انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 8 من 8

الموضوع: طلب بخصوص تمليس الشعر لبنات الاسكندرية

الردود
    94

heart2 طلب بخصوص تمليس الشعر لبنات الاسكندرية

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
    ممكن يا اخواتى اطلب منكم طلب خاص بتمليس الشعر انا عايزة اعرف اجود كريم او طريقة لتمليس الشعر ويا ريت حد من اخواتى الى فى اسكندرية تفدنى بمركز تجميل او كوافير يتعمل فية التمليس بس اهم شىء ميكونش يضر الشعر لان للاسف معظم الكوافيرات بيعملو تمليس وبعد فترة تلاحظى شعرى وحش جدا وتدمر وسؤال كمان هل لو حبيت اعمل صبغة للشعر تتعمل قبل التمليس ولا بعدة وهل هتضر الشعر؟ وهل هناك فترة بين عمل الصبغة والتمليس ولا ممكن يتعملو فى نفس الوقت؟
    ارجو منكم الافادة السريعة لانى بصراحة مش بثق فى الكوافيرات لان الكل بيستسهل للاسف.
    ولكم خالص شكرى

~✿~ Flying between the THREE HEARTS of mylife ~✿~
    الردود
    23,929
    وعليكم السلام.. ان شاء الله بنات الاسكندرية مايقصروا معك أختي ..

الردود
    94
    معقول يا بنات المنتدى محدش يرد عليا ارجوكم حد يفيدنى فى اقرب وقت ولو محدش فى اسكندرية يعرف ممكن اى حد يفيدنى بماركة تمليس جيدة يكون حد جربها ومتضرش الشعر وانا اتصرف واجبها.
    ارجوكم عايزة الرد بسرعة وشكرا

~✿~ Flying between the THREE HEARTS of mylife ~✿~
    الردود
    23,929
    طيب تابعي هذه الروابط بخصوص تمليس اليوكو وان شاء الله تسفيدي منها:

اضغطي هنــا

اضغطي هنــا

اضغطي هنــا

اضغطي هنــا

الردود
    94
    الف شكر يا اختى على الرد بس للاسف اليوكو دة مش موجود فى مصر انا سمعت عن تمليس لوريال ودة ممكن القية بمصر هل هو كويس ولا فى نوع تانى ممكن الاقية.وبشكرك مرة تانية على ردك

الردود
    1,959

السلام عليكم

ازيكى يا اختى عامله ايه بصى انا عايزه اقولك حاجه بس ارجوكى اسمعى كلامى بلاش يا حبيبتى الجليد او البرمنت لتمليس الشعر انا كنت بسمع عنهم كتير بس التجارب اللى شفتها بعينى مضره للغايه يعنى الشعر بيقع ويخف واللى بيطلع جديد بيكون مجعد جدا والله يا اختى بلاش الاتنين دول وانا معرفش غيرهم فلو فى حاجه تانيه اسالى عنها الاول اما بالنسبه لمراكز تجميل عندك اتنين فى شارع لوران محطه ترام لوران قبل كده متطلعى على شارع ابوقير واحدفمول الوطنيه نفسه و واحد امام المول اسمه هارفن على ما اتزكر ولو عايزه حد تانى باقل من اسعار التنين دول اصلهم غالين اوى فى واحد فى محطه ترام ثروت تانى شارع عاليمين اسمه لافايت واسم اللى بيشتغلوا فيه محمد وشيماء ودعاء وهانى ازا كانوا لسه متغيروش عالعموم حتى لو اتغيروا صاحب المحل بيعمل تست للى هيشتغل وبينقى حد كويس معلش طولت عليكى بس لو معرفتيش توصلى قوليلى لو عايوه اى معلومه تانيه انا فالخدمه دايما واسلام عليكم

الردود
    94
    شكرا ليكى يا شيماء انتى كلامك فعلا صح لان الجلات بيطلع الشعر خشن بعد كدة مهو علشان كدة انا بسال على نوع يكون مش بيضر الشعر بعد ما يتعمل انا فعلا عارفة كارفن ووليد جيجي الى فى الوطنية بس انا معنديش ثقة فى حد انا عايزة حد مجرب فعلا ويقولى انا جربت دة وطلع تمام لان انتى طبعا عارفة الكوافيرات كلة عايز يخلص والسلام مش مهم بقى شعر يتدمر ولا يفضل كويس. على العموم انا هسال على الكوافير الى قولتى علية ويمكن حد يفيدنى والف شكر ليكى مرة تانية.

الردود
    328
    واللة انا فى واحدة هنا ع المنتدى قالتلى ع التمليس عند طارق الصغير اللى ف مصطفى كامل وشكرتلى فية كتير وانا الصراحة لسة ماجربتوهش بس هيا بجد شكرتلى جدا فية وان شعرها بعد التمليس كان روعة وكان بيلمع وكانة طبيعى واخد منها حوالى 100 جنية وشعرها لحد كتفها بصراحة انا بفكر اجربة لانى عملت قبل كدة تمليس بس ماكانش كويس

مواضيع مشابهه

1. تمليس الشعر
    بواسطة hamat في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 4
    اخر موضوع: 15-07-2010, 08:56 PM
  2. تلميس الشعر
    بواسطة سعاد سعيد في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 10
    اخر موضوع: 28-01-2009, 03:50 PM
  3. اليك سيدتي طريقة تمليس الشعر (فرد الشعر) من دلع المري
    بواسطة دلع المري في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 30
    اخر موضوع: 17-11-2007, 05:44 AM
  4. تمليس الشعر
    بواسطة rally3003 في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 13-06-2007, 03:07 AM
  5. الردود: 35
    اخر موضوع: 31-01-2003, 02:18 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ