انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 5 من 5

الموضوع: يلا ننسا اللي فات ونفكر في اللي جاي.

((ادخلو مصر ان شاء الله أمنين))♥ ♥مصرية وافتخر♥ام انوس سابقا
    الردود
    3,405
    التدوينات
    3
    التكريم
    • (القاب)
      • متميزة صيف 1430هـ
      • مبدعة صيفنا إبداع1431هـ

beatheart يلا ننسا اللي فات ونفكر في اللي جاي.

ازايكم يا بنات لا اقصد ياسيدات الحاضر وامهات المستقبل عندي ليكم اقتراح او بالاخص الي كل ام فقدت ابن او ابنة اوحتي اجهاض كلها تجارب قاسية مريرة انا علي فكرة واحدة منكم فقدت ابني انس بعد شهرين ولكن انا عارفة اني مش هاقدر انساة ولا اي وام مرت بالتجربة دة هتقدر تنسي ولكننا والحمد لله مسلمات مؤمنات بقضاء الله وقدره والان يجب علينا ان نفكر في المستقبل لانة الان اهم من الماضي فعليكم اخواتي (التائهة وام عبد الاه ووام تيلا وام عبد الرحمن)وغيرهم ان نفكر في المستقبل فمثلا *متي تبداتي تفكري في الحمل مرة ثانية ؟
    *ما الاسم التي تتمني ان تسمية للمولود السعيد ؟
    *هل قررتى ايقاف وسيلة منع الحمل اذا وجدت ؟
    *********فانا عن نفسي اتمني ان اكون حامل من امبارح ولكني كنت والدة انوس قيصري والطبيب نصحني ان اؤجل الحمل علي الاقل 3شهور وبالفعل اخذت 3شرايط منع الحمل واريد الان ان اوقفة ولكني لازلت في الجامعة في السنة النهائية اية رايكم اوقف ولا اصبر شهرين كمان .
    اما عن اسم المولود السعيد اتمني ان اسمي البنوتة (جنة الله) والولد نفسي اسمية (انس) بس ابية لم يوافق ولحين اقناعة جاري البحث اما (زياد او أواب )انتم اية رايكم اتمني ان رايي ينال اعجابكم ورضاكم.اختكم ام انس

ربي هب لي من لدنك الذرية الصالحة
    ربي لا تذرني فردا وانت خير الوارثين

الردود
    10,286
    الله يعوضج خير يااختي ويرزقج الذريه الصالحه
    دام نطرتي كل هالمده انطري وخلصي اخر سنه دراسه وان شاء الله بعدها حملي عشان تكون الفرحه فرحتين

الردود
    1,354
    اهلا اختى ام انس

ربنا يعوض عليكى و يصبرك ياااااااااااااارب
    بالنسبة لى انا مريت بتجربة اجهاض من شهرين و انا كنت حامل بتجربة والاجهاض حصل بعد 3 اسابيع من نقل الاجنة..........الحمد لله على كل حال
    ان شاء الله ساكرر التجربة بعد العيد الكبير و اتمنى ان يرزقنى الله بتوام ولد و بنت و بالنسبة للولد نفسى اسميه ياسين و بالنسبة للبنت محتارة اوى فى الاسم لان فيه اسماء كتييييييييير عاجبانى
    وطبعا انا مش باخد اى وسيلة لمنع الحمل لانه ممنوع طبيعى هههههههههههههههههههههه
    بالنسبة لسؤالك انا من راى الاخت لولو و هو انك تخلصى دراستك الاول وبعدين تفكرى بالحمل مرة اخرى علشان تكونى ارتحتى و خلصتى اللى عليكى كله

بالنسبة للاسماء اللى اخترتيها جميلة جدا و خصوصا اسم اواب عجبنى اوىو ربنا يرزقنا قريبا ان شاء الله

((ادخلو مصر ان شاء الله أمنين))♥ ♥مصرية وافتخر♥ام انوس سابقا
    الردود
    3,405
    التدوينات
    3
    التكريم
    • (القاب)
      • متميزة صيف 1430هـ
      • مبدعة صيفنا إبداع1431هـ

شكرا لكي اختي لولو واختى ميرو بس ارجوكم قولولي هو الموضوع ده مش مهم اومش جيد ولا يستحق ان نفكر فية ارجوكم قولولي رايكم وجزاكم الله خيرا.وعوضك اختي ميرو عن ما فقدتي وعوضنا مثلك.

الردود
    1,648
    عزيزتي ام انس

اعانك الله وعوضك الله خيرا عن انس .. وان شالله بكره بتحملي بطفل يقر عينك بس حبيبتي انا برايي انك تسمعي كلام الدكتور وتنتظري الشهرين اللي فضلو ماظن دا شئ صعب لان اذا ماكان عليك خطر ماكان الدكتور قالك تاجلي الحمل 3 شهور .. استعيني بالصبر والدعاء لله وان شالله كله بميعاده ... صحتك بالدنيا يا اختي

دا رايي وارجو انو يلاقي قبول منك وبالنسبه للسام انا كمان نفسي اذا جاني ولد اسميه علاء الدين بس زوجي رافض وقالي كفايه انا رضيت اذا جت بنت اسميها شهد يعني انا لغاية دلوقتي مثبت اني ام شهد (باذن الله ) بس لم تتضح الرؤيه بالنسبه لام علاء هههه

مواضيع مشابهه

1. الردود: 11
    اخر موضوع: 07-01-2010, 09:21 PM
  2. الله يوفق اللي تساعدني تكفون لا تطنشون والله لادعيلها اللي ترد
    بواسطة أم أن شاء الله في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 1
    اخر موضوع: 30-05-2009, 03:04 AM
  3. رجو الافادة من اللي يستعملون الفرن الكهربائي اللي فرن فقط اللي بحجم المكرويف
    بواسطة غصن الخبر في المعجنات والسندويشات والفطائر والخبز
    الردود: 2
    اخر موضوع: 09-09-2008, 07:22 AM
  4. اللي يحبني يبارك لي:) اللي مايحبني يقلب وجهه عالصفحة الثانية:)
    بواسطة عنودة قطر في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 49
    اخر موضوع: 03-04-2006, 06:16 PM
  5. استفســــار الله يدخلها الجنة اللي تجاوبني طبعا اللي تعرف !!
    بواسطة البنت المطيعة في جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء
    الردود: 14
    اخر موضوع: 09-02-2006, 03:57 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ