انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

اناقتك جوه البيت وبره البيت

1. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    وايت انجل هههههههههههههه ايوه يابنتي تلقيهم يوم الشرا نازلين مبوزين وبعد لما يحسبو تلاقي البوز المحترم وطبعا وانتي بقي بتقيسي في البروفه (لا ده مش حلو - ده ضيق - ده قصير ) ويقعدوا يخترعو في حاجات علشان متشتريش حاجه . بس علي ميييييييييييييين ههههههههههههههههههه بشتري بردو.

عبير اه استريحتي انتي بقي جوزك مش هنا ومحدش هيقولك لا. ريحتي نفسك ههههههههههههههههههههههههه
    لا انتي فعلا عايزه تحوشيلك مبلغ وتنزلي مره واحده القاهره تشتري كل الي انتي عايزاه. اما بقي عن التفصيل فانا الصراحه مش بحبه خالص ليه بقي علشانبتبقي مختاره موديل تلاقي الخياطه عملتلك حاجه تانيه خالص هههههههههههههههههه وتقولك لا منا لقيت ده مش هينفع !!!!!!!!!!1 وشدي انتي في شعرك بقي او لو روحتي لترزي كويس واخترتي موديل وعملهولك صح ممكن مش يليق عليكي . فعلي ايه الواحد ينزل زي الباشا كده يشتري ويقيس وخلاص
    انا كنت بفضل التفصيل في السواريهات علشان انتي عارفه مفيش سواريهات محجبات.
    والله فكرتيني يا عبير دانا عندي فرح في شهر 7 وعايزه اشتري بقي اي حاجه سواريه اروح بيها لاني خلاص دلوقتي بعد الولاده مليش خلق علي رخامه الترزيه
  2. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    ههههههههههههههههههههه عبير هو النسكافيه بيخليكي تسهري للساعه 11 الا ربع ههههههههههه عماله تقولي اوعو تنامو اوعو تنامو وانا دخلت رديت عليكي الساعه 1وقلت بقي هترد عليه دخلت تاني الساعه 3 سمعت صوت شخيرك من هنا ههههههههههههههه

لو سمحتي بعد كده خليها قهوه بدال نسكافيه وتبقي دوبل كمان
  3. whietangel
    whietangel
    اه يا اميرة انا بعانى مع جوزى من موضوع القصير والضيق والملفت والحاجات ده مع اننى من نفسى باختار حاجات محترمه بس برضو عقدنى من النزول معاه عشان كده دلوقتى ساعات كتير بنزل مع واحده صاحبتى او ساعات لوحدى بصراحه اريح كتير
  4. whietangel
    whietangel
    اه عبير اظاهر النسكافيه فية منوم ولا ايه وعلى فكرة انا بموت فى الاسماعيليه بلد جميله ونظيفه اوووووى يا بختك انك عايشه فيها مع اننى مرحتهاش غير مرة واحده بس جميله وكفايه المانجو الاسماعلاوى يا بنتى
  5. indomy000
    indomy000
    هاي ازيكو ياعيال انا اشتركت في الجروب ده كمان حد معترض ولا حاجه لسمح الله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  6. indomy000
    indomy000
    سوده المسلمه بما انك اسكندرنيه فهقولك علي المحلات الي بشتري منها في اسكندريه من محطه الرمل محل مليون كويس جدا جدا وفي رشدي محل حسام بردو جامد وفي جرين بلازا محل اتش اتش وفيه محل في الور الي فوقيه مش فاكره اسمو وفي الابراهيميه محل بيلوز والاكسسوارات بشتريها من مول مينا في الابراهيميه والشوزات الابراهيميه بردو فيه محل جمب المعرض الصيني عندو باليرينات وبوتات جامدين ودايما بينزل الجديد ولبس البيت بقا بشتري من عندنا في دمياط عادي من راس البر فيه حاجات كويسه اوي عندنا عموما سواء خروج او بيت حتي انا مشترتشي من اسكندريه السنه دي شاريه من دمياط
  7. indomy000
    indomy000
    برنسيس يابورسعيديه اهلا بولاد البلد احنا جيران بقا لاني من دمياط وكنت هموت واعرف حد بورسعيدي عايزه اعرف محلات للبس عندوكو كويسه سواء خروج او بيت انا دايما اروح اشتري وينضحك عليا والاقي البورسعيديه بيشترو بنص التمن
  8. indomy000
    indomy000
    اميره عاملالك شغل شفتي كتبت كتييييييير انا اكتر حد رغاي ممكن تلاقيه في حياتك لازم تقبليني معاكي في الجروب بقا ههههههههه
  9. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    اهلا بيكي يا اندومي يا قمر ...... اعرفكم يا جماعه باندومي وهي طبعا غنيه عن التعريف صاحبه اكبر معمل ابحاثللتخلص من الشعر ههههههههههههههههههه قصدي للاهتمام بالشعر.

نورتي يا جميل
  10. whietangel
    whietangel
    منوررررررررررررررررررررررررررة الجروب يا اندومى يا قمر ومستنيين ابحاثك الجديدة مهو مش هيبقى سنتر عطارة بس كمان مول للهدوم
عرض النتائج 31 الى 40 من 478
لكِ | مطبخ لكِ