انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

مخطوبه ..متجوزه ..مطلقه ..ارمله ..تاخر زواجك .. تاخر انجابك تعالى فضفضى معانا

1. high wave
    high wave
    اشتركى معانا يا نونه
  2. noran_87
    noran_87
    مشكوره ياقمر علي المجموعه الحلوه دي والموضوع الرائع ده عجبني فكرته كتير تسلمي يارب
    وانا مخطوبه والي مضايقني ان خطيبي عصبي اوي وكل شيئ عنده هو لازم الصح وانا لازم انفذه وهو من حقه يتكلم ويغلط انما انااااااااااا لااااااااااااا لااااااااااااااااا لااااااااااااااااااااااااا مع انه بيحبني كتير وانا كمان الحمد لله بس عصبيته صعبه وكمان بيعلق علي ااقل الحاجات وبيشوفها كبيرهخ ويعمل عليها مشكله
  3. high wave
    high wave
    ربنا يخليكى يا قمر خطيبك عصبى مفيهاش مشكله تقريبا كل الرجاله كده عصبيين وانتى بحبك ليه واحتوائك ليه ممكن تعدى المشكله دى بس موضوع هوا من حقه يتكلم ويغلط وانتى لا دى شيفاها فيها مشكله لازم تقعدى معاه وتتكلمو مع بعض وتقوليله انى لازم يكون ليا رأى والراى اللى انتو شيفينه صح هوا اللى يمشى سواء انتى سواء هوا مش مشكله المهم انكم تحلو المشكله بيعلق على الحاجات وبيشوفها كبيره حظك بقى كده فى رجاله بيخدوا بالهم من ادق التفاصيل ودا بيكون عاوز منك ان عنيكى تكون فى وسط راسك وتعملى كل حاجه مظبوط وربنا يكرمك يا قمر ونشوفك احلى عروسه ....
  4. noran_87
    noran_87
    حبيبتي هاي ويف مشكوره ليكي كتير وكلامك حلو اوي ويارب يسترها بقي هنعمل ايه يالا ربنا يهدينا جميعااااااااااااااا
  5. ≈ احـتِـوٍآءْ ≈
    ≈ احـتِـوٍآءْ ≈
    اهلا بيكم انضميت ليكم وان شاء الله للابد
    مش عارفه اتكلم فى حاجة معينه اصلى زهقانه
    متخانقه مع جوزى بسبب عصبيته
    يلا ربنا يستر والله الواحد مش عارف يعمل ايه مع الرجا له
    مع اننا متجوزين عن حب وقصة حلوة بس للاسف ؟؟؟؟؟؟
    العصبيه مزاااااااااااااااااااج
    معلش دوشتكم بس انا داخله افضفض ولا ايه
  6. مراهقة24
    مراهقة24
    يسعدني أن أكون مشتركة مع الجروب الرائع هذا
  7. noran_87
    noran_87
    حبيبتي عهد الغرام ولا يهمك احكي حببيتي احنا هنا بنحكي لبعض وبناخد الاراء وان شاء الله خير واضح كل الرجاله عصبيين ومابيحبوش التفاهم هههههههه الله يهدي الحال من بعضه
  8. مراهقة24
    مراهقة24
    عهودة حبيبتي هدي حالك وانا عارفة شعور الوحدة لما يكون زوجها عصبي بعض الأحيان بس اذا تبي نصيحتي حاولي انك ما تكوني قريبة منو لما يكون عصبي .....عشان ما يحاول يغلط فيكي....وصدقيني يمكن حتى حا يجي يعتذر ......الله يعينك حبيبتي
  9. high wave
    high wave
    نورتينا يا عهد الغرام متخانقه مع جوزك عااااااادى ومين مش بيتخانق يعنى برده العصبيه ايه الحكايه حاولى متعنديش معاه الراجل العصبى بيبقى عاوز الست حاضر وطيب ومشى امورك ههههههه يلا يا قمر احنا هنا تحت امرك وعلطول ادخلى وفضفضى واحنا كلنا اذان صاغيه ...وربنا يهدى سرك
  10. *جنة الاماني*
    *جنة الاماني*
    ازيك ياهاي ويف
    انا بقي مشكلتي مشكلة
    نفسي ابقي ام بس خايفة من تجربة الحمل الثالثة
    ولما بشوف بيبيهات في سن ولادي ربنا يعوضني عنهم يارب
    قلبي بيتعصر عصر
    انا اليومين دول عصبية بشكل وحش اوي اوي
    وتقريبا مش بنام طوووووووووول الليل مع اني ببقي تعبانة جدا
    التفكير في الموضوع دة قاتلني مش عارفة لحد امتي
    جوزي ساعات يستحملني ويطبطب عليا وساعات يتنزفز ويتعصب

بس انا حالتي النفسيةزفت دايما