انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123
عرض النتائج 21 الى 23 من 23

الموضوع: مرجكن الوردي تتساءل

الردود
    587
    اختى المرج الوردى .....الله يكون فى عونك ويصبرك يارب يارب جوزك ميتجوزشى عليكى عشان هو عمروا ما هيلاقى واحده تحبوا ذيكولا تخاف على مشاعروا ادك انما لو صمم اعرفى ان دا ممكن يكون خير ليكى انتى لانوا ممكن مع اى واحده ميشوفشى اللى معاكى يعنى يعرف بأمتك اكتر الله يصبرك ويجعل جوزك ليكى لوحد انتى بس .

ياآآآرب اٍذا لي دعـــوة مستجابه ..~بوجز لو ان اللـي أنا ابيه واجد ,,ابقى على نهــج النبـي والصحابه ..~ وأموت بين يــديك يــاآآآرب سـاجد ,,
    الردود
    6,616
    التدوينات
    5

heart2

تعقيب كتبت بواسطة *كل الحب* عرض الرد
    اختي المرج الوردي... اهلا وسهلا فيكي دائما في منتدى لك .. نحن دائما متواجدات ان اردت الفضفضة او اللعب او المرح او التنكلم او اي شي نحن هنا اخوات ودائما موجودات لبعضنا البعض.. وانا متأكدة اننا جميعا لم نغضب منك بل بالعكس تساءلنا ما بها المرج الودي لما هي حادة ولكن الحمد لله زالت الحدة وجاءت مكانها الرقة واللين ويقال ارخي الحبل قليلا ولا تبقه مشدودا دوما .. واهلا ويهلا بك من جديد.

صـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــح يامرجنا الوردي
    الڷهم آني ۈڪڷت آمري آڷيڪ فآرزقني آڷخير من حيث ڷآ آحتسب

الردود
    604
    يا اختي الحبوبة
    انا صريحة ولكن اراعي مشاعر الانسان وكتيير اكتب وامسح كلام احس منة انة ممكن يضايق واكتبة بردو بس باسلوب تاني براعي ربنا فية
    ويا اختي الحبيبة احذري الكلمة لما بيتوجع ممكن تدخل صاحبها ربنا يبعدها عنك
    ممكن تقولي الحقيقة بس في باقة ورد تحبيبي الي قدامك ان يسمع نقدة ويبقي مرحب بكلامك لان عمر ابن خطاب قال رحم الله اهدي اليا عيوبي بس اهدي يعني بطريقة جميلة لان صحبة بيكون بيتالم يعني مش ناقص كرابيج تنزل علية
    واعتقد انك متسرعة تمهلي في التفكير احنا خدنا في الثانوية العامة ان الانسان بين قسمين يا اما العقل امام اللسان فيكون الانسان مدرك لما يقولة ويكون خد وقتة في التفكير ويكون محبوب
    والحالة الثانية اللسان امام العقل وهنا المشكلة لا بيفكر بعد ما بيكلم ودا غلط
    فانتي جميلة وصعب تلاقي حد يعترف بخطئة ولكن الاجمل واعتقد انك اجمل تحاولي تغيري حدة الكلام وعبري عن رايك الصريح ولكن باسلوب ممتع شيق اي قدمي السم في كاس ورود وصحبة يكون عارف انة سم بس يحب يشربة من ايديكي من جمال الكاس والمنظر
    وعاوزة اقولك كلمة عاوزاكي تومني بيها وتفتكريها دائما
    الرسول قال ان كنت فظا غليظ القلب لانفضو من حولك
    واوعي تقولي الطبع يغلب التطبع لا لاننا مسلمين ولازم نقاوم ونحاول ونفشل ونفشل ونصمم لحدد ما نينجح انا عصبية موتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت وبحاول ابطل عصبية بنجح مرة وبفشل مرات بس بحاول بس ركزي قبل ما تعملي هتلاقي نفسك بتعملي يعني انا بركز وانا بكلم اني متعصبش ومخي طول مهو قاعد متيتعصبيش ويفضل بقاوم سعات وبفشل سعات بس بحاول فطول منتي عايشة حولي واوعي تياسي
    ويهديكي الله ويهدينا معاكي الس سراط المستقيم

مواضيع مشابهه

1. ,,,,,,,,,,, الوردي ياعيني على الوردي......... للبنوتات
    بواسطة noore في ركن الكروشيه والتريكو
    الردود: 64
    اخر موضوع: 01-05-2012, 09:31 AM
  2. زوجة تتساءل: "لماذا لا يتجمل الرجال بعد الزواج؟" !!
    بواسطة أمير الحرف في نافذة إجتماعية
    الردود: 9
    اخر موضوع: 28-06-2007, 09:26 PM
  3. صغيرتي..تتساءل!!!
    بواسطة أرض الأبد في فيض القلم
    الردود: 0
    اخر موضوع: 11-11-2006, 03:36 PM
  4. لكل عروس تتساءل: ماهي التسريحة المناسبة لي؟ فلتدخل
    بواسطة GALAXY في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 1
    اخر موضوع: 15-05-2005, 08:38 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ