انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 3 من 3

الموضوع: اعملي مندوبة مبيعات علي الانترنت و احصلي على مليون جنية في اقل من عام

الردود
    13
    اعملي مندوبة مبيعات علي الانترنت و احصلي على مليون جنية في اقل من عام

سلامو عليكو

:
    ممكن بعد إذن المشرفين , الموضوع ده يتثبت؟!

أنا لقيت مشروع هايل مبعوت على الإيميل, و مكسبه مضمون إن شاء الله و حلال,

و أنا طبعا ما رضيتش اتكلم عنه إلا لما اشتركت (و في رصيدي دلوقتي 220 جنيه(و قررت أبدأ رحلة "سنبل و المليون"

هو مشروع عاملاه شركة "جادوسوفت" ... أعتقد إن معظمكوا عارفينها من إعلاناتها على الدش

"
    مشروع المليونير"
    كل ما عليك ان تقنع اصدقائك بالإشتراك فتاخد 5% من قيمق مايشترونة يعنى لو اقنعت واحد بالإشتراك ب 100 جنية تاخد 5 جنية ولو اقنع هو واحد بالإشتراك ب 100 جنية ياخد 5جنية وتاخد انت 5جنية تانين ولو اقنع واحد انة يشترك ياخد 5 جنية وياخد الي انت اقنعتة 5 جنية وتاخد انت 5جنية فما بالك لو اقنع كل واحد منكم 100 وهذا سهل جدا على شبكة الانترنت سيكون رصيدك حوالي 5 ملاين جنية احسبها واشتركوهي حلال 100% فانت تقوم بدور مندوب مبيعات
    والموضوع باختصار مش محتاج غير:-

رأس مال صغير ( 100 جنيه للمقيمين في مصر+ 12 مصاريف شحن, أو 50 دولار أمريكي للمقيمين
    خارج مصر+10 دولار مصاريف شحن( وعلي فكرة يعتبر هذا المشروع مجاني فانت بتحصل علي منتج من منتجات الشركة بقيمة 100 جنية

و دول طبعا ممكن تتصرفوا فيهم من أي حته (أنا مثلا .. استلفتهم(:

2-
    شوية ايميلات تبعتهم من على النت, و تقول كمان لصحابك و معارفك

و على الفكرة الموقع مقدم شوية أدوات مساعدة هايلة جدا

**
    بالنسبة ليا أنا لما اشتركت من على النت اتصلوا بيا في نفس اليوم علشان يأكدوا الاشتراك , و بعدين

اتصلوا بيا تلات اربع مرات بعدها علشان يتأكدوا من العنوان )لحد ما كنت شكيت في نفسي(, و اخيرا وصلني

مندوب الشركة بعد يومين من اشتراكي و سلمني:-

1-
    اسطوانات البرامج اللي اشترتها ) اختار من بين 20 منتج )

2-
    ورقة الأوردر بتاعي

3-
    كتيب يشرح المشروع

4-
    ورقة فيها رقم شراكتي اللي هوA9190, و الورقة دي ممكن تصورها و توزعها على معارفك

5-
    شنطة بلاستيك فيها الحاجلت دي

و طبعا خد مني الفلوس 100 ثمن الإسطوانات + 12 جنية مصاريف شحن

**
    أهم حاجة بقى في الموضوع ده كله .... انكوا لما تيجوا تشتركوا تشتركوا برقم شراكتي, و هتاخدوا

ساعتها في رصيدكوا60 جنيه فورا ... مش ببلاش يعني و ابقوا افتكروا الجمايل دي

تاني .... ده رقم شراكتي A9190

لما تيجوا تشتركوا تكتبوه في خانة

رقم شراكة القائد: A9190

كلمة اخيرة...

بصوا للنص المليان من الكوباية (زيي كده( و و ما تقولوش من أولها إنه نصب , أو ما حدش أهبل هيقتنع, أو...., أو .... , أو.... إلخ
    جربوا انتوا مش خسرانين حاجة
    انتوا هتشتروا برامج مفيدة (انا مثلا اشتريت موسوعة اسلامية من 5 اسطوانات تحتوي علي 3000 فتى شرعية بصوت الشيوخ ابن عثيمين و عبد العزيز بن باز و محمد الشنقيطي+ 120 الف حديث شريف شامل التخريج والشرح ومعاني الكلمات + موسوعة المراة المسلمة ويختص بدينها وقضاياها وفتاواها+ رحلة ايمانية وهي منةعات من خطب وابتهالات وادعية وقران واحاديث+ عبادات رمضان الصوم والقيام والإعتكاف ) وكل دة في خمس اسطوانات ب 100 بس

يعني لو لا قدر الله موضوع الفلوس مش حقيقي ... يبقى كأنكوا اشتريتوا شوية اسطوانات حلوين بجد

و بعدين انا فعلا في رصيدي دلوقتي زي ما قلتلكوا 250 جنيه بحالهم ... حد لاقيهم دلوقتي دولو و اتصلوا بية وهيبعتوهملي كمان ثلاثة ايام

عايزة اشوف الاشتراكات نازلة ترف

و ابقوا ادعولي ...
    للأشتراك بالمشروع اضغط http://www.gadosoft.com/money/partners/index.html

للتعرف علي تفاصيل المشروع http://www.gadosoft.com/money/partne...ectdetail.html

سلام

الردود
    13
    اشتركي مش هتخسري حاجة

الردود
    13
    اشتركي مش هتخسري حاجة و متنسيش تكتبي رقم شراكتي A9190 علشان تحصلى علي 60 جنية بداية رصيد

مواضيع مشابهه

1. ابي اصير مندوبة مبيعات في المخواه
    بواسطة ام زياد ع في ساعدوني
    الردود: 1
    اخر موضوع: 19-04-2010, 02:35 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ