انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 7 من 7

الموضوع: مبدعااااااااااااااااااااات الرياض ...ساعدونى أشتريها منين

الردود
    138

byebye مبدعااااااااااااااااااااات الرياض ...ساعدونى أشتريها منين

هلا حبيباتى عضوات المنتدى الجميل
    الحلويييييييييييييييييييييييين اوى اللى بيحبوا يساعدوا الغلبانين اللى محتاجين مشورة ....معلش أنا غلباوية شوية ..
    المهم أنا نفسى أشترى ماكينة خياطة بس تكون بسيطة يعنى أخيط بيها مفارش وستائر و بعض الملابس البسيطة و أنا عندى فكرة عن إستخدام ماكينة سنجر فى مصر ..بس أنا الأن أعيش بالرياض منذ ُثلاث أشهر و عايزة اعمل حاجات كتير الفراغ هيجننى ....

أرجوا أن تفيدونى بأماكن وعناوين محلات المكائن و بصراحة مش عايزاها غالية أو معقدة ويا ترى لو عايزاها مستعملة ألاقيها فين .؟
    و ياريت تردوه عليا بسرعة ولا تخذلونى .....

الردود
    9
    يوجد محلات في شارع احمد بن حنبل هو نفسه يسمونه شارعلا الاربعين مجموعة محلات خاصة بمكائن الخياطة
    ..... اتمنى اكون افدتك

الردود
    40
    ما اعتقد حتلاقين مستعمله بس فيه شارع كله يبيع مكائن منها الرخيص ومنها الغاليوانا مااعرف اسمه للاسف لكن يقولو انه قريب من شارع الخزان اسئلي لما تروحي هناك وعلى قولتكم اللي بيسال ما يتوه
    واتمنى اكون افدتك
    و اهلاومرحبا بك في الرياض

الردود
    138
    تعقيب كتبت بواسطة احساس أنثى_111 عرض الرد
    يوجد محلات في شارع احمد بن حنبل هو نفسه يسمونه شارعلا الاربعين مجموعة محلات خاصة بمكائن الخياطة
    ..... اتمنى اكون افدتك
    شكرا حبيبتى على تفاعلك معى طبعا مش عارفة الشارع بس جوزى ممكن يعرفه...

الردود
    138
    تعقيب كتبت بواسطة هللو عرض الرد
    ما اعتقد حتلاقين مستعمله بس فيه شارع كله يبيع مكائن منها الرخيص ومنها الغاليوانا مااعرف اسمه للاسف لكن يقولو انه قريب من شارع الخزان اسئلي لما تروحي هناك وعلى قولتكم اللي بيسال ما يتوه
    واتمنى اكون افدتك
    و اهلاومرحبا بك في الرياض
    هلا هللو مشكورة حبيبتى انا عارفة شارع الخزان بس معرفش مكان المكائن يا رب ألاقى وقت أدور أصل أنا جوزى بيتخنق من أى مشوار فى سوق... إلا مش ممكن ألاقيها فى سوبر ماركت أصل أنا مرة شوفت ماكينة فى جيان جدة بس من سنتين....

الردود
    471
    بالنسبة لمكائن الخياطة تجديها في شارع العطايف والسويلم في الديرة وتوجد فيه محلات مكائن جديدة ومحلات لتصلليح المكائن على مااعتقد يبيعون مكائن مستعملة وايضا هذا الشارع فيه كافة المحلات الخاصة بالأشغال اليدوية ومحلات الكلف ولوازم الخياطة وتغليف الهدايا والمكتبات الخاصة بالأشغال اليدوية ومحلات لبيع كافة المستلزمات الخاصة بالأشغال اليدوية

اتمنى أن تستفيدي وتجدي ماتبحثي عنه واتمنى منك الدعاء لي بالذرية الصالحة وبدوام الصحة والعافية

الردود
    138
    تعقيب كتبت بواسطة أحلام النجدي عرض الرد
    بالنسبة لمكائن الخياطة تجديها في شارع العطايف والسويلم في الديرة وتوجد فيه محلات مكائن جديدة ومحلات لتصلليح المكائن على مااعتقد يبيعون مكائن مستعملة وايضا هذا الشارع فيه كافة المحلات الخاصة بالأشغال اليدوية ومحلات الكلف ولوازم الخياطة وتغليف الهدايا والمكتبات الخاصة بالأشغال اليدوية ومحلات لبيع كافة المستلزمات الخاصة بالأشغال اليدوية

اتمنى أن تستفيدي وتجدي ماتبحثي عنه واتمنى منك الدعاء لي بالذرية الصالحة وبدوام الصحة والعافية
    إييييييييييييييييييييييييييييييييه ده ..مش مصدقة نفسى و الله إن أنت العضوة الرائعة الفنانة أحلام النجدى بنفسها ردت عليا ...
    مشكوووووووووووووووورة حبيبتى جدا معلومات رائعة خاصة إن أنا أيضا أعشق الأعمال الحرفية و ابحث من مدة على عناوين المستلزمات الفنية و أيضا على محلات الأقمشة الخاصة بالفرش و الستائر ...
    متشكرة جدا و يارب ياااااااااااااااااااارب يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااارب يرزقك بالخلف الصالح إن شاء الله.

مواضيع مشابهه

1. ساعدوني لوضع منيو لعزومة لست اشخاص مع حلو سهل وبسيط
    بواسطة ام مسلم وعمر في الأطباق الرئيسة
    الردود: 4
    اخر موضوع: 15-02-2010, 04:18 PM
  2. بليييييييز ساعدوني رح أنجن
    بواسطة سارة المازن في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 8
    اخر موضوع: 19-08-2007, 01:27 PM
  3. من فضلم ساعدونى أجيب الأثمد منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بواسطة basbosa84 في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 1
    اخر موضوع: 12-08-2007, 03:42 AM
  4. يا فتيات الرياض ساعدوني ؟؟ لبنات الرياض وبس
    بواسطة يرقانة في المجلس العام
    الردود: 7
    اخر موضوع: 17-11-2006, 03:58 PM
  5. شجعتوني أشتريها يابنات لكِ....يالله تحملوا النتايج
    بواسطة شمالية غربية في ركن الأشغال اليدوية والخياطة
    الردود: 26
    اخر موضوع: 12-12-2003, 12:46 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ