انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 17 من 18 الأولىالأولى ... 7131415161718 الأخيرالأخير
عرض النتائج 161 الى 170 من 177

الموضوع: لكل مصرية تريد الجمال ....(((( 4

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055
    اهلا بيي معانا ياقمر وياريت تحاولى تكتبي بالعربي عشان الاحولان بس
    بصي ياستى عندك :
    *اتيليه حبيبة - فى الشارع بتاع مؤمن اللى ورا سكن طالبات الازهر - مدينة نصر
    *محلات نورهان- مدينة نصر عباس العقاد - جنب جويا للانجيري
    *محلات الجمل -حدائق القبه -جنب التامين الصحي امام قصر القبة
    *في واحد كمان فمدينة نصر بس مش فاكره اسمه هو فى عمارة فؤاد المهندس اللى واخده ناصيه عباس العقاد مع مصطفى النحاس والمحل على مصطفى النحاس
    *ولو تعرفي شارع مصر والسودان - حدائق القبة فى كمان محلين على اليمين والشمال قبل بي تك بس انا متوهه شويه فى اسامي المحلات
    وفى كمان سنتر كامل اسمه * ناجية سنتر بس ده فى شارع الهرم
    وفى كمان* اتيليه فرحه فمصر الجديدة بس هاتاكدلك من عنوانه بالظبط واكتبهولك بعدين
    المهم ياستى مبررررررررووووووووووكمقدما ويتمم ربنا بخير ان شاء الله بس انزلى شوفي دول لحد ماأفتكرلك الباقي دول كلهم بيع وتاجير على فكرة
    بس لو عايزة بيع بس يبقى خدى عندك :
    * جيني لاروش -عباس العقاد ( عنده حاجات حلوة اوى واسعارها فى متناول الجميع )
    فروعه - عمارات العبور صلاح سالم - روكسي جنب فوتو افو شارع ابراهيم اللقاني - بس عباس العقاد اكبرهم واحسنهم
    * ندا - جنينة مول -مدينة نصر
    فروعه - سيتي ستارز مول - الموسكي - وسط البلد
    * مالبي -عباس العقاد مدينه نصر
    * باستل -عباس العقاد مدينة نصر
    بس ياستى دول منى كده تصبيرة تنزلى تمزمزى فيهم لحد ماافتكر للك تانى او حد يكتبلك غيرهم
    واهلا بيكي معانا

اللهم احفظ زوجي وبناتي واحفظني من كل مكروه ومن عين كل حاسد ووسع رزقنا

الردود
    62
    merci ya 2amar 3ala el rad el saree3 dah...bas dah eh dah koloh masbteesh 7aga lel banat y2loha ana haroo7 alef ba2a men bokra isa..w kaman mabrook l o7'ty heya ely hatet7'teb ana o7't el 3aroosa bas lazem ab2a 2amar bardo ymken ala2y 7ad keda wala keda ..3o2bal malak...2oleeli heya kam sana 3shan 3andi 3arees bas zai el 2amar..belel ab2a ashofkom ba2a 3shan hanzel alef 3ala shewaia men el ma7lat deh..bye

الردود
    33
    لو سمحتي يا اختي يوميزو الله ينولك اللي في بالك انا عاوزه اجيب بودر وكريم اساس واي شادو ويكونوا حاجات كويسه والاسعار كويسه برده وياريت تقوليلي الماركات والاماكن بالعناوين انا اسفه طولت عليكي

الردود
    33
    ياريت يا بنات كلكوا تساعدوني مش لازم الاخت يوميزو بس الله يكون في عونها بترد علي كل الناس انا عاذرها وياريت تقوليلي عن اماكن الميكب اللي في وسط البلد او اي حاجه قريبه منها انا محتاجه الحاجات ديه ضروري

الردود
    33
    يا جماعه انا زعلانه اوي ما حدش بيرد عليا

الردود
    33
    ..........................................

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055
    لو سمحتي يا اختي يوميزو الله ينولك اللي في بالك انا عاوزه اجيب بودر وكريم اساس واي شادو ويكونوا حاجات كويسه والاسعار كويسه برده وياريت تقوليلي الماركات والاماكن بالعناوين انا اسفه طولت عليكي
    معلش ياقمر طولت الغيبة عليكي بس اللى انا اعرفه ان كريم اساس اماندا حلو اوى وسعره كمان كويس يعنى مش يعدي ال 20 تقريبا اما البودر فعندك برجوا ومش هقولك تجيبي الاصلي لا فى منها تقليد بس اماراتي عشان كده سعرها بيكون اقل يعنى برده كبيرها حوالى 15 جنيه والشادوهات بقى فى عندك ماركات كتير واسعار اكتر على حسب انتى عاوزاها بالواحدة ولا بالعلبة وعلى العموم حاجات دوف حلوة اوى وممكن تلاقي الواحده منها ماجبتش ال 5 جنيه سعرها لكن على الاماكن بقى ابقى اقولك مرة تانيه بس انت قوليلي انت قريبه من ايه فى البلد عشان اقدر افيدك صح
    ده بالنسبه للاسعار اللى فى متناول الجميع اما لو عايزة اغلى اكيييييييييييييد هتلاقي طبعا

الردود
    33
    اغلي شويه لو في 30او 40لحد 100 بس في الحاجه الواحده يعني كريم الاسلس ما يتعداش 100 او الببودر او الشادو هقولك علي حاجه حصلتلي وجابتلي ذهول روحت اجيب كونسيلر وبببودر صغيره اوي وغلوس واحد واحده اي شادو ودول ماركه( ديور) تخيلي جاي ادفع قالي 966 جنيه اتصدمت اييييييييييييه ده. ما علينا بس انا محتاجه حاجه تكون قريبه من وسط البلد مثلا وبجد الف شكر علي ردك واهتمامك بس هل برجوا عشان رخيصه مش حلو واي شادوهاتها حلو والا لا انا اسفه انا رغايه وتعبت معايا

الردود
    62
    la dah keda kteer awy ya rose..howa momken yeb2a 3ady law hatshtreeh l monasba msh hat7'rogy beeh 3ady...bosy ana gebtelek el site beta3 "faces" dah m7al beybe3 mo3zam el markat deh tab3an 7agat 3'alia bas msh lel daragady dah el link :
    http://www.faces-me.com/facesarabic/Ara_Aboutus.asp
    w te3rafy 7agat oriflame msh 3'alia w 7elwa awyy ana garabt 7agat kteer kanet 7elwa w avon kois bardo bas oriflame a7la 3ala fekra sa7 el foundation beta3 amanda 7elw bas 7aset ely msh 7elw ma3 el bashra el dohneya..etfragy 3ala faces dah w shofi el banat hat2olek 3ala eh tani

الردود
    13,055
    بصي ياقمر حاجات برجوا اللاصليه تحفة انا اللى قلتلك عليه ده اسعار التقليد لكن ممكن تروحي هيلتون رمسيس (الملحق ) او لو تعرفي تروحي مرجانه فى الزمالك فى فرع جوا اليمامة سنتر وفرع تانى ادامه

مواضيع مشابهه

1. فين ... لكل مصرية تريد الجمال 16؟؟؟؟
    بواسطة زينب سلامة في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 1
    اخر موضوع: 17-01-2008, 02:18 AM
  2. لكل مصرية تريد الجمال ....6....
    بواسطة yomizo في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 228
    اخر موضوع: 11-04-2007, 05:15 PM
  3. ((5)).... لكل مصرية تريد الجمال ....(( 5))
    الردود: 143
    اخر موضوع: 11-03-2007, 08:48 AM
  4. لكل مصرية تريد الجمال ... الفرع( 2 )
    الردود: 221
    اخر موضوع: 11-12-2006, 11:39 AM
  5. لكل مصرية تريد الجمال
    بواسطة yomizo في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 205
    اخر موضوع: 13-11-2006, 05:23 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ