انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 58

الموضوع: رجيم وتثبيت وتصغير الصدر واخفاء البطن كلو عندنا خش

حبيبتى kittyloooooشوفى ياستى كدة كدة الصدر هيكون كبيرفى الرضاعة يعنى حاولى متتعأديش بس بعد الرضاعة هيرجع تانى لحجمة وهى دى المشكلة حجمة لانوا لو كان كبير ابدأى فورا معانا فى التخسيس اما لو هو اصلا صغير فمتألايش واستنى على نفسك شوية لان دى مرحلة خطيرة ومش اى حاجة تعمليها لا حظى انك بترضعى المهم صحة البيبى وربنا ميحرمكيش منة ويباركلك فية فلو انتى صدرك اصلا كبير حطى خل التفاح مع ماء الورد متهيألى ملوش اثر لانك بتحطى حاجات خارجية على الجلد مش بالشرب ولا حاجة وبردة اسألى الاول او ممكن تستخدمى الشبة مع الماء او وصفة الدكتور عادل وكلة عندك فالموضوع ولو عاوزة تسألى على حاجة انا تحت امرك بس يريت ترجعى للطببية او الطبيب وتسألية لو دهنت اى حاجة على الصدر من برة فى حاجة للطفل شوفى هتألك اية بس انا اختى كانت بتستخدم خل التفاح عادى وهيا بترضع انا بس التلها خلى بالك انك تبعدى الدهان عن الحلمة بشوية عشان الطفل ميبلعوش مع اللبن يعنى حطى بعيد عن الحلمة اى وصفة اما وصفة الدكتور عادل مشهتنفع فى الرضاعة لانها بتتحط من بليل للصبح وطبعا البيبى بيرضع بليل فبلاش استحملى شوية ولو جوزك اشتكا اليلة منتا مش خاسس عليك حاجة لبتولد ولا بترضع ولا بتتبهدل اليلة دا العندى ان كان عجبك هيسكت بعدها علطول وانتى خليكى لحد متفطمية على خير ان شاء اللة وبعد ين اعملى وصفة الدكتور عادل بس عادى لو عايزة خل التفاح والشبة بس بردة اسأل استشير ونفذ وكل سنة وانتى طيبة وبوسيلى البيبى واليلة طنت هبة بتسلم عليك او عليكى على حسب النوع هبة

kittyانا اسفة نسيت البطن بصى انا مش هأدر االك خدى وصفة شرب لان بردة مش عرفة تأثرها على الرضاعة بس انصحك ديما بزيت اللوز دهان على البطن لان الدكتور عادل عبد العال ال انة بيزيل الاحمرار وعلامات الولادة القيصرى مع دهان بردة وصفة البطن والترهلات وهما بردة فالموضوع بس على العموم هما زيت العرعر وزيت الكافور وخلاصة زيت الزنجبيل دهان على البطن والمناطق المترهلة ودى طبعا عادى لانها مش دهان على منطقة الصدر واى سؤال انا فالخدمة هبة

الردود
    420
    مشكورة وربنا يوفأك

الردود
    420
    يعني يوفقك بالمصري

الردود
    4,543
    وانا كمان بحبك اوي اوي وربنا وميحرمنيش منك وخليكي دائما معنا وانشاء الله لما تسفري يشتري طارق لكي الكمبيوتر عشان تبقي معنا على طول اختك بسمة امل

الردود
    4,543

بسمة امل

كل سنه وانتي طيبه ورمضان كريم اصحاب دئما اختك بسمة امل

الردود
    81
    موضوعك هايل ياقمر ومتكامل
    وان شاء الله يوم فرحك هاتبقى احلى عروسه

الردود
    81
    ياريت ياقمر بعد اذنك وصفه لازاله الشعر نهائيا
    وحاجه برده عشان الالم اللى بيحصل عند ازاله الشعر
    معلش تاعبينك معانا ياقمر

الردود
    67
    اشكرك يااخت هبه من كل قلبي صراحه حليت لي مشكلتي اللي عانيت منها من زمان وانا ان شاء الله راح اجرب وصفتك ودعواتك لاخت بطوطتين ....ورمضان كريم .

حبايبى متشكرة جدا جدا وكل سنة وانتوا طيبين انا اسفة اتأخرت عليكوا انتوا عارفين رمضان فالعبادة فأنا وأتى مش فاضى اوى بس انتوا وحشتنونى ففتحت عشاناسلم عليكوا وحشتنونى اوى اوى

مواضيع مشابهه

1. كل المعلومات عن شد وتكبير وتصغير الصدر
    بواسطة ليندا الجزائرية في ركن المواضيع المكررة
    الردود: 8
    اخر موضوع: 05-04-2009, 12:48 PM
  2. تجميع للدكتور عبد العال للبنات لتكبير وتصغير الصدر وماسكات وحاجات كتييييييييييييييير
    بواسطة no2no2aa في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 28
    اخر موضوع: 14-04-2008, 06:20 AM
  3. شد الصدر والبطن وتصغير الصدر
    بواسطة ساره الدبدوبه في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 3
    اخر موضوع: 13-09-2007, 05:00 PM
  4. وصفات للشد ولتكبير وتصغير الصدر>>>لعيون ريموومه
    بواسطة اخت أخوها في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 2
    اخر موضوع: 12-07-2006, 02:30 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ