انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 21 من 28 الأولىالأولى ... 11171819202122232425 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 201 الى 210 من 278

الموضوع: اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء التانى)00

الردود
    100
    تعقيب كتبت بواسطة ~حورالعين~ عرض الرد
    بصى يا كوكى الرد اللى عاوزة تعملى لية تعقيب فية تحت الرد على ايدك الشمال تلات اختيارات اول حاجة اقباس رد او اقباس متعدد او رد سريع

اختارى اقباس رد هيطلعلك الرد دة فى المكان اللى هتكتبى فية ردك انتى

سبية زى ما هوو واكتبى اللى تحبية يارب اكون قدرت اوصلكك
    شكرا ليكى كتير ومعلش اصل الجهل وحش او العمى بعيد عنك وملش اتاخرت فى الشكر

الردود
    100
    تعقيب كتبت بواسطة toty_lovey عرض الرد
    بصى يا كوكى انتى ول حاجة لازم تستعملى اول حاجة مبدئيا الروتين اليومى للبشرة عشن تحطى الاساس والميكب على بشرة نظيفة وطبعا لازم تجيبى ى ماركة اصلى مش مغشوشة ورخيصة
    بالنسبة للروتين انتى ماقولتيش عندك كام سنة
    على العموم انا قولت قبل كدة فى الجزء الاول من الموضوع دة والتانى ايضا كل الماركات لكل سن من الروتين للبشرة فاطلعى علية وقرية كويس واعرفى اية اللى يناسب بشرتك وهاتية ضرورى واستعملية
    وهو عبارة عن غسول وتونيك وكريم نهار وكريم ليل وكريم عين وصنفرة اسبقوعيا
    وقبل ماتحطى لاساس طبع تحطى كريم النهار وتستنى ربع ساعة حتى تتشرب بشرتك الكريم وكريم العين ايضا
    ثم تضعى الاساس من ماكس فاكتور اللى انتى طلبتية ولو ان بورجوا حلو جدا بس انتى اكيد ماكنتيش بتستعملى الروتين دة للبشرو وماكنتيش بتجيبية اكيد الاصلى و ماكنتيش بتجبي النوع المناسب لحالة بشرتك زى اويل فرى
    المهم هاتى ماكس فاكتور اسمة seamless وهاتى الدرجة المناسبة لبشرتك وياريت تجربيها على البشرة مش الايد وفى ضوء ربنا وهو سعرة مش بيتعدى 140ج بس رائع واللة مش خسارة فية يعنى والصور وللة مش متوافرة عندى حاليا بس هاحاول اجيبهلك

وبالنسبة للبقع على ايدك والتجاعيد دة كريم مخصوص لها من كلارنس ب70ج ودى صورتة\\\\\\\\\\
    ACTIVE WHITE LAB SOLUTIONS™ HAND CREAMكريم غني ومهدئ يساعد على تقليص وضوح البقع الداكنة على اليدين حيث تظهر علامات التقدم في العمر والتي تتسبب بها الأشعة فوق البنفسجية والعوامل البيئية.

وبالنسبة لمجموعة تفتيح الاماكن الغامقة بالجسم من غيرلان مجموعة بيرفكت وايت بس غااااااااااالية جدا وانتى واضح انك عايزة حاجة سعرها متوسط بس واللة هى دى اللى روعة ومفعولها حلو لكن مااعرفش حاجة تانية كويسة غيرها
    هو طبعا فى بس انا مش بقتنع بنتايجه اوى لان احنا عندنا الحاجة الكويسة والغالية
    ومجموعة فازلين مش حلوة اوى انصحك بلاش منه
    وعايزة تجيبى اى حاجة اصلى من فروع محلات فاسس او مزايا او سيتى سنتر
    وان من اسكندرية وللة يا ثقمر مش من مصر
    فاسالى عن المحلات دى والشبيهة لها لو مالقتيش عندهم
    والعزبى كويسة جدا وحاجاته نظيفة
    انا مستغربة ازاى مغشوش عندهم
    جااااااااااااايز
    حبيبتى هو كريم اليد ده ينفع لاى سن انا عمرى23وبالنسبه لمجموعه تفتيح الاماكن الغامقه ممكن تقوليلى هى عباره عن ايه وبكام لانى محتاجاها وطالما انتى بتقولى انها حلوه يبقى مش مهم لو غاليه ومعلش كنت عايزه اسالك عن حاجه للرجل لان صوابعها عامله زى صوابع ايدي وبرضه فيها بقع وكنت عايزه حاجه تفتح الشفايف وتخلى لونها وردى ويا ريت تقوليلى سعرهاوانتى بتقولى ان فازلين وحشه طب تنصحينى بايه بدى لوشن ومعلش يا حبيبتى انا زهقتك بس انا ماصدقت لقيت حد بيفهم يفدنى وشكككككككككككككككككككككككككككككرا

الردود
    57
    لو سمحتي ابغى اسأل عن الكريم اللي يرطب البشرة الجاااااااااااااافة جدا اعاني منها مره خاصة حول الفم؟

الردود
    545

Question

توتى يا قمر

معلش بساالك كتير

ممكن اسالك عن مزيل المكياج يكون مناسب لبنت عندها 19 سنه والصوره طبعا والسعر

وكمان عايزه اسال على المناديل اللى بتزيل المكياج اصل بجيبها خشنه وبتوجعنى وبتوجع عينى

وعايزه اعرف اعمل ايه عشان الميكب مش يسيح فى الصيف ده ( )

وياريت سن بوك بديل للى قلتيلى عليه اصل اللى قلتيلى عليه غالى شويه

فى قلب احمد حبيبى وزوجى وعمرى وحياتى كلها
    الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة ROROOOO عرض الرد
    توتى معلشى يا قمر انا قولتلك على الروتين اليومى تكتبهولى وانتى تلت تربع الحاجه منظفه اوى ونسيت اقولك انى عندى 24 سنه وبرشتى جاااااااااااااااااااافه جدا فينفع معاها الحاجات دى ولا لا

وياريت يا قمر لو فيه طريقه تقدرى تشرحيهالنا تبقى سهله وتعرفنا اازى نختار كريم الاساس والكنسلر نفس درجه البشره لانها مشكلللللللللللللللله
    وبحبك
    بصى يا حبيبى لروتين اليومى للبشرة الجافة ولسنك
    اولا المنظف والتونيك دول من كلارنس \\\\\\\\\\\

EXTRA COMFORT CLEANSING CREAM FOR DRY AND SENSITIVE SKINمن خلاصة النباتاتكريم مطهر لطيف وغني. ينصح به للبشرة الجافة أو الحساسة
    EXTRA COMFORT TONING LOTION FOR DRY AND SENSITIVE SKINمن خلاصة النباتات. خال من الكحولمحضر خصيصاً للبشرة الجافة جداً التي تحتاج للراحة. مستحضر لطيف جداً. المكمل المثالي للكريم المطهر.

ودة كريم الليل المغذى من كلارنس\\\\\\\\\

MULTI ACTIVE NIGHT CREAMلبشرة ناعمة جميلة. النساء اللواتي يعملن طوال اليوم يحتجن أكثر من مجرد نوم جيد في الليل. أثناء الليل يقوم الجلد بتعويض الطاقة المستخدمة أثناء النهار

ودة كريم النهار من كلارنس\\\\\\\\\

MULTI ACTIVE DAY CREAMمرطب يومي مع حمايةالبشرةمرطب كامل . ينظم الضغوطات اليومية المسؤولة عن الشيخوخة المبكرة والمعرضة للجفاف

ودة سكرب اسبوعيا من كلينيك\\\\\\\\\
    7 DAY SCRUB CREAM RINSE-OFF FORMULAيزيل الخشونة والقشور وينعم البشرة. يساعد على التقليل من ظهور الخطوط الدقيقة. مناسب لكافة أنواع البشرة.

وبالنسبة لاختيار كريم لاساس والكونسلر
    دول لازم تجربيهم على بشرة وجهك من غير كلام وفى الضوء الطبيعى
    وهاتى كريم الاساس درجتة تكون نفس درجتك مش افتح بكتير
    او افتح درجة واحدة بس لام انتى مش حاطة قناع على بشرنك دة مجرد موحد للون البشرة واخفاء الشوائب بها وجعلها مشرقة
    والكونسلر شرحة
    يعنى نفس الكلام

الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة اكليل العنود عرض الرد
    ايش رايك بمنتوجات كولايا
    وانا احب اضلال العيون من ماركه بيل فيزاج بس موعارفه من وين اجيبها
    ممكن تدليني
    واللة يا جميل انا اول مرة اسمع عن الماركتبن دول صدقينى مش عندنا وعلى العموم هاسالك اى حد يكون عارفهم

الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة منار الحلوه عرض الرد
    اهلين حبيبتي توتي بسألك سؤال خارج مجال التجميل انتي تقولين انا اشتغل بمحلات وجوه هل هي في فرع الرياض او وين انتي تشتغلين وهل فيه دورات تجميل على الماركات العالميه يليت تفيديني بس على الخاص حقي واكون شاكره لك عزيزتي
    واللة حبيبتى انا فى كارفور اسكندرية
    ومش عارفة اذ كان فى فرع بالرياض ولا لاء
    والدورات دى مش عندنا

الردود
    14
    السلام عليكم والرحمة
    جزاكِ الله خيراً اختي الكريمة .. جئت لاسألكِ ثانية
    اشتريت من جديد كريم V C وعلى اساس انه واقي شمس
    فياريت تحكيلي شو استعمالاته وكيف استعمله .. لانه في علبتين
    وحدة علبة وفيها كريم والثانية اصبع دهون .. فكيف استعملهما
    وهل هما نفس الكريم مع ان رائحتهما تختلف عن بعضهما
    موفقة ان شاء الله .. دمتِ بحمى الرحمن

الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة cr@zy jeje عرض الرد
    مرسي ليكى يا توتى على ردك السريع ليا وكنت عايزة اسئلك فيه بيتعرض على mbc 2 مجموعة دوف والسيروم للشعر الجاف والتالف هل المجموعة دى حلوة ؟؟ونزلت مصر ولا لسة؟؟؟ وشكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررا ليكى حبيبتى على اهتمامك الكبير
    بصى يا جميل دوف اصلا منتجاتها مش اوى ومش بيعجبنى الافيكت بتاعها يعنى تاثيرها

والسيرم من دووف للشعر لجاف انا شوفتة فى محلات مترو فى اسكندرية ب84ج
    بس مش عارفة اذا كان كويس ولا لاء
    واشمعنا دوف يعنى
    انا قولتلكوا على كذا منتج وسيرم للشعر افضل مية مرة منة
    واللى يريحك طبعا

الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة كوكى نوتى عرض الرد
    حبيبتى هو كريم اليد ده ينفع لاى سن انا عمرى23وبالنسبه لمجموعه تفتيح الاماكن الغامقه ممكن تقوليلى هى عباره عن ايه وبكام لانى محتاجاها وطالما انتى بتقولى انها حلوه يبقى مش مهم لو غاليه ومعلش كنت عايزه اسالك عن حاجه للرجل لان صوابعها عامله زى صوابع ايدي وبرضه فيها بقع وكنت عايزه حاجه تفتح الشفايف وتخلى لونها وردى ويا ريت تقوليلى سعرهاوانتى بتقولى ان فازلين وحشه طب تنصحينى بايه بدى لوشن ومعلش يا حبيبتى انا زهقتك بس انا ماصدقت لقيت حد بيفهم يفدنى وشكككككككككككككككككككككككككككككرا
    بصى يا حبيب قلبى كريم الايد طبعا لاى سن
    ومجموعة التفتيح من غيرلان فيها منتجاااااات كتببببببر اوى للتفتيح من سائل لكريم لغسول للوشن لتفتيح عين
    يعنى يا ما اوى وهى اقل حاجة فيها عشان اختصر ب300ج كدة يعنى

ولو عايزة بدى لوشن فى من كلارنس تحفة\\\\\\\\\

EAU DYNAMISANTE MOISTURIZING BODY LOTIONلبشرة حريرية النعومة و شهية الرائحة.مستحضر مرطب للعناية بالجسم يرطب البشرة ويزودك بالمزايا العطرية الفريدة لهذا المنتج. سريع الامتصاص لدرجة انك لن تحتاجي أن تنتظري قبل أن ترتدي ملابسك.

وللشفايف وتفتيحها من لوريال بلسم مغذى ومفتح ب80ج
    وللارجل واصابعها والكعب استحدمى الكريم دة من كلينيك ملطف ومغذى مع الوقت سيساوى اللون\\\\\\\\

WATER THERAPY FOOT SMOOTHING CREAMكريم منعم يرطب الأقدام من الأعماق. ينعم في ثواني حتى المناطق الجافة مثل الكعب والكاحل. يقشر الجلد بلطف عبر الوقت لتصبح البشرة أكثر نعومة.

مواضيع مشابهه

1. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء العاشر)
    بواسطة toty_lovey في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 241
    اخر موضوع: 22-04-2009, 08:00 PM
  2. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السابع)
    الردود: 330
    اخر موضوع: 15-07-2008, 11:30 PM
  3. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السادس)
    الردود: 291
    اخر موضوع: 18-06-2008, 08:52 AM
  4. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء الرابع)000000
    الردود: 258
    اخر موضوع: 20-05-2008, 02:08 PM
  5. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء الثالث)000000
    الردود: 240
    اخر موضوع: 28-04-2008, 04:30 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ