انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 3 123 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 23

الموضوع: ارجوكم ردوا عليا بسرعة

الردود
    337

ارجوكم ردوا عليا بسرعة

السلام عليكم
    انا عندى مشكله واقعه فيها دلوقتى حالا بعتذر عن طريقة الكتابه
    بس انا ليا صديقة واكتر من اخت وانا اعرف اهلها واهلها يعرفونى كويس جدا المهم صديقتى ديه طيبه جدا لدرجه انها وقعت تحت ايد واحد من اللى ماعندهم ضمير معشمها انه حيتقدم لها كمان شهرين وكلنا مش موافقين على الموضوع لانه كان داخل انه عايز يتقدم ولاقيناه بيقولها نستنى شويه والمده عماله تطول والدتها واختها وانا رافضين مبدأ انه يعرفها قبل الخطوبه المهم هى طيبه جداوهو اول تجربه فى حياتها ومسلماله ومصدقاه
    المهم انا زى ماقلت بالنسبالها اكتر من اخت وعشان هو عارف مكانتنا عند بعض وعارف انى رفضاه بقاله يومين بيدخل على صفحتها الشخصيه وبيستفزنى ويغلط فيا وانا بحاول اسكت عشانها وهو مش بيبطل استفزاز هى كلمته قالها اطلعى بره الموضوع وهى محتاره مش عارفه تعمل ايه وانا خلاص ربنا يعلم انا مضغوط عليا ازاى البنى ادم ده حقير اوى وانا ماابتدتش معاه ومع ذلك عمال يستفز فيا وانا خلاص خايفه اضغط على صاحبتى وفى نفس الوقت مش قادره اسكتله خصوصا انى انا ماابتديتش معاه بالغلط
    دلوقتى هو كاتبلى كلام مستفز تانى وعمال يقول انه هو خرسنى وانى مش عارفه ارد عليه وهو اللى كسب ويارب اكون اتعلمت وفهمت ياجماعه ادخل اعرف ال... ده مقامه ولا اعمل ايه ردوا عليا دلوقتى
    انا مش عايزة اخسر صاحبتى
    وفى نفس الوقت انا مش اى حد يتطاول عليا انا اخويا شاف التطاول وكان عايز يربيه بس انا حلفته يسكت عشان صاحبتى بس لحد امتى ارجوكم هو كاتبلى تعليق انا اعمل ايه ردو دلوقتى بالله عليكم

الردود
    13,545
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
      • متألقة صيفنا إبداع 1431 هـ
      • متميزة المقال الاجتماعي 2011
    غلاتي ممكن توضحيلي بس هي النقطة

يعني اي صفحة شخصية ؟؟... ايميلها ... صفحة منتدى

بقاله يومين بيدخل على صفحتها الشخصيه وبيستفزنى ويغلط فيا وانا بحاول اسكت عشانها وهو مش بيبطل استفزاز هى كلمته قالها اطلعى بره الموضوع
    ــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ تـوقيــ ع ــــــي ــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ

الردود
    337
    صفحتها الشخصية على الفيس بوك يعنى بيدخل يشوفنى كاتبه تعليق يبتدى يتطاول عليا ويتكلم كلام جارح بقى وانى خايفه منه وانه ممكن يأدبنى وكده يعنى

الردود
    969
    حبيبتي انت عملتي اللي عليكي اولا ونصحتيها وان شاء الله تستفيق وتستوعب انو انسان مو كويس خصوصا انو بيتطاول عليك وانت صاحبتها ولو كان انسان كويس كان ما كلم بنت بهالطريقة مهما كان! وهي لازم تتركه لمجرد انه قلل احترام معك

ثانيا صدقيني صدقيني صدقيني لو طنشتيه رح ينغااااااااااااااظ وينقهر ولو رديتي عليه يعني بتعطيه قيمة !! انت اكتبي في الفيس بوك : القافلة تسير والكلاب تنبح ولا توجهيها له، يعني خليها بشكل عام وهو رح يفهم انها موجهة الو رح ينقهر بس لو كتبلك اي شي ردي بتعليق عام واخير! اكتبي : انا ما كلمتك بس اللي على راسو ريشة بتحسسو ! فهمتي علي؟؟؟ بس بعدها شو ما كتب طنششششششييييييي ولا بقا تردي عليه والله رح ينقهر اكتر
    ولو اضطر الامر احذفي صفحة صديقتك من عندك مؤقتا لحتى تهدى الامور وتتركه او يتربى ويبطل تفاهات مع بنات الناس

الردود
    337
    شكرا اخت سمر على الرد بس احب اقولك حاجه اوضحلك بس اولا هو الكلام بينا على المكشوف ثانيا انا اخر كلام رديت عليه وافحمته لدرجه انه ماعرفش يرد وطبعا بالادب
    قام رجع النهارده كاتبلى اعتقد ان الجيم (اللعبه) خلص والنتيجه بانت وياريتك تكونى فهمتى مضمون الجيم قصده يعنى انه كان بيأدبنى ونه هو اللى يعنى كسب ده على حد قوله

الردود
    13,545
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
    تعقيب كتبت بواسطة f_love_m عرض الرد
    صفحتها الشخصية على الفيس بوك يعنى بيدخل يشوفنى كاتبه تعليق يبتدى يتطاول عليا ويتكلم كلام جارح بقى وانى خايفه منه وانه ممكن يأدبنى وكده يعنى
    اختي طالما عارفه انوه هو ..

خلص احذفيها من عندك ... وابعدي عن الشر وغنيله ..

لشو تشوفي هيك تعليقات ومابعرف شو ..

خلص انتي حكيتلها واكيد هي عارفة شو عم يكتب فخلص مالك مضطرة تتحملي هيك مستوى ..

وقبل ماتحذفيه ابعتي رسالة لو تعرضتلي مرة 2 انا رح خلي اهلي يوقفوك عند حدك ..

حتى مو بس احذفيه اعملي حظر كامل .. حتى مايفوت ب اسم تاني ..

وياريت تفرضي احترامك حتى على صديقتك .. ورجيها انك حذفتي اسمها من عندك ومارح ترجعي تضيفيها لتأكدي انها هي وبس

وكرمال ماتشوفي هالسخافات وهالقلة الادب بالكلام منه ..

اصلا هذا الانسان غريب عنها كيف بتعطيه كلمة السر ؟؟

وشوفي الصديقة للي بدو يجيكي من وراها وجع راس بلا من هالصحبة

انا هيك قاعدتي

لكن فهميها انو وراكي اهل ..

لانو لو سكتي رح يتمادى اكتر

والله يبعد عنك كل سوء او شر

تقبلي مروري
    ــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ تـوقيــ ع ــــــي ــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ

الردود
    337
    ياجماعه ارد عليه اقوله انى انا اللى ربيته وانه هو ماكسبش زى مابيقول وماقدرش يجى عليا ولا اسكت وبعدين اعمل ايه مع صاحبتى انا ساعات بقول هى السبب انها واحد زى كده يتطاول عليا وهى ماقطعتش معاه

الردود
    337
    لا هو بيدخل على الصفحه بتاعته هو يكتب عندها هى بس بيرد عليا

الردود
    13,545
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
    تعقيب كتبت بواسطة f_love_m عرض الرد
    ياجماعه ارد عليه اقوله انى انا اللى ربيته وانه هو ماكسبش زى مابيقول وماقدرش يجى عليا ولا اسكت وبعدين اعمل ايه مع صاحبتى انا ساعات بقول هى السبب انها واحد زى كده يتطاول عليا وهى ماقطعتش معاه

ياغالية ليش محملة الموضوع زيادة ؟؟

هو عم يستفزك ليش تعطي المجال للقيل والقال والرد

دغيه يكتب مايشااااااااااااااااااء ويعبر عن مستواه

حذفيه وريحي رااااااااااسك ومو ضروري تردي اصلاً .. هي اكبر رد طناشك

كوني اكبر من الرد عليه

انا هاد رائي ولو كنت مكانك هيك بساوي

ولو رجع تحركشني من جديد بخبر اهلي او اهلها

وخلص لشو المشاكل ؟؟

نصيحة من اخت .. ابعدي عن الشررررررررررر وغنيله

الردود
    337
    حاضر والله انا ححاول وربنا معايا انا صعبان عليا من صاحبتى اوى وفى نفس الوقت هى شخصيا صعبانه عليا جدا لانها هو بالنسبلها حد مهم وانا كمان حد مهم

مواضيع مشابهه

1. ارجوكم ردوا عليا ضروووووووووووووري
    بواسطة Rody 2005 في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 22
    اخر موضوع: 10-09-2008, 11:13 PM
  2. ارجوكم ردوا عليا بسرعه
    بواسطة rana samir في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 2
    اخر موضوع: 12-06-2007, 07:05 PM
  3. ارجوكم لا تكسفوني و ردوا عليا
    بواسطة ام هنا في جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء
    الردود: 7
    اخر موضوع: 31-03-2006, 03:42 PM
  4. بسرعة ردوا عليا قبل بكرة الصبح
    بواسطة ام_منال في نافذة إجتماعية
    الردود: 11
    اخر موضوع: 05-10-2005, 01:19 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ