السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخواتى الطالبات كتير منكم نفسها تشتغل و نفسها فى وسيله لزيادة دخلها ولكن يوجد مشكلة ازاى اوفق بين الدراسه و العمل

وانا بحق الله اعرض عليكى وسيله لزيادة دخلك و من غير تعب وارتباط بمواعيد قد تؤثر عليكى سلبا فى اثناء الدراسه
اعرض فكرة قد تناسبك

اشتركى معى فى شركة اوريفليم لمستحضرات التجميل و من خلال عضويتك فى هذه الشركه سوف تستفيدى الاتى

خصم 23% عن سعر الكتالوج (يعنىالسعر اللى هتاخدى المنتج بيه هيكون اقل من سعر الكتالوج 23% وهتستفيدى بالفرق دا انتى )

كمان هتعملى تنظيف بشره ومسكات وسكرب مجانى من خبراء تجميل طبعا سيدات و كمان هتتعرفى على مايناسب بشرتك ونوعها ايه لأن كتير منا مش بتبقى عارفه بشرتها نوعها ايه
كمان هتاخدى دروس فى فنون المكياج و العنايه بالبشره

وهتستفيدى اختى كمان مكافات ماديه من الشركه تصل والله العظيم الا الالاف

هدايا مجانيه من الشركه طبعا من منتجاتها و كمان كل يوم خميس بيكون فى سحب و بيبقى فى هدايا قيمه

كل دا وكمان حاجات كتير جدا انا نفسى هوفرها ليكى مجانا زى كتالوجات الشركه مثلا والمعروف ان كتالوجات اوريفليم الواحد ب 3 جنيه انا هوفرلك الكتالوجات مجانا و العدد اللى عايزاه ان شاء الله

و طبعا رسوم العضويه بتكون 30 جنيه فى الشركه هعملهالك ب 15 جنيه واى خدمه

هخبرك بكل العروض الداخليه اللى بتكون خلال الشهر واللى مش بيعرفها غير الاعضاء القداما

وهفيدك على قدر ما استطاع وهعلمك باذن الله ازاى تكسبى منها بكل سهوله

لكم منى جزيل الشكر و تمنياتى للجميع بالنجاح

اختكم فى الله عبير مصطفى

0119774779

foralla555@yahoo.com

بالله عليكم اعلانى هذا لكل فتاه او امراه جاده وتتقى الله

فارجو منكم عدم التهريج و الجديه على من تريد التعامل معى

واشهد الله على ان كلامى حقيقى مائه بالمائه ولا يوجد اى غرض منه الا ماكتب ولمزيد من الاطمئنان مقابلتى معك اختى الكريمه هتكون فى مقر الشركه