انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 6 من 15 الأولىالأولى ... 2345678910 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 51 الى 60 من 147

الموضوع: ملف اطباء مصر (( للافاده ان شاء الله)) ياريت الكل يشارك

الردود
    1,029
    ايه يامالوكه مافيش دكاتره نساء خالص انا صاحبتى منتظرانى فينكم يامصريات ؟؟

الردود
    1,995
    تعقيب كتبت بواسطة marwa81 عرض الرد
    ايه يامالوكه مافيش دكاتره نساء خالص انا صاحبتى منتظرانى فينكم يامصريات ؟؟
    السلام عليكم

انا ياختى اسمع عن طبيبه كويسه اسمها د.اسماء فريد...صحباتى بيشكروا فيها...انا اعتقد هى عيادتها فى المعادى

وممكن من الدليل تجيبى عنونها بالظبط وتليفونها

يارب اكون قدرت افيدك

الردود
    1,029
    مشكورة نودى فعلا الاخوات قالوا عليها من قبل هاخد عنوانها بس صحبتى ساكنه فى مصر الجديده فكانت عاوزة دكتورة قريبه من هناك عموما مشكورة جداااااااااااا

الردود
    665
    تعقيب كتبت بواسطة marwa81 عرض الرد
    مشكورة نودى فعلا الاخوات قالوا عليها من قبل هاخد عنوانها بس صحبتى ساكنه فى مصر الجديده فكانت عاوزة دكتورة قريبه من هناك عموما مشكورة جداااااااااااا
    السلام عليكم ورحمت الله وبركاته علي بنات احلي منتدي
    بصي يا مروة حاولي تنصحي صحبتك تروح لدكتور راجل لانهم في الحاجات دي اشطر من السيدات في دكتور في جسر السويس شاطر اوي في عمليات الربط
    د/احمد محمد فارس او احمد فارس زي ما هو مشهور
    عنوانه: شارع جسر السويس امام ادارة التجنيد - النزهه- تليفون: 26359825 - 26359835 الكشف 100 جنيه شامل السونار مواعيد العيادة من1 ظهرا الي 5 مساءا كل يوم ماعدا الخميس والجمعة
    كان جوزي عنده واحده قربيته يارب بعيد عن السمعين سقطت 4مرات وكان دايما في السادس والحمد لله ربنا كرمها لما راحت لدكتور احمد فارس ومعها دلوقتي 3 اولاد والحمد لله كلهم ولاد عقبال صحبتك يا مروة ولو هي مصممة علي دكتورة ست ليا واحدة قريبتي دكتورة شاطرة في حلمية الزيتون تعتبر قريبة من صحبتك هي شاطرة ومتدينة اسمها ايناس الجبالي
    عنوانها: 9ش السيدطه من سليم الاول امام عمر افندي الحلمية
    تليفونها: 0124647092 وعلي فكرة هي موجودة في مركز اسمه فاطمة الزهراء فشارع ابراهيم عبد الرازق في عين شمس الشرقية والكشف عندها بالسونار ب20 او 25 جنيه موعيدها السبت - الثلاثاء - الخميس بس من كام لكام ممكن تكلميها ده الموبيل الخاص بتاعها ممكن تساليها علي المواعيد بالضبط
    ويارب تفيدك باذن الله
    بس حاولي تنصحي صحبتك بدكتور راجل
    آخر مرة عدل بواسطة roby1982 : 06-03-2009 في 10:57 PM

الردود
    529

النساء افضل

تعقيب كتبت بواسطة roby1982 عرض الرد
    السلام عليكم ورحمت الله وبركاته علي بنات احلي منتدي
    بصي يا مروة حاولي تنصحي صحبتك تروح لدكتور راجل لانهم في الحاجات دي اشطر من السيدات في دكتور في جسر السويس شاطر اوي في عمليات الربط
    د/احمد محمد فارس او احمد فارس زي ما هو مشهور
    عنوانه: شارع جسر السويس امام ادارة التجنيد - النزهه- تليفون: 26359825 - 26359835 الكشف 100 جنيه شامل السونار مواعيد العيادة من1 ظهرا الي 5 مساءا كل يوم ماعدا الخميس والجمعة
    كان جوزي عنده واحده قربيته يارب بعيد عن السمعين سقطت 4مرات وكان دايما في السادس والحمد لله ربنا كرمها لما راحت لدكتور احمد فارس ومعها دلوقتي 3 اولاد والحمد لله كلهم ولاد عقبال صحبتك يا مروة ولو هي مصممة علي دكتورة ست ليا واحدة قريبتي دكتورة شاطرة في حلمية الزيتون تعتبر قريبة من صحبتك هي شاطرة ومتدينة اسمها ايناس الجبالي
    عنوانها: 9ش السيدطه من سليم الاول امام عمر افندي الحلمية
    تليفونها: 0124647092 وعلي فكرة هي موجودة في مركز اسمه فاطمة الزهراء فشارع ابراهيم عبد الرازق في عين شمس الشرقية والكشف عندها بالسونار ب20 او 25 جنيه موعيدها السبت - الثلاثاء - الخميس بس من كام لكام ممكن تكلميها ده الموبيل الخاص بتاعها ممكن تساليها علي المواعيد بالضبط
    ويارب تفيدك باذن الله
    بس حاولي تنصحي صحبتك بدكتور راجل
    من شروط الذهاب لدكتور رجل في الشرع عدم وجود دكتوره في هذا المجال وبالطبع يوجد اطباء ممتازين في هذا المجال كتير ثم كيف تتكشف المرأه امام رجل غريب ويفحصها دا انا كنت امام دكتوره ست وكنت محرجه فالحياء احدى شعب الايمان كما قال الرسول وفي اي دين كيف تقبل المرأه ذلك وهذا رأي واذا احد اراد اسم دكتوره ممتازه في شبرا الخيمه او بهتيم يكتب لي وانا اكتب عنوانها وتليفونها تلك الدكتوره التي ولدتني وصبرت علي لمده8 ساعات حتى اولد طبيعي وبالفعل ولدتني طبيعي وفي مستشفى خاص وبكام لاتتخيلو 500ج في الطبيعي وفي الولاده القيصري تأخذ 1200 ج وذلك شامل المستشفى سواء طبيعي او قيصري وكشفها 25ج شامل السونار والاستشاره 10ج بالسونار كمان هى بشوشه وكل المتزوجين في العائله ذهبوا عندها(والله المستعان وهو الذي يثبت الحمل وليس الطبيب انما الطبيب مجرد سبب
    آخر مرة عدل بواسطة ارغول : 06-03-2009 في 11:36 PM

الردود
    529

في حى فيصل

تعقيب كتبت بواسطة اثار100 عرض الرد
    السلام عليكم
    ازيكوو يا بنااات انا حامل لسه جديد ادعولي يارب يثبت حملي
    انا عايزه اتابع مع دكتور او دكتوره يكون شاطر وفي الهرم يااارييت لو واحده تعرف حد تقولي
    جزاكن الله كل خير
    في مركز الخلفاء الراشدين في المساحه على الشارع الرئيسي من فصل دكتوره اسمها ناديه شاطره اوى ومشهوره -في اول حملي كنت بينزل علي دم رحت عندها لانها قريبه من سكن والدي بس بصراحه جميله بس تابعت الحمل وولدت عند دكتوره في بهتيم لانها قريبه من سكني وايضا" تلك الدكتوره رائعه

الردود
    665
    تعقيب كتبت بواسطة ارغول عرض الرد
    من شروط الذهاب لدكتور رجل في الشرع عدم وجود دكتوره في هذا المجال وبالطبع يوجد اطباء ممتازين في هذا المجال كتير ثم كيف تتكشف المرأه امام رجل غريب ويفحصها دا انا كنت امام دكتوره ست وكنت محرجه فالحياء احدى شعب الايمان كما قال الرسول وفي اي دين كيف تقبل المرأه ذلك وهذا رأي واذا احد اراد اسم دكتوره ممتازه في شبرا الخيمه او بهتيم يكتب لي وانا اكتب عنوانها وتليفونها تلك الدكتوره التي ولدتني وصبرت علي لمده8 ساعات حتى اولد طبيعي وبالفعل ولدتني طبيعي وفي مستشفى خاص وبكام لاتتخيلو 500ج في الطبيعي وفي الولاده القيصري تأخذ 1200 ج وذلك شامل المستشفى سواء طبيعي او قيصري وكشفها 25ج شامل السونار والاستشاره 10ج بالسونار كمان هى بشوشه وكل المتزوجين في العائله ذهبوا عندها(والله المستعان وهو الذي يثبت الحمل وليس الطبيب انما الطبيب مجرد سبب
    الي الاخت الفاضلة
    اولا انا من اول ما تزوجت وانا بقول عمري ما روح لدكتور راجل وان شاء الله حروح لدكتورة لكن خدي عندك اتجوزت من سنتين ونصف روحت لدكتورة فضلت معها 8 اشهر وفي الفترة دي عمرها ما كشفت عليا بعدها روحت لوحدة تانية كانت غالية ومشهورة في جسر السويس وقالت ان عندي قرحة في عنق الرحم ولازم اعمل عملية كي وقالت انا حعملها وانتي قاعدة ما تخفيش وعلي فكرة معروفة جدا بلاش اسماء والكشف عندها 120 جنيه ولما سالت بره دكتورة قربتي قالتلي العملية بتاعت الكي بتدرس في كلية الطب علي انها جريمة لو اتعملت لوحدة لسه ما خلفتش لانها بتقلل فرص الولادة الطبيعي للوحدة ادي التانية التالتة لما ربنا اراد وحصل حمل ادتني مثبتات و اساسا الجنين مش بيكبر وفضلت شهرين ونص وانا عايشة الوهم اني حامل والبيبي كويس لكن للاسف روحت بعد كده لدكتور راجل والحمد لله ربنا ريحني معاه
    انا بس حبيت اقولك اني اتعقت من الدكترة السيدات وانا مش بعيب فيهم وعلي فكرة انا في الاخر الي عرف السبب الساسي في تاخير الحمل كنت واحدة ست ولو اختي بالك انا في الرسالة اللي انا بعتها كتبت اسم دكتورة وعلي فكرة هي شاطرة وان لو لفت علي دكترة الدنيا رجل او ست برجع واسئلها علي اي حاجة وفي دكترةسيدات شاطرين في الولادة وفي شاطرين في العلاج وبرده بالنسبة للدكترة الرجلة نفس النظام بس زي ما انتي قلتي انهم كلهم اسباب وشكرا علي رسالتك وربنا يكرمك
    آخر مرة عدل بواسطة roby1982 : 07-03-2009 في 04:23 AM

الردود
    64
    جزاكي الله خيرا يا ارغول

الردود
    752
    دكتورة منيره جاد
    في شارع الاهرام _ مصر الجديده الكوربه اعلى محلات بي تي ام وامام محلات رسيمه وملاهي ادهم
    من الدكاتره الممتازيين وبتولد في كيلوبترا والنزهه ودار الحكمه والقاهره التخصصي

الردود
    519
    السلام عليكم يا حبوبات
    انا متزوجة من 8 سنوات ومن اول حمل لى وانا متابعة مع دكتورة فى جسر السويس اسمها فريدة احمد شرارة
    ماشاء الله عليها شاطرة جدا ومهذبة ومتدينة كمان عندها فى عيادتها كل الاجهزة الحديثة افضل اجهزة السونار وقياس نبض البيبىهى كشفها ب50 والاستشارة ب 30
    والسونار ب 70 وهى بتولد فى مستشفيات المرغنى والرحمة وعبد القادر فهمى وبتولد كمان فى عيادتها عندها غرفة عمليات للقيصرى وغرفة للولادة الطبيعى وكمان غرفة افاقة وغرفة رعاية مركزية انا ولدت عندها ابنى التانى عشان الاول ما لحقتش اوصلها ولدته فى مستشفى العزيز بالله فى الزيتون الولادة الطبيعى ب1200 والقيصرى من 2500 ل3000 ده فى العيادة وانا مش عارفة كم تاخد فى المستشفى
    دة تليفون العيادة 22985519 وهى موجودة كل يوم عدا الخميس والجمعة ارجو انى اكون افدتكم

مواضيع مشابهه

1. الردود: 1
    اخر موضوع: 07-07-2010, 04:05 PM
  2. الردود: 24
    اخر موضوع: 03-05-2009, 03:25 PM
  3. الردود: 5
    اخر موضوع: 26-02-2006, 08:51 PM
  4. أفضل مستحضرات التجميل و العناية بالبشرة**** عن تجربة *****ياريت الكل يشارك
    بواسطة سما حياتى في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 37
    اخر موضوع: 12-12-2005, 11:07 PM
  5. استفتاء مهم : ياريت الكل يشارك فيه
    بواسطة Fantsy في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 25
    اخر موضوع: 18-08-2004, 08:14 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ