انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 3 123 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 29

الموضوع: وحشتوني ..وحشتوني ..وحشتوني

الردود
    1,648

beatheart وحشتوني ..وحشتوني ..وحشتوني

ازيكم يا بناااااااااااااااااااااااات

واحشني واحشني واحشني موووووووووووووووووووووووووووت

كلكم واحده واحده مشتاقلكم .. ونفسي احضن كل واحده واديها بوسه في خدها واقولها وحشتيني ياكميله

وعلشان ماتقولوش اني ببكش<< يعني بكاشه ... فامانه كل اللي تقرا موضوعي دا ( تبوس ضهر ايدها وتقول دي من ام شهد,,) <<<< وقعتكم سوده لو حد شافكم ,,,, كنت حاطلب كل واحده تبوس خدها بس دي صعبه شويه ههههههه

انا الحمد لله بخير ودا بفضل ربنا وبفضل دعائكم لي طبعا .. ربنا يخليكم لي يارب ومايحرمني منكم ودايما نجتمع ونتلاقي علي خير ..وربنا يحفظكم ويحفظ اولادكم واهل بيتكم ..

للاسف لسه التعب مستمر بس احسن من الاول .. الدكتور طمني وقال ان الطفل سليم ومافي مشكله بس محتاجه للراحه ( ودي الحاجه اللي مش متوفره طبعا نظرا لظروف شغلي وكمان بنفتش علي شقه جديده انا وزوجي وعارفين طبعا حكاية انك ترحلي لبيت جديد معناه ايه .. ربنا يعين

حبيت اشكر كل واحده سالت مني وكل واحده دعتلي .. انتو حقيقي زي اهلي واسرتي التانيه ولما بعدت عنكم اليومين دول اتجننت وحسيت كاني في غربه ووانتظرت بفارغ الصبر ان صحتي تتحسن وكمان النت يتعدل علشان ارجعلكم
    آخر مرة عدل بواسطة * ام شهد : 10-02-2008 في 11:27 AM

الردود
    3,941
    التكريم
    • (القاب)
      • بصمة مبدعة
      • لؤلؤة عيد الطفولة
    (أوسمة)
    الف حمد الله على سلامتك يا ام شهد وعقبال لما نسمع خبر ولادتك بشهد و تفرحي بيها يا رب ...
    الله يتمم لك خير و تولدي وتقومي بالسلامة يا رب..
    و عقبالي يا رب لما احمل و جيب احلى مرام يا رب و اصير ام مرام ..ما تنسيني من الدعاء حبيبتي خصوصا لما بتولدي ..الله معاك
    اللهم لك الحمد لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم إني وجهت وجهي إليك وأوكلت كل أمري إليك ،،، لا ملجأ ولا منجى منك إلا إليك
    الردود
    4,390
    أهلا بالغاااااااااااااااااااااااااااااااالية أم شهد
    حمدا لله على سلامتك و ربي يكرمك بالتمام على خير
    و الله إلك وحشة بالمنتدى
    كويس إنك طمنتينا عليكي أخيتي
    أهلا بك بيننا من جديد
    و أنا أنصحك نصيحة أخوية بأنك تأجلي الرحي لبعد الولادة لأنه تعب تعب تعب تعب تعب تعب تعب
    و قد ما أهلك ساعدوكي رح تضلي إنت المبلوشة بالموضوع من ساسه لراسه
    أنا في حملي السابق رحلت و أنا بالشهر الخامس و فعلا كان مأساة الرحيل
    و هلأ اللي بحيكيلي رحيل بحكيله "أعوذ بالله من الشيطان الرجيم"
    هههههههههههههههههههههههههههه

ربي يكرمك أخيتي الغالية

الردود
    3,044
    الف حمد الله على سلامتك يا ام شهد وعقبال لما نسمع خبر ولادتك بشهد و تفرحي بيها يا رب ...

الردود
    1,648
    و عقبالي يا رب لما احمل و جيب احلى مرام يا رب و اصير ام مرام ..ما تنسيني من الدعاء حبيبتي خصوصا لما بتولدي ..الله معاك
    اللهم امين ..تسلمي حبيبتي تيته علي الدعوه الحلوه دي ... ويارب العالمين تحملي باحلي مرام وتفرحي بيها في ولادتها وفي يوم زواجها يارب العالمين ( اسم مرام حلو اوي ) ..ويارب تحملي في هذا الشهر وتقولي ام شهد وشها حلو علي ...

و الله إلك وحشة بالمنتدى
    أهلا بك بيننا من جديد
    و أنا أنصحك نصيحة أخوية بأنك تأجلي الرحي لبعد الولادة لأنه تعب تعب تعب تعب تعب تعب تعب

ربي يكرمك أخيتي الغالية

حبيبة قلبي تهتوه ... معلش عارفه انك غيرت اسمك بس اسمك القديم بحن ليه فدلعتك بيه علشان اتزعليش ياغاليه .. تسلمي حبيبتي علي ترحيبك في

وفعلا ماخبي عليك انا خايفه جدا من حكاية الرحيل دي وحاسه انها حتكون تعب في تعب .. بس دا احسن حل لي لاني ساكنه في الطابق الثالث وكل يوم سلالم ( خاصه اني وقعت مرتين في السلم ) فالحكايه بقت خطره شويه علشان كدا بنفكر نرحل لشقه تكون طابق ارضي او اول بالكتير .. علشان شهوده ماتجيش راسها وارم من كتر الخبط ههههههه
    ادعيلي ربنا يسهلي وماتعبش كتير والاول ادعيلي نتوفق ونلاقي شقه حلوه وجميله اصل البيوت عندنا هنا ناااااااااااااار ومستحيل تلاقي اللي عايزاه بسهوله

اللهم امين ربنا يسمع ويستجيب منك يارب .. تسلميلي يارب علي احلي دعوه يانور ... وصدقيني مرورك الكريم اسعدني وشرفني جدا

الردود
    1,648
    اللهم امين ..تسلمي حبيبتي تيته علي الدعوه الحلوه دي ... ويارب العالمين تحملي باحلي مرام وتفرحي بيها في ولادتها وفي يوم زواجها يارب العالمين ( اسم مرام حلو اوي ) ..ويارب تحملي في هذا الشهر وتقولي ام شهد وشها حلو علي ...

و الله إلك وحشة بالمنتدى
    أهلا بك بيننا من جديد

ربي يكرمك أخيتي الغالية

حبيبة قلبي تهتوهه ... معلش عارفه انك غيرت اسمك بس اسمك القديم بحن ليه فدلعتك بيه علشان اتزعليش ياغاليه .. تسلمي حبيبتي علي ترحيبك في

وفعلا ماخبي عليك انا خايفه جدا من حكاية الرحيل دي وحاسه انها حتكون تعب في تعب .. بس دا احسن حل لي لاني ساكنه في الطابق الثالث وكل يوم سلالم ( خاصه اني وقعت مرتين في السلم ) فالحكايه بقت خطره شويه علشان كدا بنفكر نرحل لشقه تكون طابق ارضي او اول بالكتير .. علشان شهوده ماتجيش راسها وارم من كتر الخبط ههههههه
    ادعيلي ربنا يسهلي وماتعبش كتير والاول ادعيلي نتوفق ونلاقي شقه حلوه وجميله اصل البيوت عندنا هنا ناااااااااااااار ومستحيل تلاقي اللي عايزاه بسهوله

اللهم امين ربنا يسمع ويستجيب منك يارب .. تسلميلي يارب علي احلي دعوه يانور ... وصدقيني مرورك الكريم اسعدني وشرفني جدا

الردود
    1,518
    يا حياتي ام شهد تصدكين بالله البارحة اكول وية نفسي ام شهد ماكو حمد لله على سلامتج وان شاء الله ما تشوفين شر ابد وان شاء الله تشوفون شقة حلو والله يسهل عليج الامور كلها

اللهم إني وجهت وجهي إليك وأوكلت كل أمري إليك ،،، لا ملجأ ولا منجى منك إلا إليك
    الردود
    4,390
    ههههههههههههههههههههههههه
    ربي يحفظها
    ألف سلامة عليكي أخيتي و فعلا السلالم مشكلة و الله ،،،، بس صدقيني إطلعي السلم شوية شوية و ديري بالك زيادة حبتين و خليكي في بيتك لحد ما تولدي ،،،، خديها نصيحة من أختك المجربة
    و إن شاء الله ربنا يوفقك و يحقق لك اللي إنت عاوزاه
    و ربي يكرمني و يكرمك بالتمام على خيييييييير و نشوف البيبيهات على إيدينا سليمين معافين خالين من الأمراض
    اللهم آميييييييييييييييييييييييييييييييييين

الردود
    3,941
    التكريم
    • (القاب)
      • بصمة مبدعة
      • لؤلؤة عيد الطفولة
    (أوسمة)
    الله يخليك يا حبيبتي...كلك زوق...ان شاء الله ربي يستجيب لينا كلنا و نفرح و يكونوا اولادنا و ازواجنا قرة عيونا يا رب..انه عاى كل شئ قدير..
    اللهم لك الحمد لجلال وجهك و عظيم سلطانك

الردود
    1,027
    هلا وغلا نورتى المنتدي
    وربي يسهل عليج يارب

مواضيع مشابهه

1. الردود: 45
    اخر موضوع: 27-02-2009, 11:41 PM
  2. الردود: 18
    اخر موضوع: 24-10-2008, 07:40 PM
  3. وحشتوني وحشتوني وحشتوني مرررررة
    بواسطة نونةالمجنونة في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 61
    اخر موضوع: 20-08-2007, 10:11 AM
  4. وحشتوني وحشتوني وحشتووووووووووووووووني يا ستات ويا أوانس
    بواسطة عاشقة الحلويات في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 14
    اخر موضوع: 22-11-2005, 08:55 AM
  5. ازيكم يا بنات وحستوني وحشتوني
    بواسطة سنووايت في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 26
    اخر موضوع: 08-10-2004, 10:57 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ