انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 4 1234 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 31

الموضوع: موضوع مكرر وممل بس أريد أعرف الكل يقرأ ومحدش يجاوب

الردود
    308

موضوع مكرر وممل بس أريد أعرف الكل يقرأ ومحدش يجاوب

بس حابه أستفسر كل بنات المنتدى محدش جرب أويعرف وحده مجربه كريم زين للتكبير؟
    أنا أستخدم الجل بس مااااااافي اي نتيجه تذكر مومعقول بهدا السعر ماينفع؟
    أحب أعرف في وحده كان صدرها صغير وكبر؟طب بجد ينفع يكبربدون عمليات؟
    طب الابر بتاع السيليكون دكتور أيش يعملها كيف أحصل عليها من النت ؟
    أرجوكم بنات ساعدوني وأناوالله ماعندي خبرة بالنت بس هدا المنتدى وعروس كنت أظن بتساعدوني الله يخليكم أسألوا معي؟

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055
    حبيبتى لاتستعجلي كبره
    بكره مع الزواج والحمل والرضاع يكبر من حاله وتيجى تقولى انه بدك تصغيريه
    كل شي بوقته احلى وافضل

اللهم احفظ زوجي وبناتي واحفظني من كل مكروه ومن عين كل حاسد ووسع رزقنا

الردود
    372

بصى يا اختى انا ما استعملتش زين الاناث ده بس انا استعملت وصفات كتييييييييييييييييييير ما جبتش معايا نتيجه الحل الوحيييييييييييييييد هو الرياضه انك تعملى تمارين لمنطقه الصدر وتعمليها يوم وتلاته لا ،الفكره فى الرياضه انك بتعملى نسيج عضلى للصدر بيتحول لنسيج دهنى مع الاكل يعنى
    الدم هيبتدى يوصل للمنطقه ديه وبيكون محمل بالطعام فيكبر تلقائى ( كل الكلام ده سمعته من دكاتره كتير واولهم دكتور عادل عبد العال )
    بس الرياضه عاوزه مواظبه وطوله بال يعنى انتى تعملى التمارين لمده 3 شهور وبعد كده تسبيها
    فى الفتره ديه هتلاقى الصدر فعلا كبر بس بيكبر اكتر بعد ما تسيبى الرياضه خالص يعنى بعد التلات شهور
    انا بعمل التمارين ديه دلوقتى بقالى شهر وبعمل تدليك بزيت الزيتون ( طريقه بنت عذارى ) والهى فى فرق واضح جدا كل اللى حواليا لاحظوه بس مستنيه النتيجه النهائيه بعد 3 شهور ان شاء الله

هيساعدك على المواظبه على التمارين انك تعملى جدول لنفسك وكل يوم تعملى علامه صح وهتلاقى نفسك مضايقه اوى فى اليوم اللى تعملى علامه غلط ومش هتبقى عاوزه تفوتيه تانى
    ربنا يسعدك وينولك اللى فى بالك

الردود
    138
    بس السليكون الو اضرار مع الوقت
    وانا ما بنصحك فيه ولسا زي ما حكت اختي
    بيكبر بعد

الردود
    308
    تعقيب كتبت بواسطة كتكوته المنتدى عرض الرد
    بصى يا اختى انا ما استعملتش زين الاناث ده بس انا استعملت وصفات كتييييييييييييييييييير ما جبتش معايا نتيجه الحل الوحيييييييييييييييد هو الرياضه انك تعملى تمارين لمنطقه الصدر وتعمليها يوم وتلاته لا ،الفكره فى الرياضه انك بتعملى نسيج عضلى للصدر بيتحول لنسيج دهنى مع الاكل يعنى
    الدم هيبتدى يوصل للمنطقه ديه وبيكون محمل بالطعام فيكبر تلقائى ( كل الكلام ده سمعته من دكاتره كتير واولهم دكتور عادل عبد العال )
    بس الرياضه عاوزه مواظبه وطوله بال يعنى انتى تعملى التمارين لمده 3 شهور وبعد كده تسبيها
    فى الفتره ديه هتلاقى الصدر فعلا كبر بس بيكبر اكتر بعد ما تسيبى الرياضه خالص يعنى بعد التلات شهور
    انا بعمل التمارين ديه دلوقتى بقالى شهر وبعمل تدليك بزيت الزيتون ( طريقه بنت عذارى ) والهى فى فرق واضح جدا كل اللى حواليا لاحظوه بس مستنيه النتيجه النهائيه بعد 3 شهور ان شاء الله

هيساعدك على المواظبه على التمارين انك تعملى جدول لنفسك وكل يوم تعملى علامه صح وهتلاقى نفسك مضايقه اوى فى اليوم اللى تعملى علامه غلط ومش هتبقى عاوزه تفوتيه تانى
    ربنا يسعدك وينولك اللى فى بالك

أختي كتكوته يبارك ربنا فيكي يا أحلى بنوته بس ممكن تقولي ليا المتارين دي وأنا أوعدك اداوم عليها أنشاء الله سنه والاكل هو في نوع معين يعني أوعادي

الأخت ياموزي أنا عاررررررررررررررفه والله كلامك صح بس وقت مابتبقي محتاااااااااااااجه ومحرجه مابتفكري باللي جاي أنا بفكر بالان أعمل أيش

الردود
    308

تعقيب كتبت بواسطة دندووووش عرض الرد
    بس السليكون الو اضرار مع الوقت
    وانا ما بنصحك فيه ولسا زي ما حكت اختي
    بيكبر بعد

حبيبتي انا عارفه والله كلامك على راااااااسي بس أنا بجد مضطرة ومعايزاه يكبر ولو شووووووووووووووووووووووووووي بس عشان أبين أنثى مش طفله

الردود
    372
    الله يخليكى يا حبيبتى ويبارك فيكى
    للاسف انا رصيدى ما يسمحس بالرسايل الخاصه عشان ابعتلك التمارين
    بس هحاول اساعدك يا قمر بالنسبه لتمارين التدليك ( وصفه بنت عذارى ) ادخلى الرابط ده واكتبى رد وان شاء الله الاخت تشيكى تبعتهوملك
    http://www.lakii.com/vb/showthread.php?t=350171

بالنسبه لتمارين الرياضه انا جبتهم من موضوع هنا للاخت tinaf الموضوع طويل اوى عشان كده جبت منه كل تمرين بشرحه بس ....... ودى التمارين اللى انا بعملها ..... ودى الملاحظات اللى قالها الدكتور عادل على التمارين فى حلقه تكبير الصدر
    1_ لازم الاثقال ما تقلش عن 10 كيلو يعنى كل واحد من الدامبلز ب 5 كيلو
    عشان الاوزان الخفيفه بتخسس منطقه الصدر حتى الدكتور قال وقتها ان اللى عاوزه تتخس الصدر تعمل باوزان خفيفه وتعملها كل يوم <<<<<<< مالناش دعوه بيهم خلينا فى حالنا
    انا بعملها ب 8 كيلو يعنى كل دامبلز 4 كيلو عشان لما رحت اشتريتهم ما لقتش غير8 كيلو
    هيا بتبقى صعبه اوى فى الاول وخصوصا اول اسبوع بس الدكتور قال انك كده بتتاكدى ان تمرينك صحيح.... وبعد كده بتتعودى عليها جدا وبتبقه سهله جدا بالنسبالك

2_ التمارين تتعمل يوم و3 ايام لا وتتعمل مره الصبح ومره الظهر ومره بليل
    3_ التمارين تتعمل فى كل مره قبل الاكل ب 10 دقايق
    عشان الدم يوصل للمنطقه ديه واول ما تاكلى الدم المحمل بالاكل يوصل لمنطقه الصدر على طول
    4_ عند القيام باى تمرين نعمل 5 عدات ونوقف 30 ثانيه ندى فرصه للدم يوصل للصدر وبعد كده 5 وهكذا

بالنسبه للاكل عادى الاكل بتاعك الطبيعى
    بس هيا دى تجربتى انا كنت ناويه استنى بعد ال3 شهور واعملها فى موضوع منفصل بس انا مقدرش اتاخر عنك يا سكر وان شاء الله بعد النتيجه النهائيه احطها فى موضوع لوحده عشان الكل يستفيد

اسيبك مع التمارين

الردود
    372
    التمرين الاول

الركبتان مطويتان و اسفل الرجل ملامسة للارض
    عندما نفتح الايدي نتركهم شوية مطويين من جهة المعصم شوفو الصورة مع الشهيق يعني ناخد نفسبعد نرجع اليدين مستقيمين فوق لصدر مع الزفير يعني نخرج الهواء
    االتمرين الثانى

الركبتان مطويتان واسفل الرجل ملامس للارض ولكن الرجلان متخالفاتان
    نرجع الد الى الوراء مع الشهيق ونرجعها مستقيمة فوق الصدر مع الزفير

التمرين الثالث

اليدين مفتوحتان اوسع من الصدر الركب ملامسة للارض والرجلان وجههما هو الى ملامس الارض ليس الاسفل
    نحني دون ان يمس الصدر الارض شهيق
    نصعد حتى تستقيم الايدي زفير
    ولكن مع ضرورة شد المؤخرة لكي يكون مفعول التمرين صح
    هدا التمرين مهم جدا وهو الوحيد المتعب بين التمارين ولو استطعت الالتزام به تظهر نتائجه اسرع
    التمرين الرابع

لكي تتاكدو ان تمرينكم صحيح ستشعرون بعد مرور 24 ساعة بالم بجانب الابطين هدا يدل ان تلك العضلة الي شفتو في الصورة بدات تشتغل
    آخر مرة عدل بواسطة كتكوته المنتدى : 30-09-2007 في 01:40 PM

الردود
    121

الردود
    308
    حبيبتي أنتي كدا جميلك على راسي بس أخخخخخخخخخخخخخخر سؤال هو ينفع أبد الاوزان دي بقوارير ماء وتظني كم سعتها؟

مواضيع مشابهه

1. تلك هي الثقة...رائعه وياريت الكل يقرأ ويطبق
    بواسطة &بنت الاقصى& في روضة السعداء
    الردود: 0
    اخر موضوع: 01-11-2010, 09:34 AM
  2. سؤال اتمنى الكل يجاوب عليه؟؟؟؟
    بواسطة عيون جذابه في همسات بنات
    الردود: 27
    اخر موضوع: 25-09-2010, 04:18 PM
  3. الردود: 9
    اخر موضوع: 08-06-2008, 01:02 AM
  4. أريد كل من يقرأ هذا الموضوع أرجوكم يرد
    بواسطة أحلام الياسميين في ركن الصوتيات والمرئيات
    الردود: 3
    اخر موضوع: 30-07-2006, 02:53 AM
  5. بماذا تغسلين اهم منطقة؟؟؟؟؟؟؟؟؟الكل يجاوب
    بواسطة روينة في جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء
    الردود: 43
    اخر موضوع: 16-10-2003, 03:49 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ