انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123
عرض النتائج 21 الى 29 من 29

الموضوع: بالله عليكم ادعو لحمزه ابن اختنا النفس المطمئنه

الردود
    605
    سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...
    اولا انا والله العظيم والله العظيم مش عارفة اقولكم ايه ... اولا طبعا الف شكر يا اينو انك نزلتي الموضوع وطلبتي من الاخوات انهم يدعو لابني ...جزاكي الله خيرا يا ايناس... وجزاكي الله خيرا يا وايت انجل على سؤالك وعلى دعائك... ربنا يكرمك يااارب اللهم امين ويباركلك في زوجك وفي والدتك ويرزقك بالذرية الصالحة عاجلا غير اجل يااارب اللهم امين ... وجزاكم الله خيرا كلكم ...
    والله العظيم انا عاجزة عن شكركم ... بس بجد مفيش في ايدي الا اني اقولكم جزاكم الله خيرا جميعا ... وان يارب يااارب ياارب محدش يشوف اللي انا شوفته في ابني ... ولا في اي حد عزيز عليه ...ياارب يشفي مرضى المسلمين جميعا يااارب اللهم امين ..ز

انا ان شاء الله هابقى اكتبلكم عن الخطأ اللي وقعت فيه والله يسامحهم مستشفى تبارك الفرع الموجود في حلوان ... كان سبب انهم كان ابني هيروح مني قدام عيني عشان كان بقاله تلات ايام ترجيع واسهال وعرضته على 4 دكاترة هناك كل واحد يقولي ماله بقى زي الفل اهو ... لغاية لما ابني وقرة عيني وثمرة فؤادي كان بيدخل في شبه حالة من الاغماء ومن اللاوعي وكان مبينطقش وكان مبينمش لمدة 3 ايام متواصله وكان في الاخر مبيتحركش تماما وكانت حرارته اكتر من 40 ... وللاسف ولا جوزي ولا اخويا ولا والدي معانا بس الحمد لله ربنا كريم وهوا اللي كان معانا وهوا اكرم من الكل ...انا مش عارفة اقول ايه ولا اتكلم والله ... انا ان شاء الله هابقى اكتب على ركن الامومة والطفولة لما اقدر ان شاء الله ...عشان محدش يقع في اللي وقعت فيه
    الحمد لله على كل شئ ..
    كل اللي هاقدر اقوله دلوقتي ان يا جماعة حافظوا على اطفالكم ... والله الابن دا اغلى حاجة في الدنيا وعمر ما حاجة هتعوضه ابدا ... وبالله عليكم بالله عليكم لو حد من اطفالكم تعب لاقدر الله ولو حاجة بسيطة خدوه لحد شاطر ومتأجلوش ومتستهونوش باي حاجة ...
    واستعينوا بالله وكونوا على يقين بالله ... والزموا الدعاء والاستغفار ...

وان شاء الله لي عودة بس لما اقدر والله باذن الله ...
    بالله عليكم مش تنسوني من دعائكم لي ولابني حتى ولو بظاهر الغيب من غير ما تكتبوا

ربنا يحفظلكم ابناءكم جميعا ويقر اعينكم بيهم .. ويباركلكم فيهم كلكم يااارب يااارب يااارب اللهم امين ...
    كل اللي طالباه منكم انكم تدعولي معاكم وابني ان ربنا يتمم شفاؤه على خير... ويلطف بالجميع يااارب اللهم امين ...
    بجد جزاكم الله خيرا ...
    واولا واخيرا طبعا اللهم لك الحمد حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه يملأ السماوات والارض وما بينهما ...

وبجد يا ايناس الف شكر ليكي على الموضوع ربنا يباركلك في عمورة يااارب ويحفظهولك يااارب ويباركلك في جوزك ... ياارب اللهم امين
    والف شكر ليكي يا وايت انجل على دعائك وعلى سؤالك ..ز ويارب يباركلك في زوجك وفي ال بيتك كلهم يااارب اللهم امين
    آخر مرة عدل بواسطة النفس المطمئنة : 18-11-2009 في 09:48 PM

لملمي الجراح يا بلدي وتعالي نزرع الورد من جديد
    الردود
    7,711
    التدوينات
    22
    ألف سلامة عليه حبيبتي
    يارب يشافيه ويعافيه ويرضيكي فيه
    آمين آمين

اللهم رب الناس اذهب الباس واشف حمزه ابن مريم انت الشافى لا شفاء الا شفائك شفاء لايغادر سقما
    اللهم رب الناس اذهب الباس واشف حمزه ابن مريم انت الشافى لا شفاء الا شفائك شفاء لايغادر سقما

الردود
    574
    تعقيب كتبت بواسطة النفس المطمئنة عرض الرد
    سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...
    اولا انا والله العظيم والله العظيم مش عارفة اقولكم ايه ... اولا طبعا الف شكر يا اينو انك نزلتي الموضوع وطلبتي من الاخوات انهم يدعو لابني ...جزاكي الله خيرا يا ايناس... وجزاكي الله خيرا يا وايت انجل على سؤالك وعلى دعائك... ربنا يكرمك يااارب اللهم امين ويباركلك في زوجك وفي والدتك ويرزقك بالذرية الصالحة عاجلا غير اجل يااارب اللهم امين ... وجزاكم الله خيرا كلكم ...
    والله العظيم انا عاجزة عن شكركم ... بس بجد مفيش في ايدي الا اني اقولكم جزاكم الله خيرا جميعا ... وان يارب يااارب ياارب محدش يشوف اللي انا شوفته في ابني ... ولا في اي حد عزيز عليه ...ياارب يشفي مرضى المسلمين جميعا يااارب اللهم امين ..ز

انا ان شاء الله هابقى اكتبلكم عن الخطأ اللي وقعت فيه والله يسامحهم مستشفى تبارك الفرع الموجود في حلوان ... كان سبب انهم كان ابني هيروح مني قدام عيني عشان كان بقاله تلات ايام ترجيع واسهال وعرضته على 4 دكاترة هناك كل واحد يقولي ماله بقى زي الفل اهو ... لغاية لما ابني وقرة عيني وثمرة فؤادي كان بيدخل في شبه حالة من الاغماء ومن اللاوعي وكان مبينطقش وكان مبينمش لمدة 3 ايام متواصله وكان في الاخر مبيتحركش تماما وكانت حرارته اكتر من 40 ... وللاسف ولا جوزي ولا اخويا ولا والدي معانا بس الحمد لله ربنا كريم وهوا اللي كان معانا وهوا اكرم من الكل ...انا مش عارفة اقول ايه ولا اتكلم والله ... انا ان شاء الله هابقى اكتب على ركن الامومة والطفولة لما اقدر ان شاء الله ...عشان محدش يقع في اللي وقعت فيه
    الحمد لله على كل شئ ..
    كل اللي هاقدر اقوله دلوقتي ان يا جماعة حافظوا على اطفالكم ... والله الابن دا اغلى حاجة في الدنيا وعمر ما حاجة هتعوضه ابدا ... وبالله عليكم بالله عليكم لو حد من اطفالكم تعب لاقدر الله ولو حاجة بسيطة خدوه لحد شاطر ومتأجلوش ومتستهونوش باي حاجة ...
    واستعينوا بالله وكونوا على يقين بالله ... والزموا الدعاء والاستغفار ...

ربنا يحفظلكم ابناءكم جميعا ويقر اعينكم بيهم .. ويباركلكم فيهم كلكم يااارب يااارب يااارب اللهم امين ...
    كل اللي طالباه منكم انكم تدعولي معاكم وابني ان ربنا يتمم شفاؤه على خير... ويلطف بالجميع يااارب اللهم امين ...
    بجد جزاكم الله خيرا ...
    واولا واخيرا طبعا اللهم لك الحمد حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه يملأ السماوات والارض وما بينهما ...

وبجد يا ايناس الف شكر ليكي على الموضوع ربنا يباركلك في عمورة يااارب ويحفظهولك يااارب ويباركلك في جوزك ... ياارب اللهم امين
    والف شكر ليكي يا وايت انجل على دعائك وعلى سؤالك ..ز ويارب يباركلك في زوجك وفي ال بيتك كلهم يااارب اللهم امين
    حمد الله على سلامتك ياقمر نورتى المنتدى وعقبال مايتم شفاء حمزه على خير ياااارب
    ايه يابنتى كل ده شكر ايه هو انتى فاكره حمزه ده ابنك لوحدك ولا ايه
    انا والله باعتبره زى عمر بالظبط ووالله بادعيله كما لو كان عمر هو اللى تعبان ربنا يشفيه ويعافيه يااارب

حبيبتى انا بعتذرلك هنا ادام المنتدى كلللللللللللله انى معرفتش اكلمك انهارده والله انه تقصير فى حقك مش مسامحه نفسى عليه
    بس انا كلمتك مره ومردتيش افتكرتك نايمه والله ظروف اليوم خدتنى ومعرفتش اكلمك تانى
    انا اسفه يامرومه سامحينى
    بكره ان شاء الله اطمن على حمبوزو وان شاء الله تقولولى انه بقى زى الفل ورجع يطلع عينيكى تانى وساعتها هافرح فيكى على فكره علشان كده معناها انه الحمد لله كويس
    ربنا يعينك عليه ياحبيبتى وميوركيش فيه شر ابدااااا ويحفظ كل اطفالنا واطفال المسلمين من كل سوء
    ويرفع عنا الوباء والبلاء والغلاء ياااااااااااااااارب
    اللهم امين

عايشه فى البيت مع راجل كبير وراجل صغنن .♥.♥.♥روشونى (ومصر هى مامتى)
    الردود
    7,559
    الحمد لله ان ربنا كان معاكى ربنا احن من اى حد وفوق الجميع

ربنا يكمل شفاه على خير وميصبش اولادنا باى سوء

ياآآآرب اٍذا لي دعـــوة مستجابه ..~بوجز لو ان اللـي أنا ابيه واجد ,,ابقى على نهــج النبـي والصحابه ..~ وأموت بين يــديك يــاآآآرب سـاجد ,,
    الردود
    6,616
    التدوينات
    5
    اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفى حمزه ابن مريم

الڷهم آني ۈڪڷت آمري آڷيڪ فآرزقني آڷخير من حيث ڷآ آحتسب

في قلب الغـــ M ــــــالي ... ربي لا تحرمني منه
    الردود
    4,266
    التدوينات
    2
    اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيه
    فديت قلبك ثموووووولة
    اشكرك من القلب همومة

[/COLOR]

كوني بالقرب رفيقـــ الروح ــــة
    كود:

الردود
    782
    التدوينات
    8
    التكريم
    (أوسمة)
    وشفي مرضى المسلمين اجمعين

الردود
    805
    شفاه الله وعافاه
    ويعطيكى الصبر

غايب عن عيني من مده ** حبيب نحبه ** لين الخاطر واصل حده
    الردود
    3,169
    اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفى حمزه ابن اختنا مريم

مواضيع مشابهه

1. الردود: 20
    اخر موضوع: 26-03-2010, 02:05 AM
  2. حبيباتي ادعو معايا الله يشفي ام اختنا نور الهدى
    بواسطة chamsadouha في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 18
    اخر موضوع: 04-11-2008, 02:27 PM
  3. بالله عليكم ادعو لى
    بواسطة الصاحبيه في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 13
    اخر موضوع: 30-05-2008, 01:10 PM
  4. يا اهل الجود والكرم بالله عليكم ادعو الى اقريبتى ((المخطوفه))
    بواسطة am munir في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 39
    اخر موضوع: 22-10-2007, 09:27 PM
  5. امانه بالله عليكم ادخلوا ادعو لاختكم الصغيره
    بواسطة M!ss Mahy في نافذة إجتماعية
    الردود: 50
    اخر موضوع: 23-08-2007, 10:03 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ