انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 11 من 17 الأولىالأولى ... 789101112131415 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 101 الى 110 من 163

الموضوع: ملف عن اطباء الاطفال بمصر

الردود
    1,354
    الشذي الفواح كل سنة وانتي طيبة ورمضان كريم
    نورتي موضوعي بجد ...وميرسي جدا جدا علي الاضافات دي كلها بارك الله فيكي
    انا فعلا كنت بدور علي موضوعك ده بس كنت ناسيه اسمه وعملت سيرش عليه كتير لكن معرفتش اوصله لما هبة كانت بتسال عن اطباء نساء بس الحمد لله انك حطتيه هنا

عــــ بفضل ـــــدنـــ اللـه ـــــا:)(بحبك يامصر)
    الردود
    1,630
    وانتى طيبة ياكوكى ربنا يكرمك يارب
    ولايهمممممممممك عادى خالص انا جبته لان البنات ماشاء الله كل وحدة ضايفة معلومة قيمة فيه هو اتعمل بايدين الامهات الحلوين ومفيد جدا ربنا يباركلنا فيهم يارب

الردود
    840
    تعقيب كتبت بواسطة om belal عرض الرد
    انا متابعه مع الدكتور احمد حمدي الصراحه ممتاااز هو في المهندسيين في شارع جامعة الدو العربيه فوق العمده و لي كمان عياده في الهرم بس الصراحه مش عرفه مكانها ...و هو الكشف ب 80 و كمان بيسمع و ياخذ و يدي في الكلام انا الصراحه بحب الدكتره البيسمعه مش يكونه مستعجلين و يقوله ما قل و دل
    اختى ممكن نمره عيادته ؟

الردود
    10
    ابنى سنه 10 اشهر و وزنه 16 كيلو ودكتور قلى لازم يخس وانا مش عرفه اعمل ايه مع مرعات انه مش بياكول حاجه غير انه عايش بس على الرضاعه واذا اديتو اي حاجه واكلها بيرجعها فى وقتها او بعديها بدقايق ارجوكو ردو عليا بسرعه او دلونى على اى دكتور يفدنى مع مرعات انى مقيماه فى اسيوط ارجوكو انجدونى انى مشغوله لدرجت الموت

الردود
    10
    انا ابنى 7 شهور و وزنه 5 كيلو مهما اكل مبياسرش على وزنه دامن عندو كحه وبلغم على صدرو وبد يسنن وجسمو هزيل وضعيف جدا اريد حل ونظام اكل

الردود
    10
    انا اسمى منار يوسف ابنى ياجماعه عندو 7 شهور ووزنه 5كيلو اجسمو ضعيف جدا وبياكل مبيتخنش ذوعندو ديمان كحه وبلغم على سدرو وبمجرد انه يخف يرجع تانى وبيسنن اريد ىعلاج ونظام اكل انا مستعجلا اخت منلا

الردود
    3
    تعقيب كتبت بواسطة منلا عرض الرد
    انا اسمى منار يوسف ابنى ياجماعه عندو 7 شهور ووزنه 5كيلو اجسمو ضعيف جدا وبياكل مبيتخنش ذوعندو ديمان كحه وبلغم على سدرو وبمجرد انه يخف يرجع تانى وبيسنن اريد ىعلاج ونظام اكل انا مستعجلا اخت منلا
    منار في دكتور أطفال فوق الممتاز في مصر الجديده - الكوربه اسمه د. هشام عوض ممكن تجيبي رقمه من الدليل وودي ابنك عنده و هاتلاقي ان شاء الله عنده الحل لابنك باذن الله.

الردود
    3
    تعقيب كتبت بواسطة منلا عرض الرد
    ابنى سنه 10 اشهر و وزنه 16 كيلو ودكتور قلى لازم يخس وانا مش عرفه اعمل ايه مع مرعات انه مش بياكول حاجه غير انه عايش بس على الرضاعه واذا اديتو اي حاجه واكلها بيرجعها فى وقتها او بعديها بدقايق ارجوكو ردو عليا بسرعه او دلونى على اى دكتور يفدنى مع مرعات انى مقيماه فى اسيوط ارجوكو انجدونى انى مشغوله لدرجت الموت
    منار هو انتي ابنك عمره 7 شهور ولا 10 انا مش فاهمه ؟؟؟

الردود
    3
    انا كنت بتابع عند دكتور شريف الغيطاني بجد يا جماعه انصح كل حامل انها تروحله لانه انسان رائع ما شاء الله عليه متدين جدا جدا جدا و اخلاقه رائعه فوق الوصف ، انا كنت بروح لدكتور قبله و مرتاحتش و اول ما رحت لدكتور شريف قد ايه كنت مبسوطه و جوزي كمان ارتاحله جداا . ولدت عندة طبيعي و وهو بيولدني فضل يقولي ادعيه و انا ارددها وراه انا كنت بدعيله و انا بولد لانه بلسم بجد ولادتي كانت اسهل ولاده و محستش خالص فعلا انسان بمعنى الكلمه ربنا يكرمه . و بالنسبه لاتعابه على ايامي كان بياخد في الطبيعي 2500 و ده كان في شهر يناير الفات و الان بياخد 3000 في الطبيعي و 4000 في القيصري و متابعة الحمل كلها 700 جنيه شامله السونار . و المستشفى كانت كليوباترا كمان خدمتهم رائعه و الممرضات هناك كمان ملائكه هي غاليه شوية بس مضمونه .

الردود
    10
    انا ابني 10 شهور وابن اختي 7 شهور

مواضيع مشابهه

1. الي كل بنات مصر!! ملف بأسماء اطباء التغذية والرجييم في مصر
    بواسطة odo2da في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 3
    اخر موضوع: 16-08-2010, 11:59 PM
  2. سؤال وجواب عن تغذية الاطفال مع احد اطباء الاطفال.....
    بواسطة ام محمد على في الأمومة والطفولة
    الردود: 14
    اخر موضوع: 19-07-2010, 07:10 PM
  3. دلوني على افضل اطباء الذكوره و العقم
    بواسطة نفسي بطفل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 7
    اخر موضوع: 12-06-2009, 02:06 PM
  4. انا من قطر اسالكم عن افضل مستشفيات وافضل اطباء؟
    بواسطة YALABA في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 17-01-2009, 03:06 PM
  5. اطباء يأكلون الأجنه........؟
    بواسطة أريس في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 14
    اخر موضوع: 26-04-2008, 12:29 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ