انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 6 من 121 الأولىالأولى ... 23456789101656106 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 51 الى 60 من 1205

الموضوع: تجربتي مع الرجيم وخاصة الكيمائي

الردود
    1,557
    حبيبتي رونه
    شكرا علي مشاركتك ولكن هل تبداين معنا الريجيم ؟ام تقفي من بعيد لبعيد تتفرجي ؟؟؟ ههههه طبعا كنت امزح

واهلا بكي وعدي معنا في المنتدي والله يعينك
    اختي المارين لا اعرف ردا علي اقتراحك فلننتظر رد رونه

ولكن يا بنات انا ان شاء الله ابدا الريجيم بعدكم باسبوع يعني يوم 22/3 ان شاء الله
    والي تحب تنضم ليه اهلا بها
    وانتظر نتائجكم في الاسبوع الاول

الردود
    36
    انا موافقة عن نفسي على اي اقتراح ووالله اللي شجعني على البداية في الريجيم هو كلام البنات في المنتدى ودي اول مرة في حياتي اعمل ريجيم لكن كلام حبيبتنا رونة وباقي الاخوات يشجع ويبعث على التفاؤل وعدم اليأس وان شاء الله الانتصار في النهاية على زيادة الوزن
    دوانا بقترح ان حتى اللي هيتأخروا عنا اسبوع مش مشكلة المهم اننا في فترة من فترات الريجيم هنكون مع بعض وفعلا نشوف مين اشطر وحدة ومين اللي هتقدر تستمر للنهاية بجد ونشاط فيالله يا سوسو معانا ان شاء الله حتى لو بعد اسبوع كملي معانا
    اما انضمام رونة لينا فطبعا على الرحب والسعة ولكن انا شايفة ان حرام نظلمها معانا وكفاية عليها لحد كدة مع الريجيم خليها هي بس تتابعنا وتشجعنا من بعيد لبعيد بس برده هي بركتنا ما نستغناش عنها
    وفي انتظار ردودكم وآراءكم

الردود
    38

انا جديدة ومتعقدة من وزني الله يخليكم ساااااعدوني لاني تعبت

الردود
    38

يالله
    وزني 81
    وابغى انزل لين 60
    يعني 20 كيلو ابغى انزلهم كارثه صح خلاااااااااااااااااااااااااااااااص انا متحطمه

الردود
    27
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    كلامكم شجعني علشان ابتدي هذا الريجيم بعد تردد طويل جدا اكثر من شهرين
    و لكني بدأت من اسبوع و غدا سيبدا الاسبوع الثاني بالنسبة لي
    لحد اليوم نزلت 2 كيلو و الهدف كمان 5 كيلو
    ادعولي و انا معكم و مع كلام الغالية رونه ان النتيجة تستاهل التضحية
    و نحن نماطل من شهور و نأكل ما نريد و الان نتوقف لمدة محدودة وبعد النتيجة يروح التعب
    ان شاء الله و الان انا اشعر بالنشاط و القوة ايضا و امشي على الاقل 30 دقيقة و احيانا اكثر
    حسب الظروف المناخية في هولندا
    تحياتي للجميع و بالتوفيق
    على فكرة هذه تجربتي الثانية لهذا الريجيم الاولى كانت من سبع سنين

الردود
    20
    مرحبا بنات .... انا نزلت الى اليوم 1 كيلو وعقبال الباقي ان شاء الله ... يالله بنات شدوا حيلكم وابداو الرجيم كل مرة نقول راح نبدا السبت ولغايه ما يجي السبت نكون زدنا 2 - 3 كيلو ... لكن افضل شي طبقته اني اول ما اقرر نوع الرجيم ابدا فيه على طول علشان ما افقد عزيمتي واتمنى ربي يوفقني ويوفقكم جميعا ....

الردود
    235
    مسا الجمال والفل ع الناس الحلوين خلاص يارونه اتوكلى على الله واكتبى لى الرجيم وادعيلى ربنا ايصبرنى واجرك عند ربنا ويخليك للناس الغلابه

الردود
    1,809
    يا ســــــــــــــلام يا بنات على الهمه هى دى الاراده والا بلاش التـخـــــن ألعنننننننننننننننننن احساس فى الدنيا والألعن منه اننا نيأس ونقول صعب نزول وزننا وكلام ليس له اى اساس من الصحة .. لو كل واحدة امنت بنفسها انها تقدر توصل لمرادها صدقونى هتوصل وأنا معاكم كل يوم متواجدة للحلوين لاى استفسار

شكرا اختى zabajed على كتابة تجربتك واسفه على تأخير حالا قرأت ردك وهو فعلا الرجيم الكيميائى ممتاز لنزول الوزن بشكل سريع

حبيبتى المارين صحيح العد التنازلىىىىىىىى بدأ حرام خوفيتى البنات هيهربوااااااااااااااا
    احنا ما صدقنا قوينا عزيمتهم وارادتهم ههههههههههههه

الكل يبدأ بجهز نفسه للرحلة وهى رحلة
    الكفاح من اجل الجمال وهى رحلة تستـــاهل التعب لأنها نتيجتها مضمونة ميه بالمية والكفاح من أجل الوصول للجسم الرشيق تستاهل ان نضحى بأى أكل بعد ان نأكل نندم ونقول ياريتنا ما كنا أكلناه فقط زاد من وزننا لكن مع رجيمنا ممنوع الكسل والخبطة وشعارنا هو المهة ثم الهمه ثم الهمه ثم ولا والف لا للكسل للوصول للهدف المطلوووووب

المارين فكرتك حلووووووووه والله انا موافقه الى تنجح فى رحلتنا تأخذ أحلى هدية ومعاها احلى بوسسسسسسسه كمان وكفايه هديتنا لها وهى جسم تحلم اى بنت ان يكون جسمها مثله وانا واثقة ان الكل هينجح انشاءالله

أختى وعــدي اهلا بكى معانا وانشاءالله تنزلى 20 كيلو وأكثرررررر مع الارادة ومن غير ما تعملى عملية شد بطن وانتى تقدرى تمارسى الرياضة مع الرجيم وكمان تقومى بممارسة تمارين البطن بحيث انك تشدى جسمك مع نزول وزنك وقدرى تمارسى حياتك بشكل طبيعى وتحبى جسمك الجديد .. ممكن تبدأى معانا من يوم السبت المقبل حتى تتشجعى مع المجموعة وأفضل لكِ تكملى اسبوع الى بدأتيه وبعدين تكملى معانا لأنك لسه والدة .. عموما انتى فى الحالتين بعد تكملة الاسبوع الى الأخت سوسو خذى راحة يوم وبعدها تكملى معانا الرجيم لانه مش معقول هتكررى نفس الأسبوع الى انتى متبعاه حاليا !! واهلا بيكى نورتى الموضوع وبالتوفيق اختى
    آخر مرة عدل بواسطة رونة : 13-03-2003 في 09:16 AM

الردود
    1,809
    حبيبتى soso انا مستعدة ابدأ معاكم الرجيم من تانى اسبوع وكمان هكون معاكم كل يوم فى المنتدى
    واحنا هنبدأ الرجيم وانتى اول ما تخلصى رجيمك تكملى معانا تانى أسبوع وانشاءالله نتايج الرجيم هتكتب دائما للشجيع للى متبعين الرجيم والى بيفكر يبدأ وكمان اكتبيلنا اخبار الرجيم
    الى متبعاه عشان الفائدة تعم الجميع

حبيبتى RASHROOSH أنا سعيدة انك متشجعة وصديقنى النتيجة هتسعد الجميع والتحول
    هيكون كبير وواضح للجميع ..

ميرسى حبيبتى على كلامك الحلو وانا معاكم من تانى اسبوع هبدأ الرجيم وكمان يوميا موجودة
    فى المنتدى لمتابعة التطورات ولحدوث أى طوارىء لخطبة من المجموعة لازم الحقهم وأكون جاهزة

الراجيه حبيبتى ليه التشاؤم وليه تتعقدى انتى تقدرى انك تنزلى من وزنك وكثير شفت ناس استطاعوا ينزلوا من وزنهم كثيررررررررر وكان وزنهم فوق مئة كيلو صدقونى مفيش مستحيللللللللللل .. انتى محتاجه تنزلى 20 كيلو مفيش مشكلة ولا فيه داعى للتحطيم حياتى
    ممكن تنزليهم لو فعلا جادة وعندك اصرار هتوصلى وتنزلى من وزنك الكيلوات الزيادة
    وتوصلى ل 60 كيلو يا قمر

حبيبتى omlol أنا جدا سعيدة انك بدأت الرجيم ومبروووووووك على الكيلوات الى نزلتيهم انجـازوالله و عقبال الباقى وهم 5 كيلو فقط هتنزليهم بسهوله وشكرا لزوقك حياتى ونتمنى تستمرى معنا فى المجموعه ونطمن عليكِ حبيبتى

المركبة الفضائية ستقلع يوم السبت 15/3/2003 صباحا وأى تأخير فى الحضور ستقلع الطائرة
    ولا تدع الفرصة تفوتك لان الفرصة تأتى مرة واحدة بالعمرررررر ههههه وستستمر الرحلة لمدة 30 يوم فقط بعدها ستعود الطائرة الى مواقعها سالمة وجميع الركاب فى صحة جيدة والركاب الى طلعوا الرحلة قبل معيادها كمان معانا فىالمجموعة وسنرجع بعد الرحلة منتصرين انشاءالله

ام السعد حبيبتى والله انتى عندك ارادة قويه وانا متأملة فيكى انك هتوصلى لهدفك انشاءالله
    والف مبروك على الكيلو الى نزلتيه والى اامزيددددددددددددددد من النجاح انشاءالله

بالتوفيــــــق للجميع

رونــــــــه
    آخر مرة عدل بواسطة رونة : 13-03-2003 في 09:09 AM

الردود
    1,894
    sid sid sid عادي بنات هذي دموع الفرح

اول شي سلالالالالالالالالام عليكم جميعا حبايبي..
    ثاني شي انا آسفه وااايد اني طولت عليكم بس والله مشغوله وايد مع الجامعه واليوم العطله اللي تفرغت شويه..
    اول شي اشكركم يابنات واايد لانكم شجعتوني بصراحه اني اجرب هذا الرجيم وانشالله راح ابدا معاكم

طولي 158 ووزني 70 .. يفشل ادري
    والشريط يابنات تلقونه عند اي محل فيديو عندكم بس قولوله نبي شريط تمارين رياضيه وانا اللي عندي وايد ممتاز اسمه fitness club او عندكم شريط الممثله الامريكيه الممشوقة القوام جبن فوندا تمارينها حلوه بعد بس الشريط اللي عندي كل ورا كل تمرين يقلوكم انهم بدو التمرين الثاني ويقلون كل تمرين حق اي عضو بالجسم ومخصص حق شنو وحاطين توقيت بعد يعني شغل مرتب بصراحه بس اكيد انشالله تلقونه في محلات الفيديو

حبيبة قلبي RASHROOSH فرحت لج والله وانتي بصراحه شجعتيني وايد بنزول وزنج هذا .. بالتوفيق واسم الشريط كتبته وتلقينه عند محلات الفيديو الكبيره او المحلات المعروفه ..

وانا ببدا معاكم من يوم السبت هذا بس قوليلي جم وحده معانا للحين؟؟ واللي تبي تدخل معانا تكتب وزنها وطولها وتقولنا عشان ننبدا مع بعض..

ويالله لحقو بسرعه عشان نبدا بسرعه ونكتب في نهاية كل اسبوع النتايج..
    يوم السبت يابنات اووووووووووووووكي

ونبدا بأسم الله ابتسامه عرييييييييييضه عشان نبدا الرجيم بروح حلوه هههههههه

وتقبلو أرق تحيـــــــــاتي

مواضيع مشابهه

1. تجربتي مع الرجيم\\\\\\
    بواسطة asairi في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 5
    اخر موضوع: 07-06-2009, 12:54 AM
  2. تجربتي مع الرجيم
    بواسطة ام عمار99 في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 4
    اخر موضوع: 27-12-2008, 01:49 AM
  3. الردود: 3
    اخر موضوع: 29-04-2008, 11:41 PM
  4. الرجيم الكيماوي
    بواسطة موناتي في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 4
    اخر موضوع: 09-01-2005, 06:27 PM
  5. تجربتي مع الرجيم
    بواسطة امووووله في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 9
    اخر موضوع: 30-10-2002, 02:31 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ