انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 12 من 18 الأولىالأولى ... 28910111213141516 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 111 الى 120 من 180

الموضوع: موضوع شامل بالصور عن الكيرايتن الاصلي وجميع المعلومات

الردود
    421
    thank you so much i want to try it, i live in cairo heliopolis where is a good place for me and how much will it cost for medium tall hair

الردود
    90
    تعقيب كتبت بواسطة lolla1 عرض الرد
    thank you so much i want to try it, i live in cairo heliopolis where is a good place for me and how much will it cost for medium tall hair
    ok ab3atyly 3 al 7'as wa 2kolak amakan fe cairo

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055

happylove

تعقيب كتبت بواسطة lolla1 عرض الرد
    على فكره ياقمر انت ممكن تشتريه وتجيبي حد يعملهولك في البيت او توديه للوكافير بتاعك يعملهولك وياخد بس اجره ماعملهولك
    هتلاقيه موجود عند سمير وليم في روكسي
    الجلوبال البرازيلي وفورمالين 1 ونص % العبوه 225 مل تكفي تعمل شعر لحد اول الكتف ويتبقى منه شويه كمان للاعاده على الجذور مره تانيه وسعره مش غالي ب 300 جنيه بس

اللهم احفظ زوجي وبناتي واحفظني من كل مكروه ومن عين كل حاسد ووسع رزقنا

الردود
    25
    جزاك الله كل خير موضوع مفيد

الردود
    312
    تسلمى على موضوعك المفيد

الردود
    7
    تعقيب كتبت بواسطة yomizo عرض الرد
    على فكره ياقمر انت ممكن تشتريه وتجيبي حد يعملهولك في البيت او توديه للوكافير بتاعك يعملهولك وياخد بس اجره ماعملهولكهتلاقيه موجود عند سمير وليم في روكسي
    الجلوبال البرازيلي وفورمالين 1 ونص % العبوه 225 مل تكفي تعمل شعر لحد اول الكتف ويتبقى منه شويه كمان للاعاده على الجذور مره تانيه وسعره مش غالي ب 300 جنيه بس
    اولا شكرا لصاحبة الموضوع
    ثانيا \رجاء محدش ينخدع في سمير وليم اللي في روكسي لانه نصب عليا وباع لي الكيراتين اللبناني علي انه البرازيلي الاصلي ووقتها انا كنت واثقة في كلامة ومعرفش الفرق بينهم ولا شكل العبوات ولا اي حاجة وكمان هوه بيقول فورمالين واحد ونص% وده مش صحيح لانه مش مكتوب عالعبوة نسبة الفورمالين ولا اي حاجة والله اعلم غير ان نتيجتة كانت كأني معملتش اي حاجة في شعري
    لكن انا عملته بعدها بشهور تبع خبيرة معانا بالمنتدي اسمها rashatal3at وكان فعلا جلوبل الاصلي لاني اتأكد من شكل العلبة من موقع شركة جلوبل نفسها عشان ميتنصبش عليا زي اول مرة والحمد لله كانت نتيجتة حلوة فعلا والمدام ملتزمة ومريحة و تعاملها راقي جدا
    آخر مرة عدل بواسطة loloana : 26-01-2010 في 10:50 PM

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055
    تعقيب كتبت بواسطة loloana عرض الرد
    اولا شكرا لصاحبة الموضوع
    ثانيا \رجاء محدش ينخدع في سمير وليم اللي في روكسي لانه نصب عليا وباع لي الكيراتين اللبناني علي انه البرازيلي الاصلي ووقتها انا كنت واثقة في كلامة ومعرفش الفرق بينهم ولا شكل العبوات ولا اي حاجة وكمان هوه بيقول فورمالين واحد ونص% وده مش صحيح لانه مش مكتوب عالعبوة نسبة الفورمالين ولا اي حاجة والله اعلم غير ان نتيجتة كانت كأني معملتش اي حاجة في شعري
    لكن انا عملته بعدها بشهور تبع خبيرة معانا بالمنتدي اسمها rashatal3at وكان فعلا جلوبل الاصلي لاني اتأكد من شكل العلبة من موقع شركة جلوبل نفسها عشان ميتنصبش عليا زي اول مرة والحمد لله كانت نتيجتة حلوة فعلا والمدام ملتزمة ومريحة و تعاملها راقي جدا
    واذا كنت انا اعرف واحده صاحبتى عملت من الللى عند سمير وليم وشعرها هايل وحلو جدا ومابتعملش حاجه غير انها بتطلع من الشاور تنشفه بسيشوار عشان احنا في شتا بس وبيطلع وهمي وادام عيني
    وانا نفسي كمان جربت النوع الامريكي اللى عندهم العبوه ال 225 مل ب 750 فورمالين فري وتحفه برده في شعري وللعلم كان شعري كيرلي جدااا بس فتلته ناعمه

يبقى انت ممكن يكون ماعملتهوش بنفس الطريقه اللى المفروض يتعمل يها عشان كده معملكيش حاجه
    او ممكن والله اعلم البنت اللى باعته ليكى متعرفش اى حاجه عنه ولا تعرف له فرق برازيلي ولا امريكي ولا مصري حتى ويكون عيب مندوبه بيه في محل
    لانى اعرف ناس كتير اخدوا من اللى عند سمير وليم وعملوا بيه شعرهم وزى الفل وعلى فكره عندهم جلوبال اصلي البرازيلي ولو انت عاوزه الليتر كامل او نصعه او ربعه عندها عبوات جاهزة او ممكن تعبيلك ادامك
    ومحدش بيشتري حاجه غصب عنه

اللهم احفظ زوجي وبناتي واحفظني من كل مكروه ومن عين كل حاسد ووسع رزقنا

الردود
    7
    تعقيب كتبت بواسطة yomizo عرض الرد
    واذا كنت انا اعرف واحده صاحبتى عملت من الللى عند سمير وليم وشعرها هايل وحلو جدا ومابتعملش حاجه غير انها بتطلع من الشاور تنشفه بسيشوار عشان احنا في شتا بس وبيطلع وهمي وادام عيني
    وانا نفسي كمان جربت النوع الامريكي اللى عندهم العبوه ال 225 مل ب 750 فورمالين فري وتحفه برده في شعري وللعلم كان شعري كيرلي جدااا بس فتلته ناعمه
    يبقى انت ممكن يكون ماعملتهوش بنفس الطريقه اللى المفروض يتعمل يها عشان كده معملكيش حاجه
    او ممكن والله اعلم البنت اللى باعته ليكى متعرفش اى حاجه عنه ولا تعرف له فرق برازيلي ولا امريكي ولا مصري حتى ويكون عيب مندوبه بيه في محل
    لانى اعرف ناس كتير اخدوا من اللى عند سمير وليم وعملوا بيه شعرهم وزى الفل وعلى فكره عندهم جلوبال اصلي البرازيلي ولو انت عاوزه الليتر كامل او نصعه او ربعه عندها عبوات جاهزة او ممكن تعبيلك ادامك
    ومحدش بيشتري حاجه غصب عنه

لا ياحبيبتي اللي انا اشتريته من سنة بالتحديد كان علبة كاملة1000 مل وقالي انها البرازيلي الاصلي وكانت علبة بيضا وعليها استيكر ازرق وسعرها 1500ج والل باعهالي اللي مسؤل عن بيع الكيراتين هناك واسمه عاطف اول ما دخلت المحل قالولي انه الوحيد اللي بيعرف عن الكيراتين والمسؤل عن بيعه ونتيجتة فعلا كاني معملتش حاجة مع اني رحت لكوافيرة واتبعنا كل التعليمات اللي كانت في الورقة اللي مع المنتج واكتشف بعدها ان ده اللبناني المضروب لا اصلي ولا برازيلي اصلا و المفجأة اللي صدمتني سعره عند باقي المحلات لقيته 700ج بس ومش انا بس اللي اتكرر معايا الموقف ده وطبعا لازم افقد الثقة في المكان ده ومنتجاتهم حتي لو عندهم ايه دلوقتي خلاص لا يلدغ مؤمن من جحر مرتين وانا مش مسامحة في النصب اللي نصبوه عليا لاني رحت المكان علي انه سمعته كويسة ومآمنه واتضحك عليا قسما بالله ده اللي حصل معايا بالظبط ودي تجربتي مع سنتر سمير وليم اللي في روكسي

الردود
    90
    يا قمرررررررررات نورتوني
    بس المشرفات قالو ممنوع عالعام كتابه اسعار او دعايه لاي مكان
    انا التزمت بده
    ياريت نتلزم يا جماعه
    شكرا لمروركم

الردود
    235
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    شكرا اختي العزيزة علي المعلومات القيمة انا اليوم نزلت سؤال عنه قبل ان ارى موضوعك الرائع

مواضيع مشابهه

1. الردود: 5
    اخر موضوع: 15-02-2008, 04:37 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ