انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 2 من 25 الأولىالأولى 12345612 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 11 الى 20 من 249

الموضوع: يا مخطوبين تعااااااااااااااااالو

yehia2007's صورة
    yehia2007 غير متواجد متميزة صيف 1429هـ -مبدعة صيفنا إبداع1431هـ
    الردود
    11,299
    زهووره اكيد زوجك برج الدلو عشان انا زيك كده وجوزى كده برده بس بعد الجواز بفتره مش كبيره غيرته هو اتعود على الصوت والحلركه فى البيت ولما اسكت ولا اختفى من قدامه يدور عليا متقلقيش كله بيتغير

الردود
    23
    انا كمان مخطوبة وحبيت اشارك معاكم , بس انا بالاول كانت عندي مشاكل مع خطيبي بشكل يومي بس الحمد لله دي الوقتي مفيش اي مشاكل لاننا تعودنا علي بعض وفهمنا بعض اكثر ..
    وانا انصحكم من تجربتي كل مشكلة ولها حل .,والطبع صدقوني بيتغير مع الوقت , مثلا انا من النوع الفضولي واحب اسئل خطيبي عن كل شيء يحصله او يحصل بعيلتهم , وهو من النوع الكتوم اللي مايقولك اي شيء ,بس مع الوقت خليته يتطبع بطبعي وصار مثلي وابتدي يحكيلي كل شيء من غير حتي ما اسئله وهو كمان صار فضوليييييي,,,
    يعني لو عايزة تغيري طبعه اصبري عليه ومن غير عصبية هو لوحده حيتعود علي اطباعك ,صدقيني......
    وادعيلي .
    بس انا مشاكلي الان مش مع خطيبي , انا مشاكلي اه ه ه منها ؟؟؟؟
    راح احكيلكم بعدين ,
    المهم ردوااا
    وينك ياmm msh
    وكم عمرك؟؟لو حبيتي تقولي.,,,؟

الردود
    633

flower3

تسلمو على المرور وانا هحاول استحمل بس المشكله انى بضغط على اعصابى عشان ميحسش انى زعلانه وتعبت جدا من كده ومش عارفه اركز فى الامتحانات...انا عندى 22 سنه يا مينار وانا شاء الله ربنا يهدينى انا وخطيبى وجميع الاعضاء اميـــــــــــــــــــــــــــــــــن

الردود
    142

لاحبيبتي اناوجوزي برج السرطان داغير اني مبعترفش بالكلام دا

وهتستغربي اكتر لوقلتلك اننا مولودين فيوم واحد (قولوا ماشاء الله)

هوكدا اوكدا بيدور عليه لوغبت نه شويه احنا بنكمل بعض زي مابيقول وانا اتعودت علي طبعه كداوبحبه كدا لله يسعدني ويسعدك

الردود
    633
    انا اسفه لانى كنت مشغوله جداااا الفتره اللى فاتت كانت جدتى تعبانه ارجو من الجميع الدعاء لها وربنا يكرمكم..................جزاكم الله خير

الردود
    1,156
    ربنا يقوم جدتك حبيبتي بالفف سلامه.
    انا مخطوبه و قربت اكمل سنه ادعولي نتجوز الصيف ده يا رب .
    احنا كمان اكييييييييييييييد عندنا مشاكل بس التفاهم اصل راحه البال و الدين طبعاااااا؟بس الفتره الاخيره دي المشاكل زادت لانه سافررررر ولسه هايجي اجازه الصيف ده ان شاء الله ادعوا نتجوز الصيف ده يا رب.
    المهم حبيبتي انك تتبعي القران و السنه في علاقتك و تحاولي تهدي من عصبيتك شويه و غيرتك و انا عندي مشكله الغيره دي فظيييييييييييييييييييييييييييييعه بس مبعرفش اتغلب عليها بس بحاول و بتغط على نفسي و على اعصابي .
    ربنا يتمملنا جميعا بخير يا رب و نتجوز و نيجي نعمل موضوع اتجوزنا ازاي نتجنب المناقشات الزوجيه . انا قلقانه منها مووووت بس كل شيء سايباه لوقته.
    و ربا ييسرل للجميع كل امر عسير و ادعوا خطيبي يجيلي بالف سلامه

الردود
    587
    اختى mm msh
    انا كمان مخطوبه بس اديمه اوى بألى 3سنين غير انى كمان كان فى اربع سنين ابلهم فى الجامعه .
    يعنى انا بألى كتير اوى معاه بس انتى عارفه ايه اللى مريحنى معاه اننا عمرنا متخصمنا ولما بنتخانئ مع بعض لازم نتصالح فى نفس اليوم يعنى مينفعشى واحد مننا ينام وهو لسه زعلان ولو حصل مره اللى نام زعلان يصحا على تيليفون حبيبوا او خطيبوا بمعنى اصح وهو بيصلحوا
    اللى انا عاوزه اؤله ليكى انك اوعى تزعلى منه وتشيلى جواكى عشان انتى لو شيلتى مره عمرك ما هترتاحى معاه كمان اوعى تعوديه انوا لما يزعل يبعد او انك انتى لما تزعلى تبعدى دايما خليكى معاه صاحبيه عارفه ايه اللى مخلينى انا وخطيبى مع بعض لحد انهارده ومش بنتخاصم 24ساعه متواصله ان انا بالنسبه له اختوا وممتوا وباباه وصديقتوا المقربه وصاحبوا وحببتوا وخطبتوا وكل حاجه ليه ذى ما هو كل حاجه ليه انا لما احب اشتكى منوا بشتكى منوا ليه بؤلوا تخيل خطيبى عمل معايا ايه انهارده .......واحكيلوا ويسمعنى انا مش نافسه ويشتم خطيبى اللى هو حبيبى بيشتم نفسه
    عوديه يحكيلك كل حاجه عارفه لو عودتيه على كدا وافدتيه يعنى ساعديه تفاعلى معاه إديلوا نصايح لو حكالك مشكله عارفه لو مرة عمل بكلامك وطلع صح بعد كدا مش هياخد برأى حد غيرك يعنى انتى اللى هتترجيه انوا يروح يعد مع اصحابوا شويه وكمان عمره ما هيعمل حاجه إلا لما ياخد رأيك فيها خليكى ضهروا ديماّ فهمانى يعنى خليكى جنبوا سعديه خلى البك عليه فكرى فى مصلحتوا ابل مصلحة نفسك خليه نفسك عارفه بعد كل دا لو لأكى بس زعلانه اوصوتك متغير سدأينى مش هيجيلوا نوم من غير ما يعرف اللى جواكى عارفه انتى إذاي تخافى على ابنك خافى عليه واؤليله انت ابنى اللى مخلفتوش انت الاول فى حياتى
    خليكى على طبعتك اوى لدرجة ان كل عيوبك يشوفها
    انا اسفه انا كمان طولت عليكى لاكن يارب اكون افدتك انتى واى اخت من المخطوبين
    ادعولى انا كمان اتجوز.
    يارب كل بنت تتجوز ويارب كل مخطوبه يتعجل بجوازها يارب كلنا يارب

الردود
    587
    اسفه نسييت يارب جدتك تؤم بألف سلامه ويطمنكوا عليها يارب ويشفى كل مريض

الردود
    633
    مشمشه شكرا على كلامك الجميل وربنا يوفقك وتتجوزى فى الصيف وعلى فكره انا فرحى فى الصيف يعنى هنكمل مع المتجوزين مواضيعهم قريبا ان شاء الله بس ادعيلى ربنا يهديلى خطيبى ...........بالله عليكى اوعى تنسى ههههه

الردود
    633
    الى فتاه تحب الله جزاكى الله خيرا على نصايحك بس انا معجبه بيكى الله اكبر وما شاء الله باين عليكى عقلك كبيير اولا عمرك كام ثانيا حاولى تفسريلى ازاى بتتعاملى معاه كده ازاى بتعرفى تكسبيه ؟؟؟؟؟؟؟؟انا قولت ما شاء الله ..

مواضيع مشابهه

1. الردود: 51
    اخر موضوع: 10-03-2008, 04:32 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ