انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 18

الموضوع: الم في اصابع اليد بعد الولاده ياااريت اتفيدوني

الردود
    1,475

الم في اصابع اليد بعد الولاده ياااريت اتفيدوني

..السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...

كيفكم يا اخواتي ان شاء الله تمام ...بعد السلام والسؤاال عن الحال انا عندي مشكله ما ادري اذا كانت بسيطه اوهي مشكله كبيره انا يوم ولدت بعد شهر من الولاده استوى عندي مثل الالم في اصابع اييدي يعني يوم انام وبعدين اصحى من النوم عشان ارضع ولدي احس بألم في اصابع اييدي وما اقدر احركها بالمره يعني اتكون امسكره وبالقوه افتحها يعني حد منكم استوى له مثلي بعد الولاده ..اللي استوى لها هالشي ياربت ما تبخل علي بالجوااب ..
    ...وجزاكن الله الف خييير...

عايشه فى البيت مع راجل كبير وراجل صغنن .♥.♥.♥روشونى (ومصر هى مامتى)
    الردود
    7,559
    محدش يحوشننننننننننننننننننى

انا والله زيك واكتر كمان وابتديت علاج وربى كريم

احسنلك روحى لدكتور روماتيزم وخدى دواء مسكن ومضاد للالتهاب

الله يشفى عنك يا هابى وعنا جميعا

الردود
    1,475
    اااااااميين يا ام هوباااا بس انا ما احب الادويه ومهمله فيها يعني من بعد ما الولاده ما اخذ الفيتامين تعتقدي دا ياثر يعني ولا ايه بالظبط

عايشه فى البيت مع راجل كبير وراجل صغنن .♥.♥.♥روشونى (ومصر هى مامتى)
    الردود
    7,559
    والله يا هابى الالم اللى عندى خلانى لازم مكملش اهمال

انتى كمان متهمليش ومفيش حاجه اسمها مباخدش فيتامين لازم تاخدى وكمان تاخدى كالسيوم علشان يعوض اللى راح وينزل فى اللبن لابنك

الردود
    1,475
    بس انا سألت الدكتوره عن الفيتامين وقالت لي اني لازم اخذها بس انا قلت لها انها اتعبني وااايد لما اشربها ما ادري ليييش؟؟؟؟ وانا من دونها تعبااانه واايد فما ادري شو اسوي وخصوصا اني بعتمد على الرضاعه الطبيعيه لولدي يعني ما اعطيه صناعي بالمره وطاقتي كلها اتروح حق ولدي ...وان شاء الله بسأل الدكتوره انا لي موعد بتاريخ 17 اللي هو تطعيم ولدي وان شاء الله خير ...مشكوره ياسمسومه حبيبتي وما اتشوفين الشر ان شاء الله

الردود
    1,620
    العافية عندج حبيبتي ..
    ما تشوفين شر يارب ..
    روحي لطبيب يمكن يكون نقص فيتامينات اونقص كالسيوم

الردود
    1,475
    تسلمين يالغليه الشر ما ييج ان شاء الله ...
    ان شاء الله بروح وبشوف شو اتقولي وان شاء الله خير

الردود
    2,180

heart2

ازيك يا هابى فيس .. الف سلامه عليكى بصى يا هابى انا حصلى كده بعد الولاده ورحت دكتور عظام وادانى ادويه ومفيش فايده وبعدين اكتشفت بعد كده انه نقص فيتامين من بعد الولاده واول ما اخدته وواظبت عليه بقيت زى الفل وكان الألم فى رسغ ايدى مش صوابعى زيك وكان فيه واحده معانا فى المنتدى بتشتكى نفس الشكوى من كتفها بزراعها واخدت الفيتامين بعد وقت بقت كويسه جدا انا باخد سوبرافيت فيتامين حلو ولو الفيتامين بتاعك مش مريح جربى واحد تانى وحاولى بكل جهدك انك تخديه فى ميعاده وبإنتظام مش عشانك بس دا كمان عشان البيبى لو بترضعى طبيعى وربنا يتمم شفاكى على خير وابقى طمنينا ..

الردود
    1,475
    تعقيب كتبت بواسطة قطة شرسة عرض الرد
    ازيك يا هابى فيس .. الف سلامه عليكى بصى يا هابى انا حصلى كده بعد الولاده ورحت دكتور عظام وادانى ادويه ومفيش فايده وبعدين اكتشفت بعد كده انه نقص فيتامين من بعد الولاده واول ما اخدته وواظبت عليه بقيت زى الفل وكان الألم فى رسغ ايدى مش صوابعى زيك وكان فيه واحده معانا فى المنتدى بتشتكى نفس الشكوى من كتفها بزراعها واخدت الفيتامين بعد وقت بقت كويسه جدا انا باخد سوبرافيت فيتامين حلو ولو الفيتامين بتاعك مش مريح جربى واحد تانى وحاولى بكل جهدك انك تخديه فى ميعاده وبإنتظام مش عشانك بس دا كمان عشان البيبى لو بترضعى طبيعى وربنا يتمم شفاكى على خير وابقى طمنينا ..
    حياتي انتي ياقطه بس مش شرسه هههههههه دنتي حنونه اوي ...فعلا انا هذا اللي بسويه ان شاء الله بعد ما اروح للدكتوره واخليها تكتب لي فيتامين ثاني ...وتسلميلي يااقمر

الردود
    2,180

Talking

تعقيب كتبت بواسطة happy_face عرض الرد
    حياتي انتي ياقطه بس مش شرسه هههههههه دنتي حنونه اوي ...فعلا انا هذا اللي بسويه ان شاء الله بعد ما اروح للدكتوره واخليها تكتب لي فيتامين ثاني ...وتسلميلي يااقمر
    ربنا يخليكى يا هابى ولا شكر على واجب احنا اخوات انا شفت موضوعك والله بالصدفه والحمد لله

مواضيع مشابهه

1. اتمنى اتفيدوني
    بواسطة كيوت دبي في الحفلات والهدايا
    الردود: 3
    اخر موضوع: 22-11-2009, 10:53 PM
  2. الردود: 40
    اخر موضوع: 21-11-2009, 02:54 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ