انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 8 من 25 الأولىالأولى ... 45678910111218 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 71 الى 80 من 249

الموضوع: يا مخطوبين تعااااااااااااااااالو

الردود
    1,271
    جازانا الله واياكى اختى الغالية مشاعر وربنا يكرمك ويرزقك بالزوج الصالح ان شاء الله واهلا وسهلا بيكى ونتمنى مشاركتك الغالية دى معانا على طول

على ارض مصرالتاريخ يقدر يقول ما شاء..انا مصر عندى احب واجمل الاشياء
    الردود
    824
    لولو حبيبتى وانا والله مقدرش على زعلك يا سكرة

معلش حبيبتى اعذرينى بس والله انتى فى بالى على طول

ماشاء الله على موضوعاتك حلوة اوى وعجبانى...

الردود
    1,271
    ميرسى يا دندون ويارب عقبال لما تنفذيها بقى مع زوج المستقبل ان شاء الله انتى واحشااااااااااااانى جدا

الردود
    587
    ايه الموضوع الجميل دا يا عليا ما شاء الله عليكى موضوعك حلو ذى الفاكهه ...
    اذيك يا رشا عامله ايه هانت على الامتحانات فاضل يومين وتخلص انتى كلية تجار ذى على فكره ربنا معاكى بس انا بأ اتخرجت عقبالك.
    ويارب يارشا خطيبك يجيلك يارب وتبأ ايامكوا حلوه على طول ...
    يارب ارزق الجميـــــــــــــــــــــع بالزوج الصالح يارب ....

الردود
    106
    انت عارفه هنا كنت اعانى مشاكل مع خطيبي بس الحمد لله الان تزوجنا واخدنا على بعض فربنا يوفقك [

الردود
    856
    راحت علينا .

الردود
    182
    اختي mm msh

قريت موضوعك بجد وعجبنى ،، انا كمان مخطوبه عن قصة حب

وفعلا بتحصل فى فتره الخطوبه خلافات يمكن ما بتكنش منا مباشره ، لكن احيانا عارفه خصوصا وقت تجهز الشقه و العفش هتلاقى ان بيبقى فى خلافات فى وجهات النظر انتى عاوزه حاجه وهو عاوز حاجه
    بصى هقولك حاجه اتعلمتها بالنسبه لخطيبي او بعض الرجاله عموما
    مايحبش اول ما يقولك حاجه تقولى لا ههههههههههههههههه عارفه عقده سي السيد
    لاحظت انو بيوافق على راي بعدين بعد ما اكون الاول قولت حاضر وبعدين اقوله بفتره طب ايه رايك نعملها كده مش هتكون احلى ؟؟ الاقى اتجاوب على نفس الحاجه اللى كان معترض عليها بشده قبل كده

بصى زى ما قالت اخت لينا فى المنتدى ان الراجل زى الطفل فعلا لازم تعمليه كانه طفل مش راجل عاوز حد يدلعه و يقوله حاضر ويديلوا اللعبه اللى هو عاوزها
    انا اكتشفت ان السياسه مع الراجل هى اللى تنفع عن الزعيق والنرفزه صحيح الواحد احيانا مش بيقدر يصبر ويتنرفز بس بهدى نفسي ،،، واحيانا لما اكون مضايقه اوى منه بحاول اصالح نفسي عليه اقول مثلا يعنى لو فجاه مشي او سافر او راح عندى هبقى مبسوطه ؟؟؟ هقدر اعيش من غيره ؟؟ طب هتحمل انى اتخطب لواحد تانى مش بحبه ؟؟؟ هقدر احب واعيش لحظات رومانسيه من دونه ؟؟؟
    كل الاسائلة دى اجابتها عندى وفى عقلى وقلبي انو لا
    فبكده بكون حسيت انى اتصالحت معاه
    بصى حطى فى بالك ان الزواج ده لازم تضحى فيه شويه مش معنى كده انك بتنزلى كرامتك زى ما فى ناس بتفكر لا دى حياتك وده زوجك لو رضى عنك هتدخلى الجنه ان شاء الله
    حتى انتى ممكن تساليه بطريقه طيبه قولي له انت راضى عنى ؟؟؟ هو كمان هيحس انك مهتمه بيه و يحس انو مشاعره دى غاليه عندك ... وحطى انك لازم تحسسي انو اغلى واحد عنك
    وحاجه مهمه دى ليه وليك فى نفس الوقت ماما قالتى بصى الست اهم حاجه تهتم بنفسها لان الراجل هو الراجل بيحب بعينيه حتى لو حب روحهك
    ده حقيقه كل اللى عندى انا اول ما اتخطبت حاولت اتخلص من المعتقدات اللى كانوا صحابي بيزرعوها فى دماغى طنشيه ،، اخرجى من وراه ،،، ما يزعل ولا يتفلق ،،، شغلك اهم منه ،،، بس انا لانى بحبه حسيت ان كده حرام هو ليه حق عليه وانا ليه حقوق عليه ومش هاخدها بطريقه الند بالند و وحده بوحده هتبقى مش عيشه دى فى حياتنا كتير حاجات مضيع كتير حاجات بتخلينا نقد روح الرومانسية

طولت عليك ،،، بس الكلام ده كله ليه قبل ما يكون ليك انا كنت بفكر نفسي بيه

ربنا يوفقنا يارب ونكون زوجات صالحات بجد

اختك
    آخر مرة عدل بواسطة noor_el_amal : 12-06-2007 في 11:29 AM السبب: خطأ املائي

الردود
    633
    كلكم وحشتونى جداااااااااااااا وحاسه انى مش هقفل الكمبيوتر بعد كده الدراسه دى ممله اوى بصراحه هههههههههههههه المهم النجاح للجميع .........

دينا وسوسو وعلياء وام جنين وام سدن ونور تسلموا على المرور الطيب ونكمل النصايح على خير ..........

جزاكم الله كل الخير ,

الردود
    587
    مبروك يا روشا انك خلصتى ويارب تنجحى ..
    عاوزه اؤلك يا نور الامل كلامك حلو ومفيد وكلوا فعلا صح انا كمان بعمل ذيك وبحاول مزعلشى نفسى منه وكمان لما اصحابى بيعدوا يقولولى متسمعيش كلامه انتى هتحبسى نفسك عشانوا هو هيتحكم فيكى من دلواتى ووووو...... مش بسأل فيهم لان لازم اريحوا ذى ما هو بيريحنى .....بس

الردود
    633
    سها وحشتينى جدااااااااااا وانا قريت قصتك جميله اوووووى وانا بجد عايزه نكون اخوات مقربين من بعض ..... بس معرفش ازاى

ودينا عادل وحشتينى انى فيـــــــــــــــــــــــــــــــن , وعليـــــــــــــــــــــــــــاء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مواضيع مشابهه

1. الردود: 51
    اخر موضوع: 10-03-2008, 04:32 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ