انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 6 12345 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 60

الموضوع: حبيباتى لو واحده تعرف حاجه تخلينى مفكرش فالحمل علشان تعبت تدخل

الردود
    2,379

Question حبيباتى لو واحده تعرف حاجه تخلينى مفكرش فالحمل علشان تعبت تدخل

خلالالالالالالالالالالاص تعبت وقربت اشد الشعريات اللى باقيين فراسى لو سمحتوا لو واحده منكم تعرف وصفه تخلينى اهدى وابقى ريلالالالالالالالالالالاكس تدلنى وجزاها الله خير لان كل الناس بتقولى لازم تشيلى موضوع الحمل من دماغك علشان يحصل افيدونى الله يكرمكم ،ممكن وصفة اعشاب مثلا تخلينى اتهد وانام كتير مثلا

* نور هدى * غير متواجد -مُبدعة صيف1431- 1430هـ "النجم الذهبي"
    "فرحة عدسة" "زهرة الحوار"
    الردود
    18,479
    التدوينات
    3
    اشغلي نفسك
    يعني مثلا ممممممممممممممم
    سجلي في حلقة حفظ القرآن
    ربي يكون في عونك
    ربي يفرح قلبك عن قريب

الردود
    955
    الحل بيدك انتي حبيبتي
    فكري بنفسك هل انت انسانة مؤمنة؟هل تعترضي علي امر الله؟هل تستطيعي تغيير الواقع ؟
    الحياة والموت والزواج والزرية الصالحة وكل الارزاق بيد واحد احد وليس علينا غير الامتثال
    تاملي في حياتك
    ربى اعطاك الصحة والاسرة والسكن والزوج اوليس بقادر ان يعطيك طفلا
    استمتعي بما اعطاك الله واشكريه واصبري واكيد بتشكريه علي نعمة الاولاد طال الزمن اوقصر
    اختي اسفة لو طولت ولكن حبيت انقل لكي حديثي لنفسي عندما اشعر بان حياتي لا طعم لها وانني اعيش فقط لاحمل
    كل ثانية من عمرنا تمر ما ترجع والاولاد اكيد بيجو ليه ما نستمتع بحياتنا ونستفيد من كل لحظة فيها قبل ان ياتو الاطفال وتلقي نفسك ضيعتي الزمن في انتظار شئ اكيد بيجي لو كنتي استمتعتي كمان

الردود
    2,479
    الله يرزقك يارب ويفرح قلبك يارب بس عليكى بدعاء وقيام الليل واسئلى الله ان يعطيكى الدريا الصالحه

الردود
    132
    السلام ىعليكم اختي اولا ادعو الله لي و لك بالدرية الصالحة ,وياريت الاخوات يفيدونا لاني متلك واعيش في الغربة ولا اعمل اي ان الموضوع ياخد كل تفكيري

الردود
    132
    الله يسهل امرك ومن على شاكلتك ويرزقكم ذريه صالحه في القريب العاجل باذن الله

الردود
    1,537
    انا بعد نفسي انسي لو دقيقة دايم افكر لو تشوفين وجهي تقولين في الاربعين وانا 22 ما شاء الله
    انا ادرس صرت انسي المذاكرة وافكر بالحمل وانا في المحاضرة وانا في المطبخ وحتى انا في حفلة مع اهلى ما انسى ياربتهدي بالي يارب بالحمل ويرزقك ربي

الردود
    62
    انا راح اقولك شغله احسن من انك تشربين حاجة .. اذا ايقنت تمام اليقين ان مااصابك لم يكن ليخطئك ومااخطاك لم يكن ليصيبك صدقيني والله والله والله الذي لااله الا هو ستشعرين براااااااااااااااااااااااااااحة عظيمة .. من الذي انشاك في بطن امك ؟؟ اليس بقادر على ان ينشيء مايريد في بطنك ؟؟ تفكري في الموجود ولاتتحسري على المفقود .. الم يهبك الله الصحة .. المال .. الامن .. الزوج .. وقبل ذلك كله ... الاسلام ...؟؟؟ اذا فاوقفي التفكير بالذرية واوكلي امرك الى الله وسيهبك مايرضيك .. فكري مليا ,.,, قديرزقك الله بالذرية بعد سنة .. بعد سنتين .. ثلاث .. عشر .. عشرين سنة .. وقد يكون مكتوبا لك ان لايكون لك ذرية ابد .. فماذا ستفعلين ..؟؟؟ ارضي بقضاء الله وتوكلي عليه وسوف يرزقك وهذا مصداقية قول الرسول صلى الله عليه وسلم >>> لو انكم توكلون على الله حق توكله لرزقكم كما يرزق الطير تغدو خماصآ وتروح بطانآ <<<
    وعليك بالاستغفار بيقين تام ان الله سيغفر ذنوبك ويرفع درجتك ويستجيب دعوتك فالله قد وعدنا بالامطار و المال والبنين والجنات والانهار فقط اذا لزمنا الاستغفار واللله لايخلف وعده والزمي قراءة سورة البقرة لان الرسول اخبرنا ان اخذها بركة وتركها حسرة واسالي الله بركتها .. واستفيدي من اوقات اجابة الدعاء .. وانت ساجدة .. بين الاذان والاقامة .. صلاة الليل .. ورددي في سجودك 40 مرة >
    >>ربي لاتذرني فردا وانت خير الوارثين <<<

الله يرزقني واياك وكل محروم...

الردود
    62
    انا راح اقولك شغله احسن من انك تشربين حاجة .. اذا ايقنت تمام اليقين ان مااصابك لم يكن ليخطئك ومااخطاك لم يكن ليصيبك صدقيني والله والله والله الذي لااله الا هو ستشعرين براااااااااااااااااااااااااااحة عظيمة .. من الذي انشاك في بطن امك ؟؟ اليس بقادر على ان ينشيء مايريد في بطنك ؟؟ تفكري في الموجود ولاتتحسري على المفقود .. الم يهبك الله الصحة .. المال .. الامن .. الزوج .. وقبل ذلك كله ... الاسلام ...؟؟؟ اذا فاوقفي التفكير بالذرية واوكلي امرك الى الله وسيهبك مايرضيك .. فكري مليا ,.,, قديرزقك الله بالذرية بعد سنة .. بعد سنتين .. ثلاث .. عشر .. عشرين سنة .. وقد يكون مكتوبا لك ان لايكون لك ذرية ابد .. فماذا ستفعلين ..؟؟؟ ارضي بقضاء الله وتوكلي عليه وسوف يرزقك وهذا مصداقية قول الرسول صلى الله عليه وسلم >>> لو انكم توكلون على الله حق توكله لرزقكم كما يرزق الطير تغدو خماصآ وتروح بطانآ <<<
    وعليك بالاستغفار بيقين تام ان الله سيغفر ذنوبك ويرفع درجتك ويستجيب دعوتك فالله قد وعدنا بالامطار و المال والبنين والجنات والانهار فقط اذا لزمنا الاستغفار واللله لايخلف وعده والزمي قراءة سورة البقرة لان الرسول اخبرنا ان اخذها بركة وتركها حسرة واسالي الله بركتها .. واستفيدي من اوقات اجابة الدعاء .. وانت ساجدة .. بين الاذان والاقامة .. صلاة الليل .. ورددي في سجودك 40 مرة >
    >>ربي لاتذرني فردا وانت خير الوارثين <<<

الله يرزقني واياك وكل محروم...

الردود
    665
    بسم الله الرحمن الرحيم
    علي فكرة انا كنت زيك لكن انا قررت من شهر بس اني مش حفكر في الحمل والخلفة ولا حتي حفكر اروح لدكتور لان كلهم بيركبوا الواحد العصبي والحمد لله ربنا كرمني والحمد لله برده علي كل شئ سواء كان حلو او وحش ربنا ما اردش ان الحمل ده يكمل لكن عايزة اقولك علي حاجة انا فعلا زعلت لكن فكرت لو كان كمل وطلع الطفل مشوه كنت حعمل ايه ولو كان كمل وكبر ومثلا بعد ما كان بقي عنده سنتين اوتلاته وراح مني كنت حعمل ايه الحمد لله علي كل شئ لان ربنا مش بيعمل لانسان غير الصالح
    في قصة حبيت احكيهلكم
    انا اتجوزت عن حب وحب دام لمدة 9 سنوات من لما كنت في الجامعة واتجوزت من سنتين و8 اشهر من اول ما عرفت ان الحمل حيتاخر وانا عملة نكد في البيت وديما منكدة علي جوزي هو حرام مفيش عنده اي حاجة المشكلة عندي انا بس كل تفكيري علشان هما صعيدة يبقي اكيد والدته حتجوزه واحدة تانية وعلي فكرة مشكلتي تافهة علي حسب كلام الدكاترة لانه حصل حمل 3 مرات هو سقط في ال3 مرات لكن الدكاترة متفائلين
    من اقل من شهر كنت بكلم واحدة صحبتي قالتلي ان لها صحبتها كانت متجوزة جوزها عن حب بعد 6 سنين و حاربت الدنيا علشان تتجوزه لدرجة ان اهلها من رفضهم عليه اتجوزته ومحدش من اهلها راح الفرح واول ما اتجوزته ربنا كرمهم ببنت لكن مشيئة الله حصلت وربنا استرد وديعته وراح منها جوزها
    انا من ساعة ما عرفت الموضوع ده وانا قلت خالص انا حسيب كل حاجة علي ربنا واحاول اسعد جوزي باي طريق
    يقي يجي من الشغل يلاقني عملة كيكة عاملة اي حاجة حلة في نفسي عاملة حاجة حلة في البيت النفسية بدات تهدي حصل الحمل من غير اي تفكير اينعم مكملش لكن ان شاء الله المرة ال

مواضيع مشابهه

1. أريد لون برونز لوجهي ؟؟ ماذا أفعل ؟؟ اللون البرونزي لكل واحده تعرف امانه تدخل
    بواسطة hilary14 في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 6
    اخر موضوع: 10-05-2009, 12:07 PM
  2. كل واحده تعرف حد فصيله دمه a موجب ياريت تدخل
    بواسطة ام ملك وادهم في الملتقى الحواري
    الردود: 12
    اخر موضوع: 02-01-2008, 12:53 AM
  3. الي ما تعرف البهارات !!!!!تدخل علشان تتعرف عليها%%%%
    بواسطة نسرين رامز في الأطباق الرئيسة
    الردود: 10
    اخر موضوع: 05-12-2007, 12:00 PM
  4. ظهر اختي بينكسر اللي تعرف حاجه اومركزيهتم بالظهر تدخل
    بواسطة بدورالرياض في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 10
    اخر موضوع: 18-12-2004, 11:44 PM
  5. ظهر اختي بينكسر اللي تعرف حاجه اومركزيهتم بالظهر تدخل
    بواسطة بدورالرياض في جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء
    الردود: 2
    اخر موضوع: 16-12-2004, 11:50 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ