انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 40 الأولىالأولى 12345678915 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 398

الموضوع: احلى تجمع لاحلى امهات لاحلى توينزات وتربلز يااااااااااااب اهديهم

الردود
    1,995
    صبا
    ايوه كدا فهمت انا كنت متخيله مخطوبه من غير ما تشوفيه ولا تعرفيه...وصح يعنى هو حجزك لحد ما يجى الوقت المناسب للجواز

الولاد الحمد لله ربنا ستر عليهم حركات خطيره واختراعات ولو الواد غفل عنهم ثوانى ممكن يعملو كارثه ربنا يحميهم
    وتسلم ايدك على البروست بس قوليلى بتحطيها فى الدقيق والبقسماط من غير بيض؟؟؟

الردود
    1,995
    صحيح يا امهات قبل ما اكمل ردود...انتو بتستعملو مكعبات مرقة الدجاج فى الطبيخ ولا ايه...اصل احنا كنا بنطبخ بيها علطول وبعدين انا لما بقيت بعمل اكل للولاد بقيت اقلل استخدامها خالص عشان خايفه تكون مش كويسه عليهم...بس هما بيحبو شوربة اللسان عصفور وكدا فبقيت ساعات اشيل باقى الشوربات فى الفريزر واستعملها كمرقه لما ميكونش عندى شوربه...ايه رأيكم؟؟؟

الردود
    1,995
    معلش الولاد طلعو انا عندى صداااع فظيع....شويه يفك وارجع اكمل ردود ان شاء الله

الردود
    1,995
    تعقيب كتبت بواسطة ام حبيبة الله عرض الرد
    نووودي
    الاكلات انتي عايزة طبق رئيسي ولا اي حاجة مقبلات او شوربة او كده؟؟؟؟؟؟؟؟

يامهات مفيش اخبار عن لوليتا!!!!!!!!!لو حد معاه رقمها ياريت يطمنا عليها.........

دقدوقة
    كويس انكم اتبسطتم وتغيير الجو ده مهم جداااااااااا وخصوصا للي زي حالتنا هههههههه
    اكلات رئيسيه لوجبة الغدا يعنى تكون تغيير شويه بس سهله طبعا عشان ظروف عمايل الغدا اللى انتى عارفاها

صحيح عايزه اسألك بجد ايه علاقة انه زوجك فارق شعره على جنب بانه سلفى او بيطبق السنه...هى دى حاجه من السنه يعنى؟

الردود
    81
    السلام عليكم
    اولا الف مبروك التجمع الجديد ويارب نجتمع على رضاه دايما
    جزاك الله خير يا ام حبيبة ومصر نورت بيكم انت ولاولاد

معليش انا غبت اليومين دول لان الاولاد كانوا تعبانين ويوم الجمعة عمر حرارته وصات 39.7 خدته جري ع المستشفى وطلع عنده التهاب فيروس ومن يومها وكل شوية واحد بيسخن او عنده استفراغ لحد النهاردة وطبعا الشهية وحشة جدا مافيش غير زبادي بس الحمدلله النهاردة اكلوا شوية ماعدا لجين لان جسمها سخن جدا

ماشاء الله الصفحات بتجري جري والكلام كله دخل في بعضه بحاول افتكر الكلام من التجمع اللي فات والجديد

بالنسبة لموضوع البوتي وحمام الاولاد اقولكم باختصار
    انا اصلا عشت حياتي كلها في الامارات وبقالي بس كم سنة هنا في السودان وحتى ماما الله يرحمها توفت هناك وانا اكبر اخواتي عندي اختين في الامارات واخ في السعودية واخ عايش معايا هنا يعني باختصار وحيدة هنا
    وكان عندي شغالة اثيوبية جبتها بعد الولادة رغم كرهي بصراحة للشغالات لكن اولادي خدج واتولدوا باوزان قليلة فمكانش في حل تاني
    ومن شهرين اضطريت اجيب واحدة كمان يعني دلوقتي عندي شغالتين لان الاولاد حركتهم زادت وبيطلعوا السلم ومش قادرين نلحق عليهم فالشغالتين بينضفوا الصبح وبعدين يساعدوني ويمسكوا الاولاد واكيد هتقولوا يابختك بس ماتفرحوش بصراحة الاثيوبيات مخهم على قدهم اوي يعني ممكن تنضف تغسل بس بدائيين جدا عشان كدة حاجة ولادي بعملها بنفسي اكلهم حمامهم رضعاتهم بس في واحدة ممكن تساعدني في حمامهم لانها اتعلمت بس برضه انا موسوسة وعلى طول عينيا وسط راسي
    وبنام لوحدي مع الاولاد سواء بالليل او القيلولة حتى وهم عيانين مافيش واحدة منهم قلبها يحن تقولي اساعدك شوية (اناكلها كم شهر ولاولاد يكبروا شوية وحاستغنى عن واحدة فيهم)
    اما الحمام اولادي بيحبوا المية جدا واحنا اغلب السنة الجو حار بس السنةدي الشتاء كان محترم جدا فكنت ساعات بحميهم جوة الاوضة عشان ماياخدوش برد

الردود
    2,075
    وحشتونى

فاكرنى ولالالا

والله لشا شغل المحل واخد وقتنا

المهم راح احاول ادخل كل يوم باذن الله

التطورات شقاوه فى زياده

ايناس سنتين تحت

وكنزى يوبك محاولات للوقوف لوحدها لسا ما بتتمشى

كنزى سنه تحت والثانيه على وشك

وحشتونى والله

الردود
    81
    اما بمناسبة الخطوبة والجواز والايام الخوالي انا اتعرفت بجوزي صدفة في مركز صحي )لاني طبيبة او بالاصح كنت وهو مختبرات طبية)كان جاي يزور صحبه وزميله وبس سال عني وعلاقتنا استمرت سنة وبعدها اتخطبنا كمان سنة بس كلها متقطعة لانه شغال خارج العاصمة وكمان سافر الامارات 3 شهور فاغلب كلامنا كان على التليفون وبعد الجواز ب5 سنين خلفت عصابتي الجميلة ودي حكاية تانية احكيها لكم بعدين بس بجد الخمس سنين دي قربتنا من بعض اوي وخلتنا اصدقاء جدا وهوعلى فكرة اكبر مني باسبوع بس

الردود
    2,075
    ماما نورتينا
    ممكن سؤال

انتى ساره صح
    ام عمر

الردود
    81
    ام كنزي ازيك انا سارة ام عمر عرفتيني ؟
    انا انضميت ليكم هنا يا بختك صحبة حلوة ربنا ما يحرمك منها

الردود
    2,075
    يامجرمين
    ماسئلتوا عنى

سلامى للجميع

ويارب يطمنا عن زوج جيدا

وعن ام عيودى يارب

مواضيع مشابهه

1. الردود: 396
    اخر موضوع: 16-10-2011, 08:17 AM
  2. الردود: 409
    اخر موضوع: 03-08-2011, 01:16 PM
  3. الردود: 422
    اخر موضوع: 24-06-2011, 04:26 AM
  4. احلى تجمع لاحلى امهات توائم
    بواسطة لوليتا 85 في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 392
    اخر موضوع: 02-02-2011, 09:26 PM
  5. الردود: 215
    اخر موضوع: 30-09-2009, 11:58 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ