انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 15 من 15 الأولىالأولى ... 51112131415
عرض النتائج 141 الى 147 من 147

الموضوع: ملف اطباء مصر (( للافاده ان شاء الله)) ياريت الكل يشارك

الردود
    1,610
    السلام عليكم يا حلوين
    انا ولدت فى مستشفى النزهة الدولى ... ماشاء الله مستشفى رائعة من اول التمريض وعمال النضافة لحد الدكاترة المساعدين وكمان فيها رعاية ممتازة للبيبى بس انا للأسف كان جنينى ميت فى الشهر التاسع ومع ذلك ولدت طبيعى

الدكتور بتاعى اللى ولدنى هناك اسمه د. محمد حسن نصر الدين .. هو ماشاء الله عليه ممتاز ويعرف ربنا وبيتقى ربنا اوى ... هو اللى اصر انى اولد طبيعى بالرغم من ان البيبى كانت ماتت لكنه قالى القيصرى مش هتعرفى تحملى بعديه علطول وفعلا انا الحمد لله حملت بعدها اهو بشهرين ولله الحمد دعواتكم ربنا يكملى على خير

الدكتور فى مدينة نصر ورا السلاب اللى ف مكرم عبيد وهو كشفه بالسونار ب 100 جنيه وبيولد ب 2500 جنيه

الردود
    331
    ممكن تقولى لينا ياخلى الامهات فين عياده دكتوره سونيا محمد فؤاد

الردود
    1
    تعقيب كتبت بواسطة sefo2 عرض الرد
    عزيزتى مشمشة على فكرة أنا كمان مش فمصر ونزلت على الولادة ورفضت أروح لدكتورتى فى الولادة الأولى لأنها تعبتنى جدا فى الولادة أسمها منى الحسينى بصراحة منصحش حد بيها والله أعلم بس أنا تأذيت منها وغيرى كذا حالة برضة وأخواتى وماما كانو عايزينى أروح لدكتور الولادة الخاص بالعيلة الكل بيولد معاة أسمة هشام صالح فى العجوزة وبيولد فى مستشفى سوزان مبارك فى شارع السودان وفى مستشفى معهد ناصر ب4500 تقريبا
    بس أنا مش بحب فى النسا أروح لدكتور توكلت على الله وكانت نيتى الستر يعنى مانكشف على راجل وشرعا مادام فى دكتورة تأمنى على نفسك معاها لا يفضل الدكتور والله أعلم
    المهم بعد صلاة أستخارة ودعاء عرفت أن فى دكتورة شاطرة أسمها سهير صقر فى برج الأطباء أول فيصل بس غالية رحت لقيت زحمة كتييير ماحجزتش وانا نازلة لقيت يافطة دكتورة عفاف حلمى عبد الفتاح طلعت تانى لقيت مافيش كتير بس عشر دقايق العيادة زحمت بس المهم أنى كنت رقم 4 بس لقيت دكتورة رائعة وأنسانة وأم قبل مهمة الطب أرتحت معاها نفسيا وكدكتورة ممتازة هى كبيرة مش صغيرة وفوقت الولادة كانت أمى معايا فى غرفة العمليات مش دكتورة والله كانت واخدة راسى فحضنها وبتقرا معايا قرأن وقت التخدير ودعتلى أقوم بالسلامة أنا و أبنى والحمد لله ولدت قيصرى وجرحى مش باين خالص تجميل وبعد العملية كانت بطمن على كل ساعتين تقريبا لحد ماخرجت وأتضحلى انها كدة مع كل اللى ولدوا معاها وبتولد فى مستشفى الكاتب فى الدقى ب 4200 قيصرى و2200 طبيعى غالبا دة كلو مش بتدفعى تانى للمستشفى ولا غيرة
    وفى دكتورة مها مسعد فى المنيل أسمع عنها وكانت دكتورة أعرفها هى اللى قالتلى عليها وبتولد فى الندى فى المنيل بس ما جربتهاش
    معلش طولت عليكى بس حبيت أقولك نصيحة من أخت مجربة وربنا يكتبلك الخير وتقومى بألف سلامة

السلام عليكم
    كنت عايزه حضرتك تطمنني اكتر على التعامل مع د.عفاف والمستشفى كمان
    انا كنت بتابع معاها بس انا موسوسه شويه وخايفه انا فى الشهر السادس واول حمل ونفسى اقرر اذا كنت اكمل معاها ولا لا

ونفسى اولد طبيعى وبسمع ان المعظم بيستسهل ويولد قيصرى فخايفه تكون هى كمان كده
    وقالتلى ان دكتور التخدير راجل ومفيش ست فهل ده صحيح ولا ممكن اكد عليها تدور على ست

وجزاكى الله خيرا
    وجزاكى الله خيرا صاحبة هذا الموضوع الهام جدا

الردود
    237
    بنات انا حامل في الشهر السادس وعايزة اسم دكتور او دكتور شاطرة تكون قريبه من مصر الجديده علشان انا عايشه برة وما اعرفش اسامي دكاترة كويسه

الردود
    221
    انا متابعه مع دكتور شاطر بجد اسمه خالد سعيد موسى ودة فى شارع عثمان بن عفان رقم 19 ميدان الاسماعليه...وهو مريح جدا وبيخليكى تسالى على كل حاجة براحتك

الردود
    24
    السلام عليكم
    انا يابنات محتاجة مساعدتكو
    انا بقالى سنتين منتجوزة وعندى تكيس مبايض وحملت 3مرات وسقطت

عايزة دكتور او دكتور ممتازين فى تاخر الحمل والاجهاض المتكرر بالله عليكو
    بس يكونو متجربين وعندهم ضمير وبيفهمو

ساعدونى الله يخليكو
    انا محتارة بين سيد القبارى وبين محمد رضا مراد وطارق قرقور
    انا قريتهم هنا فى الموضوع وسيد قبارى واحدة فى منتدى تانى قالت لى عليه برضو بس محتارة

الردود
    1,408
    يا جماعه نفسي اشارك معاكم
    قريت ال 15 صفحه الي فاتوا هههههههههههه

وعاوزه اقولكم انا كنت بتابع في ولادتي الولانيه مع دكتور متخلف ربنا يسامحني بقى بس بهدلني

خلاني نايمه على ظهري 3 شهور
    اسمه ايمن ابو النور عيادته في عباس العقاد وغالي جدا كشفه كان 200

والولاده تقريبا دخلت في 4 الاف

بس اتبهدلت قلت اقدم ليكم نصيحه

وربنا يسترها معايا في الولاده دي بقى دعواتكم

مواضيع مشابهه

1. الردود: 1
    اخر موضوع: 07-07-2010, 04:05 PM
  2. الردود: 24
    اخر موضوع: 03-05-2009, 03:25 PM
  3. الردود: 5
    اخر موضوع: 26-02-2006, 08:51 PM
  4. أفضل مستحضرات التجميل و العناية بالبشرة**** عن تجربة *****ياريت الكل يشارك
    بواسطة سما حياتى في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 37
    اخر موضوع: 12-12-2005, 11:07 PM
  5. استفتاء مهم : ياريت الكل يشارك فيه
    بواسطة Fantsy في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 25
    اخر موضوع: 18-08-2004, 08:14 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ