انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 9 من 39 الأولىالأولى ... 567891011121319 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 81 الى 90 من 382

الموضوع: اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم000000000000000000

الردود
    95
    ماشاء الله عليكي عن جد خبيرة
    حبيبتي بدي انا شعري دهني وناعم كثيراول مرة صبغته قبل 4 سنوات وبعده بسنه عملت هير لايت فقط وبعده بسنة ونصف عملت صيغه ةهير لايت والان مو عاملة شيئ بي شعري خف كثييييييييييييير وبداء يتقصف استخدمت انواع من الشامبو دون جدوئ في انواع كثيرة في السوق ولكن معظمها تجاري..ياريت لو تدليني على الحل ولو فكرت اصبغ كيف اعتني بشعري حتى يظل ناعم ولماع وكثيف
    ولك جزيل الشكر

الردود
    95
    حبيبتي نسيت انا سني 27 سنه ولما عملت اخر صبغة كنت لسه والدة ...لوفي اي فينامينات او ابر للشعر ياريت تدليني ..
    تسلميلي ياقمر

الردود
    1,044
    شكرا جزيللا حبيبتى على المساعدة أنا بشرتى دهنية حساسة كنت عايزة اعرف ايه الغسول المناسب ليها أنا أستعملت جونسون بس حسيت انه بيشد البشرة وبعدين من ريحته اعتقد داخله كحول وكمان عايزة أعرف واقى للشمس كويس أنا بستعمل سبكترا بان بقالى حوالى سنتين بس حاسة أنه ما بقاش تاثيره زى الأول وعلى فكرة انا عندى نمش وراثى وكمان كنت عايزة اعرف كريم للعين يقلل الإنتفاخات اللى تحت العين والهالات السوداء وكريم ليل يناسب بشرة فوق الثلاثين وكريم أساس وبودر مناسب لبشرتى ويعمل تغطية للنمش علما أن بشرتى بيضاء فيا ريت تقوليلى الدرجة رقم كام لأنى لما بستعمل درجة مناسبة للون بشرتى بحس ان لونى فاتح زيادة عن اللازم وكمان مش بيغطى النمش
    معلش أنا تعبتك معايا ومرسى قوى ليكى يا قمر بس ليا طلب أخير معلش يا ريت على قد ما تقدرى تكون المنتجات مصرية ومتوفرة بمصر

الردود
    47
    متشكرة ليكي اوي علي اسم الدكتور
    اولا عايزه كوافيرة كويسة في الاسكندرية
    ثانيا عايزة نوع صبغة تدوم مدة 10 ايام مثال اسبري
    ثالثا عايزة اسم موس لتجعيد الشعر wave

فى قلب احمد حبيبى وزوجى وعمرى وحياتى كلها
    الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة *hunny* عرض الرد
    اخيراااااااا لقيت حد يساعدني
    بصي يا قمر بالنسبة للشعر انا شعري دهنى بس مقصف وخفيف شوية
    كنت بسال عن شامبو حلو
    عامة انا كنت بستخدم سباركل ازرق وبعدين بانتين الموف بس طبعا ولا ينفعوا
    حاسة انهم بينضفوا بس مش بيغزوا ولا اى حاجة

كمان انتى اية رايك عامة اجيب اى شامبو؟؟
    انا كنت بسال على شامبو herbal essences الاخضر
    اية رايك؟؟

يلا مستنياكي وباقى الاسئلة فى الطريق
    ربنا يخليكي لينا
    بصى ياهانى ياعسل شامبو هيربال نص نص يغنى فى حاجات احلى زى لوريال وكاريستاس لنوع شعرك واستعمللى حمام كريم اسبوعيا من اى واحد من الماركتين دول وقصى اطرافة لو متقصف وسباركل وبانتين وبيرت بلاس الحاجات دى كلها مش حلوة خالص ياحبيبتى لاى شعر لانها مش مش بتغزية وبس دى كمان بتضرة جدا مع الوقت لكن الماركات اللى بقولكم عليها كلها مستوردة ونظيفة وفى منها الغالى وفى سعرة معقول

الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة mirohoba عرض الرد
    متشكرة ليكي اوي علي اسم الدكتور
    اولا عايزه كوافيرة كويسة في الاسكندرية
    ثانيا عايزة نوع صبغة تدوم مدة 10 ايام مثال اسبري
    ثالثا عايزة اسم موس لتجعيد الشعر wave
    بصى ياميرو هوبا الكوافير طبعا من غير مناقشة تامر غنيم بجليم هو مش مشهور اوى بس يجنن فى كل حاجة فى الميكب والشعر والادوات بتاعتة مستوردة كلها وكمان فنان فى رسم الميكب على الوجة وانا على طول بزهب لة وكنت عندة فلى خطوبتى وحتى لو هاعمل شعرى اى حاجة بزهب لة والصبغة 10 ايام مش فاهمة وضحى اكتر سؤالك والموس مش حلو خالص ياحبيبتى للشعر وبيازية جدا فانا عمرى ماهاقولك على حاجة تازى شعرك اسفة ياجميل

الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة سمارة11 عرض الرد
    ماشاء الله عليكي عن جد خبيرة
    حبيبتي بدي انا شعري دهني وناعم كثيراول مرة صبغته قبل 4 سنوات وبعده بسنه عملت هير لايت فقط وبعده بسنة ونصف عملت صيغه ةهير لايت والان مو عاملة شيئ بي شعري خف كثييييييييييييير وبداء يتقصف استخدمت انواع من الشامبو دون جدوئ في انواع كثيرة في السوق ولكن معظمها تجاري..ياريت لو تدليني على الحل ولو فكرت اصبغ كيف اعتني بشعري حتى يظل ناعم ولماع وكثيف
    ولك جزيل الشكر
    بالنسبة لشعرك اصبرى شوية علية لما تعاجية ويبتدى يقوى شوية وقصى اطرافة عشان التقصيف ولتعزيز لونة ولمعانة جربى مجموعة لوريال الفيف ناترى جلوس انتينسيف شاين وجرببى مجموعة كريستاس فهى تعيد نسيج الياف الشعر وتغزية وهى عبارة عن شامبو وحمام كريم وسيرم ب48ج بس رائعة واللةولو صبغتية وعايزة تعتنى بة جربى نفس المجموعة من كاريستاس بس قولى للشعر المصبوغ اوجربى مجموعة لوريال للشعر المصبوغ من شامبة وحمام كريم وهاتى سيرم كاريتية مش كاريستاس فى فرق والفيتامين فى بانتوجار كبسولات ب45ج للعلبة استمرى عليا 6شهور فهى ممتازة وبها جميع الفيتامينات للشعر والجسم وفى امبولات للشعر من جينسينج ب10 ج الامبولة جربيها بعد غسيل شعرك لمدة 3 شهور والامبولة تكفيكى مرتين

الردود
    2,869
    الواقى من كلارنس ودى صورتة SUN CARE CREAM SPF 30لبشرة الأطفال الرقيقة والبشرة الحساسة. مقاوم للماء.تركيبة مناسبة للوجه والجسم. يستخدم عند التعرض للشمس المركزة وخلال فترة الإجازة، للبشرة الحساسة ماشى ياEGYPT GIRL
    اما كريم للانتفاخات والهالات مافيش احسن من الكريم المرطب من لانكستر الزى يحد من ظهور الانتفاخات والتعب ويطرى المنطقة المحيطة 00 00 وكريم الليل من ايف سلن لوران واسمة\NUIT INTENSEكريم ليلي مجدد بفعالية عاليةهذا الكريم الليلي هو السلاح الأقوى ضد ضغوطات النهار. إنه غطاء حريري من النعومة يحمي بشرتك وفي نفس الوقت يقوم بإصلاحها وتجديدها بأكبر فعالية ودى صورتة
    00 والغسول المناسب ليكى من كلينيك واسمة\WASH-AWAY GEL CLEANSERجل رغوي مركز ينعم ويلطف مناسب للبشرة الدهنية. مناسب لإزالة سريعة وسهلة للمكياج وادهون ويصفى البشرة من اى شوائب ودى صورتة\
    واستعملى مقشر اسبوعيا من نفس الماركة واسمة\EXFOLIATING SCRUBمقشر مائي ينظف البشرة مناسب للبشرة القوية والدهنية. يزيل القشور ينعم الخطوط الدقيقة. يترك البشرة منتعشة..
    -- وكريم الاساس للبشرة الدهنية ولغطاء مثالى لها من كلارنس واسمة\\

MULTI MATTE FOUNDATIONبشرة لامعة؟ احصلي على مظهر خال منها.من الممكن أن تحصلي اليوم على بشرة منتعشة وخالية من اللمعة طوال اليوم، للبشرة الدهنية أو المركبة. ألوان طبيعية بمظهر ناعم . تركيبة سائلة خفيفة تخفي الشوائب والنمش واللبقع ودى صورتة\\\
    وايضا من لانكستر كريم اساس تحفة للبشرة الدهنية واسمة وصورتة دول\\\\MATTE FINISHاساس بلا لمعة.اساس سائل يزيل لمعة البشرة بفضل قوة التغطية طويلة الثبات. تركيبة خفيفة تناسب على البشرة في لمحة عين، ويتحول إلى غشاء من البودرة الناعمة. مقاوم للماء.
    = - والبودرة من جيفنشى واسمها\\\ PRISME MIROIR SEMI-LIBREبودرة مطرية لينة شديدة النعومة تساعد على احتفاظ البشرة برطوبتها وتعطيها نتيجة شفافة وندية وبدون لمعة. مثالية للتعديلات خلال اليوم.
    ودى صورتها وبالنسبة للدرجة ماينفعش اقولك لانى ماشفتش بشرتك ياجميل وهاتيها اغمق درجة من لون بشرتك لانك بتقولى انك بتبقى فاتحة وى وجربيها على بشرتك مش ايدك وفضوء ربنا
    آخر مرة عدل بواسطة toty_lovey : 12-02-2008 في 10:07 PM

الردود
    11
    مرسيى ياقمر بجد على المعلومات دى وعوزة اعرف ماركه للبودرة المضيئه زى اللى بتحطها المذيعه اللى بتيجى فى برنامج شبابيك على قناه دريم وياترى الكوافير اللى قولتى عليه اسعاروة وااااااو ولا معقولة وياريت تسيبى رقم تليفونوة علشان اكلموةوانا سكنه بجليم شارع الازاعه واسمى غرام ياجميله

الردود
    461
    تسلمي بس عندي سؤالين ابغى افضل نوع صبغة شعر يعني احسن ماركة
    وبدي اصبغ شعري بني فاتح وخصل غزاليا ايش رايك

مواضيع مشابهه

1. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء العاشر)
    بواسطة toty_lovey في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 241
    اخر موضوع: 22-04-2009, 08:00 PM
  2. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السادس)
    الردود: 291
    اخر موضوع: 18-06-2008, 08:52 AM
  3. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء الرابع)000000
    الردود: 258
    اخر موضوع: 20-05-2008, 02:08 PM
  4. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء الثالث)000000
    الردود: 240
    اخر موضوع: 28-04-2008, 04:30 PM
  5. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء التانى)00
    الردود: 277
    اخر موضوع: 06-04-2008, 01:43 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ