انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 11

الموضوع: please help me :(

الردود
    6
    please help me :(

Iam sorry iam writing in english but i live in USA and i dont have arabic keyboard ..I hope someone here can understand me..This is teh first time write here but i really love this site..You guys are really helpfull and i like to thank everyone who share her experince and try to help others..although iam not far away to be a pharmacist iam having a problem that i cant find a solution for..
    My big problem is everytime i try to remove hair either by sugar or just shave it ..Hair grows under the skin and it is very hard to remove it ..I
    tried everything ...lotions to make it more flexible and
    Exfoliate Products but nothing is working
    iam so imbaresed of my legs and dont know what to do anymore..plz if anyone knows of a method please share it with us
    Thanks a lot and if anyone needs any help in drugs information iam always here
    _Angel eyes

الردود
    67
    flower2

هاااااااااااااااااااااااى
    عادى والله الحكاية دى عند ناس كتيروان شاء الله المشكلة مش كبيرة ولا حاجة
    جيبى ملح وذوبيه فى ماء وادعكى بيها رجليكى بليفة او بايدك وبيقولوا ان الوصفة دى نتايجها حلوة اوى سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

الردود
    315

byebye

هلا Angel eyes حبيبتي مو مشكلة إنك بتكتبي بالانجليزي اكتبي باللغة اللي بدك اياها المهم تكوني مرتاحة ونقدر نساعدك بأيا شي بتطلبيه إذا بتحبي إحنا كمان بنكتبلك بالانجليزي اذا في شي مافهمتيه بالعربي احنا بالخدمة اطلبي عيونا.
    حبيبتي Angel eyes حاولي زيلي الشعر بالسكر بس باتجاه نمو الشعر مو عكسه أو استعملي براون أو امجوي.
    إن شاء الله أكون فدتك
    الله يوفقك

الردود
    6
    هاااااااااااااااااااااااى
    عادى والله الحكاية دى عند ناس كتيروان شاء الله المشكلة مش كبيرة ولا حاجة
    جيبى ملح وذوبيه فى ماء وادعكى بيها رجليكى بليفة او بايدك وبيقولوا ان الوصفة دى نتايجها حلوة اوى سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    Ok I've never heared of salt for legs !! but i will try that if it is gonna help me ..Thanks a lot for your help

الردود
    6
    el gazaleh thanks so much for being so nice
    I tried doing what you have told me and i also Got the machine braun but i didnt get any results..no matter what method i use i still get all the hair under the skin..do u think i should see a dr for that ..

الردود
    67
    beatheart

هاااااااااااااى
    انا اقصد بعد ماتشيلى الشعر خالص باى طريقة تعملى الملح مع الماء وتدعكى بيهم وان شاء الله يجيب نتيجة
    والموضوع مش محتاج دكتور ولا حاجة لان المشكلة دى عند معظم الناس وانا قريت الوصفة دى وناس كتير جربوها وبيقولوا نتيجتها حلوة اوووووى
    ولو عايزة تقللى نمو الشعر فى وصفات كتير مجربة ممكن اقولك عليها
    آخر مرة عدل بواسطة mo2a87 : 26-06-2006 في 10:50 AM

الردود
    6,860
    اهلا اختي المشكلة هاي عندي انا كمان ان شاء الله الاقيلها حل

الردود
    63
    اهلينSOSO
    اولا مثل ما قالت الاخت الغزاله.. اكتبي باللغه اللي تريحك.. وانشاء الله راح نكون موجودين لمساعدتك
    عزيزتي.. كنت اشتكي نفس مشكلة .. والحل بسيط جدا
    لوتعرفي الليف الطبيعي من ميزته انه خشن من جهه وناعم من جهه الاخرى وفي نفس الوقت مفيد لبشره الجسم ... كل اللي تسويه انك اول ما تحسي ان الشعر بدأ ينبت من جديد ويكون قبلها بيومين بالكثير
    استخدمي الليف الطبيعي من الجهه الخشنه وفركي جسمك بالصابون او شامبو الاستحمام..
    ثم جففي وحطي من بعدها كريم مرطب
    وعلى هالحال اما مره او مرتين في اليوم..
    الفكره هنا.. انك بتبعدي اول طبقه من بشرة الجلد بشكل لطيف ومن دون اي تلف لبشرتك
    وبالتالي الشعره تجد طريقها للخروج

في طريقه ثانيه.. وهو باستخدام الحجر الاسود الخشن.. بنفس الطريقه
    المهم مثل ما قلت لك..تزيلي اول طبقه من بشرتك

GOOD LUCK

الردود
    315

Unhappy

welcome any time soso
    حبيبتي والله مو عارفة شو احكيلك لأني ماعندي هاي المشكلة الحمدالله فما عندي معلومات عنها بس بحاول أجبلك معلومات عنها وإن شاء الله اقدر أساعدك بس يمكن لو تدوري بالمنتدى تلاقي مواضيع تساعدك بس ماأظن في حاجة للدكتور إلا اذا كانت المشكلة كبيرة كتير.
    الله يوفقك وطمنينا شو بيصير معك
    Take care
    آخر مرة عدل بواسطة الغزالة2 : 26-06-2006 في 11:13 AM

الردود
    315

flower2

حبيبتي Soso جربي طريقة cat girl لأني بستعمل ليفة حمام طبيعية خشنة كل حمام والحمدالله مابطلع الشعر تحت الجلد هاهاها يمكن هادا السبب.
    الله يوفقك

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ