انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 23 الأولىالأولى 1234567814 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 230

الموضوع: .•:*¨الى بنات مصر المقبلات على الزوااااااااج¨`*:•.

الردود
    8,639
    بولو تراي
    بصي يا قمر وبعد اذن يوميزو طبعا
    في مدينة نصر في محلات في كل المولات جنينه وسيتي سنتر والسراج مول فيهم حاجات سعرها معقول بس للاسف انا نش عارفه اسامي
    ثانيا لو عايزه حاجه سعرها غالي شويه (مش قوي) في جويا اللي في عباس العقاد وفي فاليزير في جنينة مول

ثالثا حاجات البيت (السفرة يعني والمطبخ)
    عندك الأحمدية في امتداد مكرم عبيد وانتي جاية من التوحيد والنور وراحه السراج مول حتلاقية على ايدك الشمال بجد عنده حاجات حلوه قوي

كمان على فكره شيفلد بقى ينزل حاجات اسعارها معقوله جداااا بعد ما كانت كل حاجته نار
    حتلاقيه في عباس العقاد-------- فرع تاني في سيتي سنتر------- وكمان فرع تالت في ابو داوود الظاهري

يارب اكون افدتك وربنا يتملك بألف خير

الردود
    1,814
    ميرسى يا rousha ياقمر والله بجد متشكره افدتينى كتير
    انا فى اجازه نص السنه هانزل وابتدى اجيب بقى الحاجات دى
    بس ممكن اسال سؤال (معلش تقلت عليكوا)
    متعرفوش حد بيبيع العبايات السعوديه بتاعه الخروج لانها حلوه جدا وماليش حد رايح المملكه خالص
    فلو تعرفوا حد فى مصر بلييييييز قولولى
    وميرسى ليكوا كلكوا

الردود
    8,639
    بصي انا ما اعرفش قوي
    بس اعتقد ممكن تلاقي في نيو ميسيز اللي في عباس العقاد
    دا محل راقي جداااا للعبايات
    ويارب يتملك بألف خير
    وادعيلي ان ربنا يباركلي ويسعدني في حياتي
    واحصلك قريب بس لما الاقي الزوج الصالح

الردود
    1,488
    تعقيب كتبت بواسطة polo try
    ميرسى يا rousha ياقمر والله بجد متشكره افدتينى كتير
    انا فى اجازه نص السنه هانزل وابتدى اجيب بقى الحاجات دى
    بس ممكن اسال سؤال (معلش تقلت عليكوا)
    متعرفوش حد بيبيع العبايات السعوديه بتاعه الخروج لانها حلوه جدا وماليش حد رايح المملكه خالص
    فلو تعرفوا حد فى مصر بلييييييز قولولى
    وميرسى ليكوا كلكوا
    معلش انا هرد عشان ما تدوخيش زى بصى انا ساكنة فى مدينة نصر و لو كنتى عايزة مكان كويس للادوات لمنزلية فهو محل اسمة اسواق العقاد و دة محل راقى جدا و اسعارة رخيصة جدا و دة انا جبت منة كل الادوات المنزلية عشان ما بعرفش بصراحة فى الفصال و الحاجة هناك ماركة مضمونة و هتلاقى كمان حاجات زى اللى فى حمام التلات يعنى كل حاجة من فةق لتحت و هوة دورين
    و الحل دة قدام توكيل بيجو بالظبط عدى الشارع هتلاقية قدامك
    و بالنسبة للعبايات
    فية محلات كتير مثلا محل المحجبة فى نص مكرم عبيد
    و زى ما يميزو قالت انا رحت المعرض اللى فى قاعة المؤتمرات بصى فية عبايات روعة تحفة فنية بجد اللى عملهم فنان و اسعرهم غالية شوية بس يستاهلوا روحى اتفرجى و هتنبهرى بالحاجات اللى هناك
    و المعرض هيخلص يوم 29 و ربنا يوفقك و لو سالتى على اى حاجة انا هجاوبك زى ما البنات فادونى و جاوبو علية

الردود
    1,488

محتارة

يا بنات عايزة اشترى الجهاز دو بس محتارة اشترية من مولينكس و لا براون
    و كمان اسعارة محتلفة جدا من شارع عبد العزيز للاسواق الحرة السعر الضعف تقريبا شوروا علية و اللى عندها اى افتراحات تانية لجهاز مطبخ زى دية تقوللى يا ريت لو تنزل صورتة
    وكمان كنت عايزة اسال على ماكينة ازالة الشعر عشان فية منها الوان كتير اوى من براون سيلك ابيل
    و هذة صورة الجهاز الذى اريد ة

الردود
    5,709
    تعقيب كتبت بواسطة nancy kareem
    يا بنات عايزة اشترى الجهاز دو بس محتارة اشترية من مولينكس و لا براون
    و كمان اسعارة محتلفة جدا من شارع عبد العزيز للاسواق الحرة السعر الضعف تقريبا شوروا علية و اللى عندها اى افتراحات تانية لجهاز مطبخ زى دية تقوللى يا ريت لو تنزل صورتة
    وكمان كنت عايزة اسال على ماكينة ازالة الشعر عشان فية منها الوان كتير اوى من براون سيلك ابيل
    و هذة صورة الجهاز الذى اريد ة

السلام عليكم و رحمة الله

بصى حبيبتى انا حاقولك تجربتى انا استخدمت براون اللى هو ده صورته

بصراحة ما كملتش بيه خالص لكذا سبب .. اول شىء مش عملى خالص انى افضل جانب الخلاط اضغط بصوابعى بصراحة زهقت .. ثانيا مضرب البيض بتاعه مش مفيد خالص كان بيطلع البيض على وشى ساعات

ثالثا الكبة الصغيرة حطيت بيها زنجبيل طازة قطع تصدقى ساحت و خرج السلاح من مكانه تقريبا كان حامى عليه اكتر من التوابل
    كل ده فى اول اسبوع استخدام مع انى و الله استخدامى للأجهزة كويس مش سىء ابدا الحمد لله
    ميزته الوحيدة اللى حسيتها .. تعليقه بالمطبخ شكله شيك .. و فى ضرب الطماطم و العصاير و ان كان بردوا مش عملى علشان الدورق مش مغلق اثناء الخفق

بصراحة ركنته و رجعت للبراون العادى مهما عملت بيه بيعيش بصراحة بدور لك على صورته ان شاء الله بصراحة كبته وحدها تكفى باحتمالها

و مضرب البيض فيلبس بالوعاء بتاعه دول تجاربى يا قمر و ان شاء الله البنات يفيدونك اكتر

كذلك ماكينة نزع الشعر انا بستخدم فيلبيس اللى بيها تلج و تقشير و بستخدم وجه التقصير فى الزنقات بينفع كتير اووووووووى

الردود
    8,639
    الأخت نانسي كريم
    بصي يا قمر انا اعرف ان عموما في حاجات المطبخ براون احسن من مولينكس رغم ان مولينيكس ممتاز
    بس براون بيعيش اكتر عشان هو الماني والالماني احسن من الرنسي في الصناعة
    زعلى فكره فيه ماركه تحفة براون واخد توكيلها برضه اسمها كيربس
    دي ممتازة جدااااااااااا

بس الإجابة دي عموما في حاجات المطبخ (يعني الكيتشن ماشين-المضرب-الكبة-الخلاط.........)
    بسانا شايفة ان جهاز ال 6*ا دا طالما الاخت بوسي شافت انه مش مفيد بلاش تجيبية احسن

الردود
    41
    النصيحه اللى عايزه اقولها للغرايس انهم ما يغلطوش غلطتى لانى جبت حاجات كتير ومساحة الشقه ما تستحملش احسن حاجه ان العرسان يعرفوا مساحة الشقه وعلى اساسها يجيبوا العفش لانى لما نزلت اشترى العفش انبهرت بالموديلات ونسيت موضوع المساحه وجبت حاجات كبيره وبعد كدا الواحد بيحس انه مخنوق فى مكان مليان يعنى انا جبت السفره تلات قطع كان ممكن اجيبها قطعتين وقوظة النوم كدلك كانت كبيره اوى ......ارجو ان نصيحتى تفيدكم

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055
    بولو تراي جهاز المطبخ ممكن تجيبي الرفايع بتاعته من التوحيد والنور او من ابو النيل في عباس العقاد
    وانا هارجع تانى اكتبلك القائمة بتاعت االمطبخ
    وشكرا لكل الاخوات اللي بيساعدوا

وميريسي يا تاتو فعلا كلامك صح
    لازم تمتروا الشقه كويس عشان تعرفوا مساحه كل ركن عايزين تستغلوه وبعدين تنزلوا تجيبوا اللى انتوا عايزينه
    لان مساحات الاثاث فى المعرض او المحل غير الشقه
    الخدعه اللى بتحصل انك بتشوفى الطقم فى المعرض صغير لان مساحه المكان المعروض فيه كبيره جداا فبتكون النتيجه انك تاخديها وترجعي البيت تلاقي الطقم كبير جدا على المساحه اللى عندك وتتحركي بالورب فى الشقه

اللهم احفظ زوجي وبناتي واحفظني من كل مكروه ومن عين كل حاسد ووسع رزقنا

الردود
    6,052
    جزاكي الله كل الخير يا يميم

انا عندي سوال

حد يعرف سعر العائله بتاعت بروان الكامله بكام؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ]

مواضيع مشابهه

1. .•:*¨الى بنات مصر المقبلات على الزوااااااااج¨`*:•. ((3))
    بواسطة yomizo في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 23
    اخر موضوع: 13-07-2009, 11:41 PM
  2. .•:*¨الى بنات مصر المقبلات على الزوااااااااج¨`*:•. ((2))
    بواسطة yomizo في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 210
    اخر موضوع: 05-01-2009, 06:37 PM
  3. ادعيـــــة لتيسير الزوااااااااج بإذن الله عز جل
    بواسطة رانيا وليد في روضة السعداء
    الردود: 6
    اخر موضوع: 22-04-2008, 01:26 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ