخر موضوع: 04-10-2008, 11:17 PM
  3. سوال يا حوامل وغير حوامل
    بواسطة lolo habeby في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 38
    اخر موضوع: 21-03-2008, 09:29 PM
  4. بسرعة يا حوامل شوفو كيف بيتحرك الجنين
    بواسطة ward_84 في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 48
    اخر موضوع: 04-06-2007, 08:14 PM
  5. الردود: 20
    اخر موضوع: 12-04-2007, 12:33 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ