انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 13

الموضوع: كرتون اسلامي للاطفال

الردود
    235

كرتون اسلامي للاطفال

هذا الرابط يحتوى على عده افلام كرتونيه تعليمية لمبادى الاسلام للاطفال جميله جدا

اتمنى لكم تربيه حسنة لاطفالكم

http://www.isyoutube.com/category.php?cat=Kidtoon

الردود
    529
    مشكورة وبارك الله فيك

اللهمَ قدر ليِ الخيرَ حيْث كآن (ثمَ ارْضنيَ به)
    الردود
    7,339
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
      • شعلة العطاء
      • درة صيفنا إبداع 1432هـ
      • مبدعة صيفنا إبداع1431هـ
    مشكوره حبيبتي على الموقع

في غياب ~

الردود
    235
    ربنا يخليكو
    ازيك يا اطور وحشاني موت والله

الردود
    7,339
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
      • شعلة العطاء
      • درة صيفنا إبداع 1432هـ
    ازيك انتِ ياحبيبتي والله انتِ الي وحشاني موت

في غياب ~

الردود
    235
    انا عيزة اكلمك على الخاص بس والله مش عرفة لسة معنديش الاحقية لو ممكن تبعتيلي اميلك او اي حاجة نعرف نكلم بعد لني بجد عيزة اشوفك شكلي كاني اعرفك في ناس كدة سبحان الله القلوب تتالف

الردود
    7,339
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
      • شعلة العطاء
      • درة صيفنا إبداع 1432هـ
    حبيبتي هنودة باقرب وقت سوف ابعثلك رساله خاصه انا بشكرك حبيبتي على اهتمامك والله انا كمان والله حبيتك لان حسيت بانك طيبه القلب رغم انك بتقولي انا عصبيه لكن حبك لمساعده غيرك وان تفيديهم بكل معلومه او موضوع ممكن يفيد الجميع والاخوات بالمنتدى كذلك يحاولون ان يقدمو المساعده للجميع لذلك ان اشعر بجو العائله والاخوه عند دخولي للمنتدى الاكثر من رائع لان فيه وحده زيك حبيبتي مشكوره مره ثانيه على اهتمامك

في غياب ~

الردود
    416

الردود
    235
    [quote=اطوار;8869234]حبيبتي هنودة باقرب وقت سوف ابعثلك رساله خاصه انا بشكرك حبيبتي على اهتمامك والله انا كمان والله حبيتك لان حسيت بانك طيبه القلب رغم انك بتقولي انا عصبيه لكن حبك لمساعده غيرك وان تفيديهم بكل معلومه او موضوع ممكن يفيد الجميع والاخوات بالمنتدى كذلك يحاولون ان يقدمو المساعده للجميع لذلك ان اشعر بجو العائله والاخوه عند دخولي للمنتدى الاكثر من رائع لان فيه وحده زيك حبيبتي مشكوره مره ثانيه على اهتمامك[/quote

ماذا عساني ان اقو امام هذه الكلمات التي ان دلت عن شيء فانما تدل على كرم اخلاق صاحبتها وذوقها والله كلامك بخليني ادمع وعيزة اقلك حاجة العصبية مش من الاخلاق انا بعتبرها مرض الله ينجي الناس منو انا والله زي مبتقولي طيبة زيادة عن اللزوم بس اعتز وراثة ن امي وجدتي وبمشي في الحياة على اساس اني كل متفرجي هم او كربة عن حد ربنا يفرج همك وكربتك ونا بصراحة لما بقول انكم تدعولي بالشفاء من العصبية لنها تكاد تضمر حياتي لني ممكن في حالة عصبية مبفكرش خالص وممكن اهد الي بنيتو من سنين ولما ارجع لحلتي الطبيعية اتندم والله انا شاكة اني ده مرض نفسي والله منا عرفة تصدقي سعات بحس اني مش عرفة نفسي وبكره نفسي اوي من كتري مالعصبية بضمرني وبحس اني خيبة وفاشلة وسلبية وكل حاجة لدرجة ببقا عيزة اكون في عزلة مع نفسي لا اكل ولا اشرب ولا اشوف حد وليشفني حد لحدي ما الحالة ترجع لطبيعتها عفاكي الله وعافا الجميع

انا عيزة اقولك واقول لجميع الاعضاء والله العظيم الي عايز النجاح اول حاجة او اول خطوة للنجاح هي انك تحب لاخيك ما تحبه لنفسك ومتكنشي فيك الانانية وكل معلومة خرجتها اعلم اني ربنا هيزودك بدلها باضعاف الاضعاف مدامت في الخير وشكرا

الردود
    235
    [quote=اطوار;8869234]حبيبتي هنودة باقرب وقت سوف ابعثلك رساله خاصه انا بشكرك حبيبتي على اهتمامك والله انا كمان والله حبيتك لان حسيت بانك طيبه القلب رغم انك بتقولي انا عصبيه لكن حبك لمساعده غيرك وان تفيديهم بكل معلومه او موضوع ممكن يفيد الجميع والاخوات بالمنتدى كذلك يحاولون ان يقدمو المساعده للجميع لذلك ان اشعر بجو العائله والاخوه عند دخولي للمنتدى الاكثر من رائع لان فيه وحده زيك حبيبتي مشكوره مره ثانيه على اهتمامك[/quote

ماذا عساني ان اقو امام هذه الكلمات التي ان دلت عن شيء فانما تدل على كرم اخلاق صاحبتها وذوقها والله كلامك بخليني ادمع وعيزة اقلك حاجة العصبية مش من الاخلاق انا بعتبرها مرض الله ينجي الناس منو انا والله زي مبتقولي طيبة زيادة عن اللزوم بس اعتز وراثة ن امي وجدتي وبمشي في الحياة على اساس اني كل متفرجي هم او كربة عن حد ربنا يفرج همك وكربتك ونا بصراحة لما بقول انكم تدعولي بالشفاء من العصبية لنها تكاد تضمر حياتي لني ممكن في حالة عصبية مبفكرش خالص وممكن اهد الي بنيتو من سنين ولما ارجع لحلتي الطبيعية اتندم والله انا شاكة اني ده مرض نفسي والله منا عرفة تصدقي سعات بحس اني مش عرفة نفسي وبكره نفسي اوي من كتري مالعصبية بضمرني وبحس اني خيبة وفاشلة وسلبية وكل حاجة لدرجة ببقا عيزة اكون في عزلة مع نفسي لا اكل ولا اشرب ولا اشوف حد وليشفني حد لحدي ما الحالة ترجع لطبيعتها عفاكي الله وعافا الجميع

انا عيزة اقولك واقول لجميع الاعضاء والله العظيم الي عايز النجاح اول حاجة او اول خطوة للنجاح هي انك تحب لاخيك ما تحبه لنفسك ومتكنشي فيك الانانية وكل معلومة خرجتها اعلم اني ربنا هيزودك بدلها باضعاف الاضعاف مدامت في الخير وشكرا

مواضيع مشابهه

1. كرتون اسلامي لاطفالك للتربية السليمة ادعولي
    بواسطة sragon في الأمومة والطفولة
    الردود: 4
    اخر موضوع: 13-10-2011, 05:08 PM
  2. فلم كرتون اسلامي (وصية ابي)
    بواسطة الغزاوى في ركن الصوتيات والمرئيات
    الردود: 7
    اخر موضوع: 28-02-2010, 07:24 AM
  3. موقع اسلامى للاطفال
    بواسطة samoha_om_ali في روضة السعداء
    الردود: 9
    اخر موضوع: 14-07-2009, 04:56 PM
  4. اود طلب فلم كرتون للاطفال فلونة
    بواسطة سواد العيون في ركن الصوتيات والمرئيات
    الردود: 0
    اخر موضوع: 09-06-2007, 05:57 PM
  5. حمل لاطفالك أكبر مكتبة كرتون اسلامى
    بواسطة فرشى التراب في ركن الصوتيات والمرئيات
    الردود: 12
    اخر موضوع: 20-10-2006, 02:40 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ