انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 3 123 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 22

الموضوع: اسهل حمام مغربي

انا ان قدر الاله مماتي لا تري الشرق يرفع الرأس بعدي
    الردود
    1,828

angry اسهل حمام مغربي

كيفكم يابنات
    انا مصرية بس بحب اللهجة العربية دي قوي ههههههههههههههه
    المهم انا بصراحة قريت علي الحمام المغربي كتير بس بصراحة صعب جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    انا كسولة لحد كبيررررررررررررررررر وبصراحة المكونات دي كتيرة والوقت كمان ازاي استحمل اقعد المدة دي كلها وانا حاطة كل ده علي جسمي انا عارفه اني بدايقم بس بجد ماليش غيركم انا جسمي نفسي لونه يفتح شوية لاني خمرية مائلة للاسمرار وخصوصا المناطق الحساسة
    ( بين الفخاذ وتحت الابط) محتاجلكم جدااااااااااااااااااااا ياريت تساعدوني وتكتبولي المكونات والطريقة بس تكون سهلة وبسيطة يعني بصريح العبارة عايزة اسهل حمااام مغربي وياريت تقولولي اسامي المكونات بالمصري وفين الاقيها وسعرها كام وياتري النتيجة هتظهر بعد قد ايه وايه هي النتائج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟ انا عارفه ان تساؤلاتي كتير بس بجد همووووووووووت واعرف واجرب بس خدوه بالكم تااااااااااني اسهل حمام مغربي وميكونش اقعد كتير لاني زي ما قولتلكم اني كسووووووووووووولة جداااااااااااااااااااا يعني بالكتير ربع ساعة هستني ردكم بفارغ الصبر بالله عليكم ماتنسوني انا بانتظاااااااااااااااااااااااااااااااار ردودكم مع ارق تحياتي واجمال قبلاتي الحااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااارة
    آخر مرة عدل بواسطة هدي محمد محمود : 04-07-2007 في 09:43 PM

الردود
    918
    ياحبيبتي انا لما اروح الحمام المغربي بقعد فيه ساعه ونص الي 3 ساعات وهو بس مره بالاسبوع يعني مش يوميا لانو بفعل البخار لازم عشانيرطب الجلد و تقدري تشيلي كل الاوساخ .....خصصي ليه يوم بالاسبوع تكوني فاضيه....وموراك شي الا نفسك

الردود
    1,828
    يا حبيبتي انا مابستطيع استحمل كل هذا الوقت لاني مثل ما قلتلك كسووووووولة جدااااااااااااااااا وابغي حل ياليت تساعدوني وتكتبولي الحل بسررررررررررعة وين الطريقة والمكونات وحابة اقولك شغلة اني ما بستطيع اذهب الي اي حمام حمام عشان حد يسويهالي لاسباب عديدة اولا لانه حرام انكشف علي اي حد غير زوجي ده لو يعني اتزوجت بعد عمر طويل ههههههههههه المفروض انه حرام اكشف عورتي انت اكيد عارفه وفاهمه كده ثانيا انا عايشة بمصر ومفيش حد بعرفه يسويها الا المراكز الكبري ودي بتبقي غالية جدااااااااااااااااااااااا وعلي العموم مشكورة جداااااااااااااااااااااا واتمني من باقي العضوات ان يساعدوني ويقفوا جنبي قولي اميييييييييييييييييييييييييين

الردود
    19
    لكل من يعاني من الشعر الزائد او الاماكن الغير المرغوب فيه
    http://hairlaser.blogspot.com

الردود
    1,828
    الرابط اللي ضفتيه كله بالانجليزي وانا مابعرف غير العربي هههههههههههههههههههه

الردود
    1,828
    مشكووووووووووووووورة علي ذوقكم وعل ردكم السريع جداااااااااا والوصفات الرائعة دي ياسلالالالام مشفتش في حياتي قد طيبتكم لدرجة ان كل واحدة فيكم بتحاول تساعدني باي طريقة وبيحصل خلافات كتيرة عشان اللي تلحق تساعدني قبل التانية علي العموم جزاكم الله كل الخير وانا اسفة لو كنت دايقتكم للدرجادي حتي كلمة الخير مش هاين عليكم تقولوهااااا شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مع جزيل الشكر والاحترااااااااااااااااااااااام

الردود
    304
    لالالالالا ماتزعليش منا قوىكده ياهدى .احنا تحت أمرك
    و اعذريناعلى التأخير
    وبالنسبة لسؤالك :أنا كنت قرات على المنتدى وصفة عجبتنى جدا لأن فيها خشب الصندل وناوية أجربها أن شاء الله
    لو مش عارفاها أكتبهالك بس آسفة مش الليلة دى لأنى عايزة أنام
    تصبحى على خير

الردود
    1,828
    وانت من اهله يا قمر ( الؤلؤة الصافية)
    انا بانتظار ردك بفارغ الصبر بس خلي بالك اني مصرية ولازم تقوليلي التركيب بالمصري وياريت العرف سعره والا قيه فين معلش هتقل عليكي بس عايزة اعرف كمان ايه فائدة الصندل وباقي التركيب يعني كل حاجة قوليلي فائدتها ومتشكرة جدااااااااااااااا الله يجازيك كل الخير

الردود
    387
    حبيبتي لا تزعلي منا انتي طالبة حمام مغربي و ف 15 دقيقة مستحيل اقل شي لازمك ساعة ادا مستعدة انا اشرح لك بس قولي لي انا ما احب ازعل المصريين لاني بحبهم

الردود
    815
    اكدب عليك ادا قلتلك انو في حمام مغربي في 15 دقيقة حبيبتي اقل اقل شي هي ساعة.... متل ما قالت لك ايمان............ و ادا كنتي عايزة الحلى و الرطوبة و الصفاء و البياض لازم تستحملي اكتر من ساعة متل المغربيات........... لانو مافي شي يجي من غير جهد.......... و الصراحة انا مغربية و اعملو مرتين في الاسبوع و الصراحة مافي شي اروع من الحمام المغربي و الاحساس الي يجي بعد ماتخرجي منو .... الصراحة احساس قمة الروعة.......... ادا عندك استعداد تزيحي عنكي الكسل فانا ممكن اشرحلك ادا ما عندك استعداد هدا راجع لكي من الدرجة الاولى...

مواضيع مشابهه

1. حمام مغربي/دلكة
    بواسطة ســـــــــــارة في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 10
    اخر موضوع: 10-08-2008, 03:59 AM
  2. حمام إيراني مغربي
    بواسطة ass_me في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 5
    اخر موضوع: 02-12-2007, 07:38 PM
  3. حمام مغربي
    بواسطة norelsab7 في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 5
    اخر موضوع: 05-10-2007, 08:46 PM
  4. سوي حمام مغربي بنفسك
    بواسطة زوجي وردحياتي في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 26
    اخر موضوع: 30-08-2007, 11:13 PM
  5. حمام مغربي في البيت
    بواسطة oumouhind في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 2
    اخر موضوع: 24-08-2005, 08:29 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ