انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 55 الأولىالأولى 12345678915 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 541

الموضوع: مدارس مدارس مدارس......البحث عن مدرسة

الردود
    455
    Hi MERHAN FI Millennium and also Egyptian Language school fi el tagamo3 bey2olo kewayessin take a look

الردود
    455
    جنه العباد ياريت تقوليلى لسته الدارس اللى عندك انا بتى فى اولى ابتدائى و عايزه احولها لان المدرسه مستواها نزل تماما انا سكنه فى المنيل فبدور على حاجه فى المعادى او الهرم مش مشكله انا حزور نارمر و كمان البشاير و الملنيوم و فى مدرسه جديده على طريق الاسكندريه اسمها برلينت و كمان فى بلوم برده جديده على طريق المريوطيه ياريت لو تعرفى حاجه تفيدينى انا الشهر الجاى حعمل لفه و ربنا يسهل انا مهم اوى عندى اللغه انها تتكلم بطلاقه لان فى الفيوتشر بتكتب فقط اما الشفوى فسيىء للغايه.و الاعتماد على البيت بنسبه 80%

ميرهان بالنسه لرويال اكاديمى ياريت تدينى معومات اكتر يعنى من ناحيه اللغه و النهج و المذاكره ....

و شكرا و ربنا يوفقنا جميعا يارب الموضوع فعلا صعب و عاملى قلق

الردود
    208
    ايمو هى مدرس على طريق المريوطية والدراسة فيها جميلة جدا لان المدرسات جميعا اجانب يعنى ضمان اللغة كويس جدا وشغلهم فى ال class مشغلين دايما الطفل وبالنسبة للواجبات بياخدو شتات كتير عشان يكونوا دايما شغالين يعنى ممتازة من كلة وادارة زى الفل ولو عايزة تعرفى حاجة تانى قوليلى

الردود
    208
    ايمو هى مدرس على طريق المريوطية والدراسة فيها جميلة جدا لان المدرسات جميعا اجانب يعنى ضمان اللغة كويس جدا وشغلهم فى ال class مشغلين دايما الطفل وبالنسبة للواجبات بياخدو شتات كتير عشان يكونوا دايما شغالين يعنى ممتازة من كلة وادارة زى الفل ولو عايزة تعرفى حاجة تانى قوليلى

الردود
    636
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    في البدايه تحيه معطره بالدعاء لاولادنا بالخير وان برزقهم الله المكان الطيب لهم والذي ينفعهم في الدنيا والاخره وان يرزقهم محبه معلميهم وان ينبتهم النيت الحسن والصحبه الصالحه ............................امييين
    اخواتي انا في نفس الورطه وكنت هقدم في العروبه الدقي بس لما سمعت انها مش قوي خفت وكمان محدش اتكلم عن دار الطفل انا سامعه عنها خير ومش عارفه اودي ابني فين انا في الدقي وباباه بيقول عالتجريبيه ناس قالولو عليها بس انا خايفه جدا وحد سمع عن مدرسه امريكان وندر لاند او فيه اي معلومات عنها وياريت الله يكرمكم حد يساعدني لان راسي هتنفجر خلاص من التفكير في الموضوع ده

الردود
    455
    حبيبتى bodamody بالنسبه للدقى دار التربيه كويسه بس هما شداد شويه لا انصحك بالعروبه فى فى نفس مستوى السعر مدرسه مودرن نارمر فى الدقى مستواها احسن من العروبه وربنا يوفقك انشاء الله

الردود
    636

flower3

تعقيب كتبت بواسطة ايمو عرض الرد
    حبيبتى bodamody بالنسبه للدقى دار التربيه كويسه بس هما شداد شويه لا انصحك بالعروبه فى فى نفس مستوى السعر مدرسه مودرن نارمر فى الدقى مستواها احسن من العروبه وربنا يوفقك انشاء الله
    شكر
    كود:
    ا
    شكرا لردك الجميل بس اللي في الدقي دار التريبه اعدادي تقريبا دار الطفل اللي في الزمالك سالت فيها محترمين في الرد والاسلوب قوي نارمر مش عارفه اوصل لها ربنا يسهل ادعي لي وشكرا

الردود
    455
    دار التربيه الابتدائى فى الزمالك والاعدادى فى الدقى

الردود
    636

beatheart

تعقيب كتبت بواسطة ايمو عرض الرد
    دار التربيه الابتدائى فى الزمالك والاعدادى فى الدقى
    انا اتصلت بنارمر طلع السن لازم اربعهومش هينفع السنه دي وفيه childhoomنفس الحكايه والتريبه محترمين بس سمعت انها شديده قوي مش عارفه اعمل ايه والله ربنا يسهل

الردود
    455
    حبيبتى هو ابنك سنه كام ؟

مواضيع مشابهه

1. الردود: 825
    اخر موضوع: 19-06-2011, 05:07 AM
  2. مدارس مدارس مدارس... فيصل هرم جيزة
    بواسطة rody786 في ركن الجامعات والدراسات العليا
    الردود: 28
    اخر موضوع: 16-04-2010, 03:00 AM
  3. مدارس...مدارس...مدارس...الجزء الثالث عشر***
    بواسطة sadina في ركن الجامعات والدراسات العليا
    الردود: 2024
    اخر موضوع: 23-02-2010, 09:52 PM
  4. نتائج البحث عن مدرسة ( مدارس الهرم )
    بواسطة rony_83 في المجلس العام
    الردود: 12
    اخر موضوع: 20-05-2009, 03:20 AM
  5. مدارس مدارس مدارس ..الجزء التاني
    بواسطة ام مريم 2008 في المجلس العام
    الردود: 292
    اخر موضوع: 20-02-2009, 02:07 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ