انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 2 من 2

الموضوع: نكت مصرية حتجبكم اوووى

الردود
    434

نكت مصرية حتجبكم اوووى

واحد حب يوصل بلده بسرعة ركب القطر وقعد يجرى فيه

مره حرامى سرق فرخه وراح ياكلهاعلى شط النيل فشافه عسكرى وقل له مسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو … فقال له الحرامى لا ياشويش دى نزلت تستحمى وقالت لى خلى باللك من هدومى

الراديو:والاعب بيشوط بمشط رجله ياه بتيجى في المقص صبي الحلاق:إلحق يا معلم بيلعبوا في العدة

الزوجه لزوجها : ياريتنى جريدة عشان اكون فى ايدك كل يوم الزوج: ياريتك نتيجة اغيرها كل سنة
    صبى كسلان جدا شغال فى ورشة كل اما المعلم يقول له هات مفك ، يقول له كمان شويه .. بكره .. مش وقته. ، وفى يوم لمبة الورشة اتحرقت ، المعلم قاله ركب اللمبه قال له دى حاجة سهلة قوى، وشاله المعلم على كتفة واستنى دقيقة دقيتين ربع ساعه مافيش حاجة ركبت ، قال له المعلم انت مركبتش اللمبه ليه؟ قال له اللمبه قلاووز وانت اللى مبتلفش يا معلم
    مرة اتنين أغبيه عندهم حصانين .. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم
    الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني، فالتاني قاله الله يخرب بيتك انا بردك عملت كده

فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني, فالتاني قاله الله يخرب بيتك انا بردك عملت كده

فالاول قاله انت هتصدعنى في دماغي .. خدت انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض

واحد اسمة شلبى كان مسافر بلاد برة، فراح محطة القطر وطبعا هناك النظام آخر تمام .. فراح داخل فى مكنة التذاكر يحط ا الفلوس وتنزل له التذكرة ، فراح حط الفلوس والتذكرة نزلت له، والمكنة راحت قايله مرحبا بالاستاذ شلبى سوف تركب قطار رقم … وسيصل الساعة الواحدة ، هو سمع كدة فعجبته الحكاية ، فضل يحط فى فلوس والمكنة تعيد يحط فى فلوس والمكنة تعيد ، لحد اخر مرة حط الفلوس ، راحت المكنة قالت له الاستاذ شلبى فضل يستهبل لحد ما القطر فاتة

اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟
    قاله انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونتك

قاله ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفاضع البشريه!

إن شاء الله تعجبكم

الردود
    2,811
    مضحكة جدا
    مشكورة ياسارة

مواضيع مشابهه

1. فستان طفله جميل اوووى وجديد ..... بالباترون
    بواسطة ام النونه في ركن الكروشيه والتريكو
    الردود: 18
    اخر موضوع: 08-08-2010, 09:09 AM
  2. الردود: 55
    اخر موضوع: 15-12-2009, 08:06 PM
  3. والله حبيتكم من قلب ****
    بواسطة *LoLo* في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 15
    اخر موضوع: 07-04-2006, 04:34 PM
  4. حبيتكم والله
    بواسطة اخت اخوها في جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء
    الردود: 14
    اخر موضوع: 22-08-2002, 02:36 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ