انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 4 من 4

الموضوع: تصفح الإنترنت = دخل شهري مضمون بإذن الله

الردود
    1,226

تصفح الإنترنت = دخل شهري مضمون بإذن الله

استخدم الكمبيوتر ولو مرة واحدة صح اكسب500دولار فى الشهر واكتر والله انامجرباها....جرب ومش هاتندم
    قد يشك البعض في صحة كلامي لكن الحقيقة انني ترددت كثيرا حتى اشتركت و وصلني الشيك
    وكلما زادالمشتركين من خلالك يكون قد زادت فرصتك في الكسب وجرب وانت مش خسران
    الموضوع عباره عن التالي و مش هاتدفع اي فلوس و لكن هتكسب فقط :

* هل تريد ان يصل دخلك الشهري الى 10000$ اذا اشترك معنا في هذا الموقع فما عليك سوى الدخول الى هذا الموقع وعمل الاجرائات التالية (يتم الدفع فى منتصف كل شهر عن طريق شيك يوصلك لحد عنوانك الذى سجلته عند ملء البيانات)
    الخطوات :
    أولا:-
    (1)أدخل الموقع التالي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(2) فى يسار الصفحه إختار sign up
    (3)أكتب لنفسك username و password و تاريخ ميلادك لإسمك لازم يكون صحيح علشان الشيك
    (4) سجل بياناتك واهم حاجة ان انتا تكتب بياناتك صح والرقم البريدى بتاع المدينة اللى انتا فيها صح
    (الرقم البريدى لمناطق مصر ممكن تحصل عليه من موقع الهيئة القومية للبريد التالي
    و إحرص على كتابة العنوان صحيحا لأنه العنوان الذى سيصلك عليه الشيكات
    (5)بعد إتمام عملية التسجيل إدخل إلى الموقع ثم أضغط على Log in
    (6)على يسار الصفحة أضغط على earn money ثم إضغط على Click here to start the Surf Junky browser!
    ستفتح صفحة الإعلانات إتركهامفتوحة وواصل تصفحك العادى للإنترنت و فى حالة توقف الصفحة عن التحميل لا تحاول الضغط على Refresh و لكن أغلقها ثم إفتحها مرة أخرى من الموقع

ثانيا:-
    (1) يعطيك عن كل ساعه مبلغ 0.45 دولار و بعد ان تقضى 100 ساعه يزيد المبلغ إلى 0.50 دولار لكل ساعة و يمكن أن يصل
    إلى 0.75 دولار للساعه (ملاحظة اترك صفحة here to start the Junky browser مفتوحه باستمرار ) و طول ما هي مفتوحة بيتضاف للرصيد
    (2)لو عاوز تعرف حسابك كام ادخل على satisacits في الصفحه الرئيسيه
    (3) كل ساعه أنت بتكسب فيها فلوس بحد أقصى 12 دولار في اليوم لو عاوز تكسب بالآلاف فى الشهر
    لازم تعمل التالي:
    ادعو ناس اكتر يدخلوا الموقع عن طريقك ودا عن طريق الآتى
    ( أ )اكتبوا ليهم الرابط بتاعك (هاتلاقى فى نص الصفحة الرئيسيه )واكتبوا ليهم وخليهم يدخلوا على لموقع اللى انتا
    كتبتهولهم ويسجلوا على الموقع وانتا هاتاخد منهم ارباح تتضاف على فلوسك وكل ما تضيف ناس اكتر كل ماتاخد
    فلوس كتير ( عدد اللى انتا ممكن تضيفهم مفتوح الى ما لا نهاية وانتا وشطارتك )
    (ب) حاجة كمان لازم تعملها : انتا تقول للى انتا هاتضيفة انه يضيف ناس تانيين
    لانك برضة هاتاخد ارباح على اللى هوا هايضيفهوانتا كسبان وهوا كسبان واللى هايضيفة كسبان برضة
    آخر مرة عدل بواسطة (ريما) : 11-11-2005 في 02:53 AM

في غرفتي!!منثبرة قدام الجهاز!!شابكة عالنت!!
    الردود
    1,014
    نصيحة لوجه الله تتركيهم لان هذا الموقع موقع تجسس كبييييييييير واذا كنت سجلت فاكيييييييييد تجسسوا على جهازك ومن خلال جهازك يتجسسوا عالكل

وانا اسفه مو قصد اسبب لك احباط بس مجربته من قبل تجسسسسسسسسسس

الردود
    1,226
    الأخت الكريمة
    شكرا لنصيحتك و لكن أود أن أقول أن لدي برامج تعمل لكشف هذه المواقع و تعمل على حماية جهازي و للآن
    لم يحدث شيء و البرامج التي أستخدمها من أقوى برامج الحماية
    كما ان هذه طريقة إعلانية كأي شركة إعلان تعرض منتجاتها في التليفزيون و الشوارع
    وبما أن الإنترنت أصبح وسيلة التسلية الحديثة و معظم الناس تتصفحة... ظهرت هذه الطريقة لترويج المنتجات حيث تتكسب الشركة من تصفح الجمهور للإعلانات و بالتالي من يشترك فيها كمن يسوق لها ولذلك فله نسبة من الأرباح
    و بعدين إيش ياخد الريح من البلاط
    تجسس إيه يعني... أنا مش مديرة المخابرات علشان يتجسسوا عليا

في غرفتي!!منثبرة قدام الجهاز!!شابكة عالنت!!
    الردود
    1,014
    والله مااقصد بس انا اشتركت وماجاني ولافلس واحد كل شي نفذته بحذافيره بالاخير طلع تجسس صدقيييني عالعموم انا قلت عاللي اعرفه وانتي طبعا حره ياميتو

وجزاك الله خير

مواضيع مشابهه

1. وصفه علاجيه تشفي جميع الامراض بإذن الله
    بواسطة hani2 في روضة السعداء
    الردود: 9
    اخر موضوع: 07-02-2007, 07:33 PM
  2. منقول/ ّايات تشفي من السرطان بإذن الله
    بواسطة sss في روضة السعداء
    الردود: 1
    اخر موضوع: 21-01-2002, 05:29 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ