انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 3 123 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 24

الموضوع: معقول المنتدي كله مافيه سودانيه ادردش معها عن الولاده والحمل زي بقية البنات ..؟؟؟

الردود
    1,648

معقول المنتدي كله مافيه سودانيه ادردش معها عن الولاده والحمل زي بقية البنات ..؟؟؟

اخواتي الحبيبات ... اهلا بيكم

اولا وقبل ماقول كلامي .. بحب اقولكم كل سنه وانتو طيبين يارب .. وسنه جديده وحلوه عليكم كلكم انتو وعيالكم وازواجكم

موضوعي بسيط وهو اني ما شفت ولا سودانيه غيري هنا في ركن الحمل والولاده والرضاعه

معقول المنتدي الطويل العريض دا ( عيني بارده عليه ) .. مافيه ولا واحده سودانيه حامل او ام ادردش معها

والله غرت من المصريات والكويتيات والمغربيات والسعوديات .. كل واحده توصف للتانيه المحلات والمستشفيات الكويسه اللي في بلدهم علشان يفيدو بعض ... انا كمان عايزه ادردش مع بنات بلدي واخد منهم المعرفه والنصيحه وافيدهم ويستفيدو مني

طبعا كلنا هنا اخوات وكلكم بعتبركم بنات بلدي .. بس >>>>>> انتو فاهمينها طبعا من غير ماترغي كتير وتوجع راسكم

ولو مافي سودانيات مافي مشكله .. حاكون السودانيه الوحيده اللي هنا .... فريده من نوعي وتبقو تمسكو في جامد علشان جامعة الامهات العربيات تكتمل بوجودي هنا

تحياتي : ام شهد

الردود
    1,156
    انا كنت فكراكي من مصر
    هههههههههههههه
    هادورلك على واحد سودانيه ان شاء الله نلاقي عشان خاطر عيونك انت و ال الجامعه

الردود
    1,648
    تعقيب كتبت بواسطة mshmsha_88 عرض الرد
    انا كنت فكراكي من مصر
    هههههههههههههه
    هادورلك على واحد سودانيه ان شاء الله نلاقي عشان خاطر عيونك انت و ال الجامعه
    تسلميلي ياغاليه ... وربي مايحرمني منك

حبيبتي انا ممكن اعملك فيها مصريه وممكن سعوديه اذا حابه وبكل اللهجات العربيه ممكن احكيلك ... اصلي بحب جميع اللهجات بس يمكن بتكلم بالمصري اكتر لانها لغه مفهومه للجميع وكمان مصر اقرب بلد للسودان من ناحية العادات والتقاليد ... ومعظم صحباتي كمان من مصر

والنبي يامشمشه ( علي فكره انا بحب اغنية مشمشه اوي ) ... لو لقتي سودانيه معديه من جمبك قوليلها ام شهد مستنياكي جمب الناصيه اللي علي اول الشارع

الردود
    1,156
    بس كده ده الشارع ملييييييااااااااااااااان سودانين و في العماره كمان عندنا في ناس سودانين اول ما اقابلهم هاشورلها عليكي حاضر هههههه
    بس هس ايه اغنيه مشمشه ؟

الردود
    8,152
    انشالله تلاقي بس لوعوزاني ابقى سودانية معاكي من عيوني يالله انا غيرت لهوية علشان خاطر عيونك

الردود
    867
    وانا بعد عمانية وما دردشت مع وحده عمانية لحد الحين

الردود
    1,648
    بس كده ده الشارع ملييييييااااااااااااااان سودانين و في العماره كمان عندنا في ناس سودانين اول ما اقابلهم هاشورلها عليكي حاضر هههههه
    بس هس ايه اغنيه مشمشه ؟
    مادام قلتي الشارع مليان يبقي انتي اكيد من السعوديه ..هههههههههه

ماتعرفي اغنية مشمشه ... دي اغنيه جميله جدا ( بتعجبني علشان برقص فيها لان ايقاعاتها جميله وبتخليك ترقصي غصب عنك ) .. لو تحبي ممكن ابعتهالك علي الخاص وسمعيها ..هي علي ماعتقد لواحد اسمه كريم العراقي او خالد العراقي مو متاكده

انشالله تلاقي بس لوعوزاني ابقى سودانية معاكي من عيوني يالله انا غيرت لهوية علشان خاطر عيونك

تسلملي عيونك ياعسل ... والله احرجتيني بزوقك العالي ... وصدقيني حتي لو مافي سودانيات كلامك دا عندي بالدنيا كلها .. وياستي انا اللي حاغير هويتي علشانك وابقي مغربيه زيك ايه رايك

الردود
    1,648
    وانا بعد عمانية وما دردشت مع وحده عمانية لحد الحين

طب ايه رايك ياحب الروح .. يااما تاخدي الجنسيه السودانيه واو انا اخد الجنسيه العمانيه وندردش مع بعض ... وكل واحده بلغتها ..ههههههه حتبقي سلطه ومش حنفهم من بعض اي شئ ..لان الي اعرفه ان اللهجه العمانيه شويه صعبه

الردود
    867
    تعقيب كتبت بواسطة ام شهد وعلاء عرض الرد
    طب ايه رايك ياحب الروح .. يااما تاخدي الجنسيه السودانيه واو انا اخد الجنسيه العمانيه وندردش مع بعض ... وكل واحده بلغتها ..ههههههه حتبقي سلطه ومش حنفهم من بعض اي شئ ..لان الي اعرفه ان اللهجه العمانيه شويه صعبه
    ولا يهمك ندرش مع بعض وراح اعلمك عماني واللهجة مو كثير صعبة يالله اول درس

مو حالش يعني شو اخبارك

الردود
    8,152
    تسلملي عيونك ياعسل ... والله احرجتيني بزوقك العالي ... وصدقيني حتي لو مافي سودانيات كلامك دا عندي بالدنيا كلها .. وياستي انا اللي حاغير هويتي علشانك وابقي مغربيه زيك ايه رايك
    ياحبيبتي ياعسل ماالطفك ربي يحميك ويديك كل للتتمنيه ياررررررب

مواضيع مشابهه

1. مين نؤيد ان زوجها يدخل معها وقت الولاده ارجو التفاعل
    بواسطة همسه ولمسه في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 12
    اخر موضوع: 26-02-2008, 04:10 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ