انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 3 من 13 الأولىالأولى 1234567 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 21 الى 30 من 126

الموضوع: الام المصرية:تعالى قوليلنا مستشفى اللى ولدتى فيها**في مصر***

مع أحن زوج وأشغب ولد وبنت في درب التبانة حماهم لي الله
    الردود
    1,496
    التكريم
    (أوسمة)

flower3 صلى الله على محمد صلى الله عليه وسلم

جزاكي الله خيرا حبيبتي على الموضوع الراااااااااااااااااااائع بجد ماتعرفيش قد ايه الموضوع ده شاغل تفكيري.........سبحان الله كنت ناوية انزل موضوع اسأل فيه عن مستشفى الندى لو حد جربها يقولي رأيه فيها..........انا دكتورتي مرشحهالي بقوة وبتشكر فيها جداااااااا بس كنت عايزة اسمع برضه من حد جربها.......اعتقد هي بس مشكلتها انها غالية شوية مش كده؟؟؟؟؟؟؟؟

الردود
    156
    أنا ولدت من 3 سنين فى مستشفى الشيخ زايد التخصصى
    وكانت مستشفى نظيفه جدا
    وبالصراحه معرفش السعر عشان ما دفعناش تبع شغل زوجى
    وولدنى الكتور فايز يحى دكتور ممتاز ومحترم وعمللى خياطة القيصرى اخر تمام الحمد لله
    وكنت متابعه من الشهر الأول للخامس مع دكتور محمد فارس فى مصر الجديده دكتور ماشاء الله اكتر من رائع وبيصورلك السونار على شريط فيديو تحتفظى بيه معاكى وأى اسئله قولولى

عــــ بفضل ـــــدنـــ اللـه ـــــا:)(بحبك يامصر)
    الردود
    1,630
    تعقيب كتبت بواسطة ام حبيبة الله عرض الرد
    جزاكي الله خيرا حبيبتي على الموضوع الراااااااااااااااااااائع بجد ماتعرفيش قد ايه الموضوع ده شاغل تفكيري.........سبحان الله كنت ناوية انزل موضوع اسأل فيه عن مستشفى الندى لو حد جربها يقولي رأيه فيها..........انا دكتورتي مرشحهالي بقوة وبتشكر فيها جداااااااا بس كنت عايزة اسمع برضه من حد جربها.......اعتقد هي بس مشكلتها انها غالية شوية مش كده؟؟؟؟؟؟؟؟
    جزانا واياكى على ايه ياجميل

المهمم تكونو استفدتو

ااه هى مستشفى الندى بجد بجد حتى اللى جولى في المستشفى بيقولو انها فعلا جميييييييييلة ونضييفة اوى

وبعدين انا قبل ما اولد رحت اتفرجت عليها وهما من عالباب بتئوليلهم انا عاوزة اشوف المستشفى بيبعتو معاكى واحد يفرجك وكده وحتى ساعتها شفت الحضانة ووقفت مع الدكتورة اللى هناك

جوزى ركن على جنب كده على مارغيت معاها

هاتئولى عليا تنكة شوية بس انا كنت اول مرة اسمع عنها ومكنتش لسة قلت لحد انى ممكن اولد فيها

وكمان كانت الوحيدة اللى الدكتورة بتولد فيها ومفهاش راجل هايدخل عليا من تمريض لتخدير لنايبات كلو ستات فعشان كده رحنا نشوفها

وكمان اللى شجعنى اولد فيها كمان بالنسبة للسعر ان النقابة كانت عاملالنا خصم نزل تقريبا من 2000او اتنين ونص لالف جنيه والسعر دة من6شهور بس

فانتى روحى اتفرجى وقوليلهم اسم الدكتورة اللى هتولدك وهما هايفرجوكى وحبزا لو رحتى يوم بليل كانت رايئة وهادية

قلبي معاكى ربنا ييسرلك ولادتك على خير يارب

الردود
    1,630
    تعقيب كتبت بواسطة myousef عرض الرد
    أنا ولدت من 3 سنين فى مستشفى الشيخ زايد التخصصى
    وكانت مستشفى نظيفه جدا
    وبالصراحه معرفش السعر عشان ما دفعناش تبع شغل زوجى
    وولدنى الكتور فايز يحى دكتور ممتاز ومحترم وعمللى خياطة القيصرى اخر تمام الحمد لله
    وكنت متابعه من الشهر الأول للخامس مع دكتور محمد فارس فى مصر الجديده دكتور ماشاء الله اكتر من رائع وبيصورلك السونار على شريط فيديو تحتفظى بيه معاكى وأى اسئله قولولى
    ماشاء الله ربنا يباركلك في المولود/ة وربنا يجعله بار بوالديه يارب

متشكررررررة ليكى ياغالية على اضافتك الرائعة

مع أحن زوج وأشغب ولد وبنت في درب التبانة حماهم لي الله
    الردود
    1,496
    التكريم
    (أوسمة)

flower3 لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

تعقيب كتبت بواسطة الشذى الفواح عرض الرد
    جزانا واياكى على ايه ياجميل

المهمم تكونو استفدتو

ااه هى مستشفى الندى بجد بجد حتى اللى جولى في المستشفى بيقولو انها فعلا جميييييييييلة ونضييفة اوى

وبعدين انا قبل ما اولد رحت اتفرجت عليها وهما من عالباب بتئوليلهم انا عاوزة اشوف المستشفى بيبعتو معاكى واحد يفرجك وكده وحتى ساعتها شفت الحضانة ووقفت مع الدكتورة اللى هناك

جوزى ركن على جنب كده على مارغيت معاها

هاتئولى عليا تنكة شوية بس انا كنت اول مرة اسمع عنها ومكنتش لسة قلت لحد انى ممكن اولد فيها

وكمان كانت الوحيدة اللى الدكتورة بتولد فيها ومفهاش راجل هايدخل عليا من تمريض لتخدير لنايبات كلو ستات فعشان كده رحنا نشوفها

وكمان اللى شجعنى اولد فيها كمان بالنسبة للسعر ان النقابة كانت عاملالنا خصم نزل تقريبا من 2000او اتنين ونص لالف جنيه والسعر دة من6شهور بس

فانتى روحى اتفرجى وقوليلهم اسم الدكتورة اللى هتولدك وهما هايفرجوكى وحبزا لو رحتى يوم بليل كانت رايئة وهادية

قلبي معاكى ربنا ييسرلك ولادتك على خير يارب
    جزاكي الله خيرا حبيبتي.......ماتعرفيش كلامك ريحني قد ايه وخصوصا لما قولتي انهم كلهم سيدات........بالنسبة ليا انا حولد قيصري عشان انا حامل في توأم ان شاء الله ولما اتصلت سألتهم قالولي فتح غرفة العمليات بس 3 الاف ونص جنيه غير الاقامة واذا لاقدر الله احتجت حضانة اليوم من 500 الى 2000 جنيه حسب حالة البيبي وتخيلي بقى انا اتنين ان شاء الله هههههه فخايفة الموضوع يفتح معانا ....... ده غير فلوس الدكتورة طبعا.......واكيد لو في خصم تبع النقابة يكون احسن.... هو انا تبع نقابة المهندسين فمش عارفة هم بيتعاملو معاها ولا لأ...........
    بس انا بجد ارتاحتلها جدااااااا وححاول اروح اشوفها ان شاء الله..............
    جزاكي الله خيرا مرة تانية على تعبك معانا

الردود
    1,630
    تعقيب كتبت بواسطة ام حبيبة الله عرض الرد
    جزاكي الله خيرا حبيبتي.......ماتعرفيش كلامك ريحني قد ايه وخصوصا لما قولتي انهم كلهم سيدات........بالنسبة ليا انا حولد قيصري عشان انا حامل في توأم ان شاء الله ولما اتصلت سألتهم قالولي فتح غرفة العمليات بس 3 الاف ونص جنيه غير الاقامة واذا لاقدر الله احتجت حضانة اليوم من 500 الى 2000 جنيه حسب حالة البيبي وتخيلي بقى انا اتنين ان شاء الله هههههه فخايفة الموضوع يفتح معانا ....... ده غير فلوس الدكتورة طبعا.......واكيد لو في خصم تبع النقابة يكون احسن.... هو انا تبع نقابة المهندسين فمش عارفة هم بيتعاملو معاها ولا لأ...........
    بس انا بجد ارتاحتلها جدااااااا وححاول اروح اشوفها ان شاء الله..............
    جزاكي الله خيرا مرة تانية على تعبك معانا

جزانا واياكى حبيبتى ولا تعب ولا حاجة تعبكو رااحة

ان شاء الله تتيسر معاكى وتولدى فيها انا اعرف ان نقابة المهندسين بتعمل خصم كويس فيارب تكون المستشفى متعاقدة مع النقابة وعلى فكرة انتى بتساليهم بس الحسابات من 8ص ايامها صحيت نزلت جوزى وانا فضلت وراهم لحد ما ردو وسالت الحسابات بيقول لك قبل كام وبعد كام وان شاء الله متحتاجيش حضانة

يبئا على اد غرفة الاطفال وبس

فين المستشفى تيجى تشوف الدعاية اللى باعملهالها

الردود
    3,039

جزاك الله خيرا اختى الشذى الفواح على موضوعك الاكثر من رائع والله ما يؤرقن ويتعب نفسيتى موضوع الولاده لان التامين تبع زوجى افسخ العقد مع الشركه وانا كنت متابعه معهم بس خلاص مش عارفه اروح فين
    ياريت تدعيلى بتيسير الامر

الردود
    1,630
    تعقيب كتبت بواسطة خيرزاد عرض الرد

جزاك الله خيرا اختى الشذى الفواح على موضوعك الاكثر من رائع والله ما يؤرقن ويتعب نفسيتى موضوع الولاده لان التامين تبع زوجى افسخ العقد مع الشركه وانا كنت متابعه معهم بس خلاص مش عارفه اروح فين
    ياريت تدعيلى بتيسير الامر
    ياحبيبة البي....

جزانا واياكى ياعسل الله ييسرلك امورك يارب ويسهل لك ولادتك وتلاقي المستشفى والدكتور اللى ترتاحيلهم يارب

ماتقلقيش ان شاء الله هاتتيسر انا في عبدالرحمن مكنتش مخططة انى اولد مع الدكتورة دى ولا المستشفى حتى كنت كاتبة فوق انى رحتلها 3مرات بس

وولدت معاها في الاخر ال3مرات دول كانو فى التامن بس وولدت اول التاسع

من غير ما اخططلها ولا حاجة خالص

الردود
    3,039
    جزاكى الله خير يا شذى طمنتينى وسبتها على الله
    ربنا معاكى يا ام حبيبه وتقومى بالسلامه مع البيبيهات
    لاتنسونى من صالح دعائكم

فى دنيا ملهاش امان ...بلاد الله لخلق الله
    الردود
    447
    انا من اسكندرية

وولدت بنتى فى مستشفى اليكس سيدنى كيل

وهى فوق الرائعة

النظافة ممتازة والتمريض ممتاز والحمد لله تجربتى معاها كويسة جدا

وهى تبع نقابة المهندسين

محدش يعرف حاجة عن مستشفى كيلوباترا اللى فى مصر الجديدة

مواضيع مشابهه

1. الردود: 62
    اخر موضوع: 07-07-2011, 05:38 PM
  2. * جميع عطور أوريفليم بالصور * تعالى قوليلنا أحلى مافيهم *
    بواسطة زمردة2004 في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 9
    اخر موضوع: 14-10-2010, 06:02 PM
  3. تعالى قوليلنا تجربتك مع الفطام
    بواسطة جنى 23 في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 9
    اخر موضوع: 09-07-2009, 08:01 PM
  4. مين جربت تخفف....تعالى قوليلنا او ابتدى معايا
    بواسطة ghada00 في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 2
    اخر موضوع: 18-05-2007, 07:19 PM
  5. تعالى قوليلنا شنو تسوين فى هالايام!!!!
    بواسطة جورى في الأمومة والطفولة
    الردود: 4
    اخر موضوع: 16-10-2003, 02:02 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ