انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 3 من 3

الموضوع: ساعديني يا زقزوقة المزقزقة

الردود
    118

ساعديني يا زقزوقة المزقزقة

انا اسفة علي ازعاجك ولكني كتبت العنوان باسمك للانتباه لاني قرات لك في المنتدي بعض الاراء الطيبة بالنسبة للمدارس واري فيهم الخبرة ايضا حماكي الله انا عايزة اعرف رايك او راي من تعرفيه من خبرة في مدرسة القناة بالمعادي للغات ومدرسة فيكتوريا كوليدج في المعادي ايضا يعني كل حاجة يعني اللغة منهج كل مدرسة ماكميلان ام برايت ستار ذي ما بنسمع وانهي احسن فيهم اما بالنسبة لمصروفاتهم فهما تقريبا ذي بعض في حدود 3000 وده السبب اللي مخليني مركزة عليهم لان باقي مدارس المعادي مولعة نار وفوق امكانيات زوجي ولو تعرفي اي حاجة عنهم يا ريت تساعديني ولو في اي مدرسة في المعادي بنفس السعر يا ريت تقوليلي لاني محتارة اوي وربنا يعلم حيرتي ونفسي ادخل بنتي مدرسة كويسة وحد يفيدني في المنهج يا بنات الماكميلان والبرايت ستار ايه هما اسفة يا زقزوقة علي ازعاجك ولكني منتظرة تعاونك معي

الردود
    549

byebye تحت أمرك يا قمر

تعقيب كتبت بواسطة dodydoooo عرض الرد
    انا اسفة علي ازعاجك ولكني كتبت العنوان باسمك للانتباه لاني قرات لك في المنتدي بعض الاراء الطيبة بالنسبة للمدارس واري فيهم الخبرة ايضا حماكي الله انا عايزة اعرف رايك او راي من تعرفيه من خبرة في مدرسة القناة بالمعادي للغات ومدرسة فيكتوريا كوليدج في المعادي ايضا يعني كل حاجة يعني اللغة منهج كل مدرسة ماكميلان ام برايت ستار ذي ما بنسمع وانهي احسن فيهم اما بالنسبة لمصروفاتهم فهما تقريبا ذي بعض في حدود 3000 وده السبب اللي مخليني مركزة عليهم لان باقي مدارس المعادي مولعة نار وفوق امكانيات زوجي ولو تعرفي اي حاجة عنهم يا ريت تساعديني ولو في اي مدرسة في المعادي بنفس السعر يا ريت تقوليلي لاني محتارة اوي وربنا يعلم حيرتي ونفسي ادخل بنتي مدرسة كويسة وحد يفيدني في المنهج يا بنات الماكميلان والبرايت ستار ايه هما اسفة يا زقزوقة علي ازعاجك ولكني منتظرة تعاونك معي
    مفيش ازعاج و لا حاجة يا حبيبتي يا دودي

و أشكرك جدا على الكلام الجميل ده

بصي يا حبيبتي
    من زمان و أنا أسمع ان مدرسة فكتوريا كولدج مستواها ممتاز جدا ، بس بيقولوا دلوقت ان مستواها مبقاش زي الأول
    أما بالنسبة لمدرسة القناه فاللأسف أنا معرفش عنها حاجة
    و ياريت تدخلي تشاركينا في موضوع مدارس مدارس الجزء الرابع ، فيه ناس كتيرة قوي من سكان المعادي هيقدروا يفيدوكي

و بالنسبة للمناهج ماكميلان يعتبرأقوى من برايت ستار
    و لو عايزة أي استفسار أكتر هتلاقيه في موضوع مدارس مدارس

يارب أكون قدرت أفيدك ، و تحت أمرك في أي حاجة يا قمر

الردود
    118
    اشكرك يا زقزوقة علي ردك عليه وانشاء الله ادخل علي المنتدي واشوف وشكرررررررررررررررررا

مواضيع مشابهه

1. ساعديني
    بواسطة ريحانة النهار في ركن الأشغال اليدوية والخياطة
    الردود: 2
    اخر موضوع: 06-12-2006, 04:41 PM
  2. منولة ساعديني
    بواسطة waa2007 في جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء
    الردود: 0
    اخر موضوع: 31-12-2004, 01:21 PM
  3. لمى .................ساعديني
    بواسطة منوررررررررره في ركن الأشغال اليدوية والخياطة
    اخر موضوع: 09-11-2002, 11:13 PM
  4. ساعديني يا ام صخر
    بواسطة becahoo2001 في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 1
    اخر موضوع: 12-05-2002, 09:39 AM
  5. ساعديني يازوزو
    بواسطة ام جمانه في ركن الأشغال اليدوية والخياطة
    اخر موضوع: 30-10-2001, 06:47 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ