انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 24 1234511 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 239

الموضوع: احلى واجمل تجمع لبنات اسكندرية القمرات

الردود
    1,036

beatheart احلى واجمل تجمع لبنات اسكندرية القمرات

والله يابنات انا بكتب وانا مرعوبة خايفة لايكون حد تانى كتب وتفتكروا انى اتعديت عليه وتجاهلت موضوعه ولا حاجة بس بجد والله انا دورت مالقتش اى موضوع اتفتح .. عموما لو كان فى اى موضوع اتعمل وانا مش واخدة بالى ياريت يوميزو تشيل موضوعى .

يارب يكون التجمع وشه حلو علينا ويارب نتطمن على كراميلا .. ويتمم ليوميزو حملها على خير ان شاء الله .. ويشفى كل ولادنا

ماحدش ساعدنى يعنى ياوحشين فى الديكورات اللى قلتلكم عليها .. انا زعلانة منكم .. وااااااااااااااااااء

مستنياكم ماتتاخروش عليا

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055
    يابنتى مانت ماقلتيش انتعاوزة ديكورات ايه بالظبط
    انت قولى وبس وبعدين ابقى اعتبي براحتك لو محدش خدمك في اللى هتقوليه

وبعدين يانهى انا حملى في ملك مكنش كدهخالص
    بس اناالمره دى مخستعه اكتر مش عارفه ليه كدهوالحمل مش غزلانى لان الغزلانى بيجلهم البريود اول تلات اربع شهور حمل
    انا اعرف واحده صاحبتى كانت كده وماعرفتش انها حامل الا في اخر التالت ولا الرابع حاجه كده
    لما لاقيت نفسها بتتخن من غير ماتكون بتاكل ومع انها بتعمل رجيم راحت تحلل تشوف ليه بتتخن لاقت نفسها ححامل ههههههههههه

لكن انا اللى عندىمجهود ومطلوب منى الراحه التامه
    وحيرانه جدا طب انا دلوقتى عند ماما طب لمااروح بيتي مين هايعملى
    ده حتى جوزى مش راضي يخليني اغسل الصحون
    طب وده اسمه كلام
    الشغاله تاعتى عامله عمليه في ركبتها ولسه ماتعافتش لتيجى وكمان انا لما بلاقي نفسي كوبيسه لمده خمس دقايق حتى بتعافى واقوم اعمل كله وبيجى على راسي

ربنا يعدلها بقى من عنده

اللهم احفظ زوجي وبناتي واحفظني من كل مكروه ومن عين كل حاسد ووسع رزقنا

الردود
    1,036
    يوميزو انا قلت عايزة احول غرفة الانترية الى غرفة نوم لعمر وزياد.. يعنى اعمل سريرين منفصلين ولا سريرين فوق بعض .. مع العلم انى ححط فى الاوضة ترابيزة تليفزيون بس اللى هى مكتبة ومتقفلة بالفيميه ولان الاوضة صغيرة نوعا ما والبلكونة وباب الاوضة محطوطين فى مكان رخم فا مصعبين عليا الامر شوية

الردود
    1,779
    صباح الخير مبروك البيت الجديد وربنا يجعة فاتحة خير عليكم كلكم يارب نطمن على كارميلا يابنات والله قلبى متاخد كدة ربنا يستر ويطمنا عليها

يميزو ربنا معاكى وادعى على طول ربنا مش هينسكى ةهيكمل لك علىخير معلش لابد الراحة حتى ولو ال3 شهور الاولنيين

ريهام انا بعت اساللك اخواتى هناك وهيردوا علية واقولك

رشا حبيبتى ازيك وانتى اية اخبارك ممكن تفتحى البلكونة على الاوضة هتوسع لك المكان انا عملت كدة هناك كان عندى الاوضة صغيرة وفى بلكونة ومش محتجاها فتحتها خليت لى مساحةالاوضة واسعة وعملت فيها الا انا عايزاة

باقىالبنات نهى ريهام هدير افراج سندس داليا سارة البيت الجديد اهو يالا

الردود
    1,036
    شكرا يا فطوم على الاقتراح ده ... بس انا محتاجة البلكونةاوى لانى بنشر فيها وبصراحة بتدخل شمس حلوة اوى ماقدرش اقفلها واعمل مكانها شباك ... كمان البنا صعب اوى لانى فى الدور السابع وتحت بيتى فيه سوبر ماركتات كتير ولو اى طوبة وقعت لاقدر الله حيحصل مشاكل جامدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش عارفة اعمل ايه محتارة اوى

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055
    طب يارشا ممكن لوتقدري تعمليلي رسم كروكي كده للاوضه على ورقه وترفعي صورتها على المنتدى او حتى توصيفهالى كده عميانى من اول باب الاوضه يمين وشمال هيكون في ايه

واناافضل ان يكون سريرن فوق بعض احسن لاماكن الصغيره او الضيقه

استنى كان في موضوع انا عملته في الديكور عشان كده
    هادورلك عليه واحطلك لينكه

اللهم احفظ زوجي وبناتي واحفظني من كل مكروه ومن عين كل حاسد ووسع رزقنا

الردود
    347
    مبروك التجمع الجديد
    يميم ربنا يكملك علي خير ومش كل حمل زي التاني اساليني انا
    رشا اعملي مخطط للغرفة وحاولي تجمعي افكارك
    فطومة شكرا يا قلبي

حاليا فى جده و لكن اسكندرانيه اقامه و منصوريه اصولا
    الردود
    380
    الف مبروك على البيت الجديد بس حيرتونى لغايه ما لقيته فى الصفحه التانيه عموما قمرات برضه لذيذ مع انى كان نفسى اسال ليه بيسموا بلطيات على الاسكندرانيه مع ان البلطى ده سمك نيلى المهم ما علينا
    انتى يارشا عايزة تعملى التغير ده حاجه مؤقته لغايه ما تلاقى شقه ولا التغير ده لمدة طويله اولا لان اولادك ان شاء الله من خير شر هاتلاقهم بسرعه دخلوا المدرسه و طبعا وضع التليفزيون فى غرفتهم مش هايبقى عملى و بعدين السراير الى فوق بعض هى جميله قوى بس برضه مشكلتها انها لسن معين و بتبقى مش عمليه عموما انا مرة شوفت غرفه طفل بسرير دورين جميله قوى بس للاسف مش عارفه هى هنا و لا فى حته تانيه اول ما الاقيها هابعت لكى الصورة
    و بالنسبه للبلكونه طيب ما تقفليها الوميتال بلاش مبانى و تبقى برضه فيها منشر خارجىو طبعا هذا بناء على مساحه البلكونه يعنى لو كويسه و هاتفرق معاكى طبعا دخليها بس لو صغيرةيبقى ما تستاهلش التكلفه يعنى عموما ده وجهه نظر و على راى يميزو الكلام كده عميانى ما بينفعش
    يميزو000 لازم تحرصى على نفسك و ياستى ارتاحى شويه لغايه الازمه دى ما تعدى و انتى عارفه انا برضه مريت بكده فى حملى فى مرام و لدرجه انى استقلت من شغلى وكنت مخنوقه جدا بس علشان اخد علقه قبلها اتعلمت الادب فمعلش برضه شويه دلع مش هاخسروا و ووفرى النشاط لما ان شاء الله تقومى بالسلامه لانك حاتحتاجيه جد

الردود
    1,556
    الف مبروك البيت الجديد ربنا يملاه حب ومودة بيننا
    رشا ربنا يوفقك فى تغيير الشقةهى بتبقة حوسة لغاية ماتستقرى على ال انتى عاوزاه وتنفذيه وبعدها التجديد نفسه بينسيكى اى تعب او مجهود وازى الاولاد دلوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    يميزو الف سلامة ياقمر ربنا يتمملك على خير يارب بدعى لك فى كل وقت ياحبيبتى
    سارة سلامة جدك الف سلامة وربنا يعينك على مسؤلياتك ويخليلك اخوكى وخطيبك وخلى بالك من شريكك طالما هو طلع مش امين كدة يبقى عاوز مراقبة دايما
    منار ازيك انتى وشادن فينك يابنتى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فاطمة اخبارك ايه ياحبيبتى يارب تكونى بخير انتى واولادك
    نهى وحشانى والله عاملة ايه وانتى الون كدة ربنا يرجعهولكم بالسلامة ولا تتحرموش من بعض
    ونفسى نفسى مرة اظبطك متلبسة عالماسنجر ههههههههه
    كارميلا يابنات محدش يعرف عنها حاجة انا قلقانة عليها جدا وخصوصا بعد كلام ام لمى ولمار
    ياريت ال يعرف تليفونها او اى حد من اصدقاءها يسال عليها ويطمننا
    ريهام كل سنة وجوزك بخير وتعيشوا مع بعض فى هنا وسعادة لما تبقوا عندكم 100سنة وماشيين على عكاكيز هههههههههههههه
    هدير اخبارك ايه لسه عند تيتة؟؟؟؟؟؟؟؟
    ايمان فينك انتى مش باينة ليه
    داليدا اخبار تظبيط مواعيد النوم ايييييه
    داليا ياواد ياجامد انت يابتاع العلوم وتهديد الميسات اخبارك ايه ؟؟؟؟؟؟؟
    فى حد نسيته يابنات
    عموما سلاماتى وتحياتى وقبلتى للكل ولو
    نسيت حد الزعل مرفوض والغلط اييييه

شاطرين مردوووود
    يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَّرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي

دعواتكن لامى بالرحمة والمغفرة

يا أحن وأطيب أم **واحشانى
    كنتى بحنانك مغرقانى
    تركتينى وحدى وروحتى عالم تانى
    بعد سنين مع مرضك بتعانى
    لكن لسه عايشة فى وجدانى
    صوتك بيرن فى ودانى
    صورتك فى عيونى مغابتش ثوانى
    فراقك ياغالية شكل تانى
    بسمة وجهك بعد لقاك ربك مطمنانى
    دعواتك ليا مصبرانى
    فى جنة الخلد يارب اشوفك تانى

فريق خلقي الإسلام صيفنا إبداع

الردود
    60
    اهلا يا بنات اخيرا لقيتكو الحمدلله
    يا جماعه مفيش اى حد من هنا يعرف كارميلا ولا رقمها؟
    سندس الحمدلله مواعيدى اتظبطتت .انا داخله انام اهو
    رشا.والله كلنا عبرناكى.وانا كتبتلك من فتره انك لازم تبعتلنا اى مخطط كروكى.واكتبى المساحه كام فى كام.ومكان الباب ومكان البلكونه.ولو معرفتيش ترسمى.اوصفى وصف دقيق.
    يميم مفيش حد هينفعك لو تعبتى بعد الشر عليكى.حاولى تخلى حد قريبك يساعدك.او لغاية ما شغالتك تخف.هاتى واحده يوم بيومه كده.تنظملك الدنيا.قلبى معاكى يا قمر.

وحشتونى كلكم يا بنات بس ضرورى الى يعرف ايميل كارميلا حتى.يبعتلها

مواضيع مشابهه

1. احلى تجمع لاحلى واجمل بنات الكروشية
    بواسطة الازهرية ناصرية في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 361
    اخر موضوع: 16-08-2009, 02:46 AM
  2. احلى تجمع لعسلات اسكندرية
    بواسطة kokododo في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 355
    اخر موضوع: 02-04-2009, 01:11 PM
  3. احلى تجمع لبنات اسكندرية المستغفرات
    الردود: 222
    اخر موضوع: 24-03-2009, 04:28 PM
  4. احلى تجمع لبنات اسكندرية البلطليات
    الردود: 221
    اخر موضوع: 25-02-2009, 11:30 AM
  5. أكبر تجمع لبنات اسكندرية 4
    الردود: 80
    اخر موضوع: 23-01-2009, 01:48 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ