PDA

View Full Version : لو لسه فاكرني رجعتلكم بعد غيييييبه طويله ومعايا أخبار حلوه :))

still_here
07-06-2012, 03:57 PM
بعد السلام عليكم ..
.وحشتووووووووووووني بجد بقالي كتير مدخلتش المنتدي بس كنت بقول مش هدخل غير ومعايا أخبار حللوه ...

من سنتين بالظبط وفي نفس التاريخ تقريبا كتبت موضوع حزين أوي عن أصعب ظروف مريت بيها في حياتي ربنا يارب ما يكتبها علي حد أبدا ...هونها عليا ثقتي في ربنا إنه أكيد هيعوضني وهيرضيني زي ما صبرني علي الإبتلاء ..ومقدرش أنسي وقفتكم جنبي ودعواتكم اللي خففت عني كتير ...وقبل ما أفتكر نفسي وأقول اللي جيت أحكيه إنهارده عاوزاكم تدعوا لكل منتظره ولكل بنات ملف الحقن اللي أبدا مكنتش بنساهم من دعائي ومتأكده إنهم كانوا برضه بيدعولي ....
وليا بقي عاوزه منكم دعوه ربنا يبارك لي في ولادي لأن أنا الحمد لله ربنا رزقني من واسع فضله وأكرمني برحمته وبعتلي مالك وتالين وعمرهم 15 يوم ....مش قادره أقول غير الحمد لله قدر قدرته ورحمته إنه عوضني بيهم وتقريبا في نفس التاريخ بفارق أيام عن ولادتي الأولي ..أنا هاجي تاني علشان أكتب بالتفصيل كل حاجه بس حبيت أفرحكم معايا ...عاوزه أشكر كل اللي إتواصلوا معايا وكل اللي دعولي ربنا يجازيكم كل خير يارب
لكن ليا شكر خاص لإنسانه ليها مكانه خاصه في قلبي فعلا وهي أكتر واحده لقيت لساني بيدعيلها وأنا علي سرير العمليات وتقريبا غايبه عن الوعي وهي يقيني بالله يقيني أو رورو زوجه ماهر سابقا ..مش هقول لها غير جزاك الله كل الخير يارب ومن قلبي بسأل ربنا يخلف عليكي والله هتبقي فرحتي زي فرحتي لنفسي ...
كمان هقول شكرا لعصفورايه لو لسه فاكرينها وأحب أقولكم هي كمان ماشاء الله ربنا رزقها بريماس عندها دلوقتي سنه وشهر ..
بجد مش نسياكم ومش ناسيه ذكرياتنا وأيامنا في الملف عييطنا وفرحتنا.. صبرنا وإنتظارنا.. لحظات الإحباط والأمل اللي مرينا بيها سوا وإحنا قلبنا علي بعض ..حقيقي غيرتوا فيا حاجات وكنتم خير صحبه هونت عليا6 سنين إنتظار ...جزاكم الله كل الخير عاجله وأجله وجعلنا الله ممن يتحابون في الله ....حبيت أشكركم وأبشركم وأقول لكل واحده منتظره أنا زيك بالظبط كنت حساه يوم بعييييييييييييد لكن إن شاء الله الفرج قريب والفرحه هتنسيكي كل الصعب اللي مر عليكي ..ربنا يفرح قلبكم يارب ويبشركم بالخير ..أستودعكم الله ...

randoda2002
07-06-2012, 04:12 PM
الف الف مبروك يا اختي فرحتلك من كل قلبي
الحمدلله الي عوضك عن توامك وفرح قلبك
ويارب يكرم بقية البنات يارب

ورد الزيزفون
07-06-2012, 05:01 PM
بسم الله ما سا الله ربي يخليهم ليكي
وانتي واحشاني كتير كتير كتير

وقوليلي شو تفاصيل حملك وسو تفاصيل ولادتك يا عمري

بجد كنت متوقعه خبر حلو هو حملك بس الحمدلله أنو ربي من عليكي واطعمك من فصله ربي يجعلهم من مواليد السعاده ومن حفظه كتاب الله أن شاء الله يإرب

still_here
07-06-2012, 05:10 PM
ويارب يكرم بقية البنات يارب

الله يبارك فيكي يارب ويفرح قلبك دايما وعقبال فرحتنا بباقي البنات يارب..

still_here
07-06-2012, 05:25 PM
بسم الله ما سا الله ربي يخليهم ليكي
وانتي واحشاني كتير كتير كتير

وقوليلي شو تفاصيل حملك وسو تفاصيل ولادتك يا عمري

بجد كنت متوقعه خبر حلو هو حملك بس الحمدلله أنو ربي من عليكي واطعمك من فصله ربي يجعلهم من مواليد السعاده ومن حفظه كتاب الله أن شاء الله يإرب

ربنا يخليكي يا مايا إنتي كمان وحشتيني كتير والبنات وحشوني يارب تكونوا كلكم كويسين وأسمع عنكم كل خير يارب ...التفاصيل إن شاء الله هدخل الملف وأحكيلكم بالتفصيل بس مبدأيا أنا توكلت علي الله وكررت المحاوله والحمد لله ربنا وفقني وكان الحمل مستقر بشكل أفضل من المره اللي فاتت وكملت لنص الشهر التاسع ونزلت يوم متابعه عند الدكتور إتفاجئت إنه قاللي أستني بالمستشفي تحت الملاحظه لحد الولاده وبعد يومين صحوني قبل الفجر بساعه حضروني وعلي ألفجر كنت في العمليات وكانت ولاده قيصري دخلوا بعدها البيبهات الحضانه وأول ما إتحسنت روحت ع البيت ..ولو حابه تسأليني عن أي حاجه أنا موجوده لحد ما أحكي معاكم

Reemaa
07-06-2012, 05:50 PM
ماشاء الله تبارك الله ولاحول ولا قوة الا بالله
الله بيار لك فيهم يارب ويجميهم من كل شر ويجعلهم قرة عين لكي ولو الدهم اللهم امييييين
الف مليييييون مبرووووك ياعمري
الله يعوض علينا جميعا ويطعمنا ولا يحرمنا ياارحيم يا الله

fatima_oujdia
07-06-2012, 07:14 PM
ما شاء الله
الف مبروك اختي الله يحفظلك اولادك
ويرزق المحرومين يارب

شايان
07-06-2012, 08:05 PM
الف مبروك يا جميل وربنا يحفظهم من كل شر ان شاء الله , وتبقى ادخلى احكيلنا بالتفاصيل كلنا مستنينك يا جميل

نانا نونا
07-06-2012, 08:38 PM
ف الف الف مليون مبروك يا حبيبتى الحمد للة ان ربنا كرمك و من عليكى ربنا يخليهمللك ويحميهم من اى سوء بجد فرحتللك معانى موش عارفاكى بس واللة فرحتللك عقبال كل المحرومين يارب ربنا يرزقهم من كرمو ورحمتو واسامى اولادك مشاء اللة جميلا مستنيين نعرف تفاصيل الحمل والولادة

ام سيف2007
07-06-2012, 08:51 PM
ماشاء الله لا قوة الا بالله
مباااااااااااااااااااارك لك غاليتي ربي يبارك لك باولادك ويفرحك بهم ويجعلهم من الصالحين
اسعدتينا بهذا الخبر الاكثر من رائع
وربي يرزق كل مشتاقة يارب

jihane maroc
07-06-2012, 08:55 PM
ما شاء الله
الف مبروك اختي الله يحفظلك اولادك
ويرزق المحرومين يارب

THANA
07-06-2012, 09:19 PM
حبيبة قلبي ستيل هير مستحيل ننسأكي وهل يخفى القمر ياعمري والله فرحت ليكي من كل قلبي يالغاليه الحمد للهالحمد لله ربي يخلي لك الكتاكيت ويبارك لك فيهم يارب ةيخليهم ذريه صالحه باره سليمه دعواتك الينا ربنا يفرحنا عن قريب مثل مافرحك حبيبتي

oum saad
07-06-2012, 09:30 PM
ماشاء الله تبارك الله ولاحول ولا قوة الا بالله

noona201012
07-06-2012, 09:58 PM
حبيبتي ستيل هير الف ومليون مبروك والحمد لله ان ربنا عوض صبرك خير ويااااااااااااااااااااااااااارب يخليهم لك يا حبيبتي وما يحرمك منهم ابدا
انا منتظرة الحكايه بالكامل لاني متشوقه اعرف انتي كررتي المحاوله كام مرة وهل غيرتي المركز وعملتيها مع مين ؟؟
انا عارفه ان اسالتي كتيرة بس انا عارفه انك مش هتبخلي علينا بالرد وتاني الف مبروك وعقبال الكل بالملف يااااااااااااارب

ام سهيل
07-06-2012, 11:33 PM
اروع خبر سمعته عنك وعن عصفوراية

وربي يرزق كل الحبيبات

ياحبي لك

الف مبروك وربنا يبارك لك في ذريتك ويجعلهم من الصالحات

:)

yaraaaaaa
08-06-2012, 12:09 AM
ماشاء الله و الله اكبر الله يحفظهم و يحميهم
اااااااااااااااااالف مبروك و عقبال كل مشتهية يارب
و الله فرحتلك من قلبي و عقبال فرحتنا بيقيني و بكل البنات قادر يا كريم

عاشقة العتره
08-06-2012, 12:41 AM
ماشاء الله الف مبروك ياعمري طبعا مش نسينيك ربي يبارك في مااعطاك ويخليهم لك يارب وفعلاكرم ربنا ماله حدودواحب اخبرك ان رحيق الأزهار بسم الله ماشاء الله عندها اسر وادم ربي يخليهم لها وفجر عندها سهيل ورور فلسطين عندها كرم ومروة حامل ونونا باانتظار النتيجه بكرة يارب حامل واني مع هيبة الرحمن بالتنشيط اليوم لي السابع وهذي كل اخبار ملف الحقن وبما ان إحنا بقلبك حبيت اعطيك اخبارنا على السريع والف الف مبروك حبيبتي يتربوا في عزكم

layali48
08-06-2012, 02:06 AM
ويارب يكرمنا عما قريب يارب انا فكراكي قوي الله يفرحنا بدخول الجنة والنظر الى وجهه الكريم

ام مرمر و ليلو
08-06-2012, 11:45 AM
ماشاء الله ياقلبي
اسعدتيني بالخبرية الحلوة
ربي يجعلهم قرة عين لك ولأبيهم
وعقبال يقيني وكل الاخوات يارب
هديتنا الصغيرة لمالك وتالين :)
width=500 height=400
ربي يحميهم
width=500 height=400

ميرو أحمد
08-06-2012, 05:24 PM
حبيبتى يا نور الف الف مليون مبروك الله يباركلك فيهم و يفرح قلبك بيهك دايما يارب
و الله يا نور بقالى فتره عايزه اعرف اخبارك و فى بالى كتير بس مش عارفه اوصلك
المهم انى اطمنت عليكى الف مبروك مره تانيه يا حبيبتى و بوسه كبيره للولاد

صحيح نسيت اقولك انا مروه نجيب بس غيرت الاسم و عايزه ابشرك انا الحمد لله حامل
بس لسه ما شوفتش النبض ان شاء بعد 12 يوم اروح ادعيلى انت و الولاد

سوسو15
09-06-2012, 10:51 AM
بسم الله ما شاء الله ’’ الف الف الف مبرووووك ,,

ربنا يفرحك بيهم وتشوفيهم عرسان ,, وعقبال ما تفرحي باخوان ليهم ياااارب ,,

مستحيل ننساك ,, ومنتظرين قصتك بالكاااااااااااامل ,,

لك وحشه ياحبيبتي ,,

angel_noor
09-06-2012, 03:35 PM
الف مبروك وعقبالي ولكل محرومة يارب

ورد الوجنتين
09-06-2012, 10:43 PM
،،

الف مبرووووك من القلب ..
فرحنالك كثير ..
ومابعد الصبر الا الفرج ..
اجمل شي في الموضوع ..
انه اعطى بريق من الامل لكل محروومه ومنتظره ..
لك الأجر في كلامك يارب ..
والله يحفظ اولادك من كل سوء ..
،،

CHEROUK
10-06-2012, 04:34 PM
الف مبروك ستايل هير انتي متتنسيش انا كنت معاكم في منتظرت الحمل مش ملف الحقن المجهري و فرحتك كثير كمان اكيد تعرفي اختنا تيتة هي كمان جابت احلي اياد و اسمها خاليا ام اياد عبد الرحيم هي كمان صبرت 6 سنين و الله عوضها اسال الله ان يرزق كل محرومة يا رب

-جنان-
10-06-2012, 04:46 PM
ما شاء الله تبارك الرحمان
مبااااااااااااااارك والفا و حمدا لله على سلامتكم

جعلهم ربي من مواليد السعادة

ام ايودي عبد الرحيم
11-06-2012, 12:33 PM
مااااااااااااا شااااااااااء الله الف الفففففففففففففف مبروك حبيبتي يتربو بعزكم وربنا يحفظهم ويجعلهم من الذرية الصالحة البارة ياااااااااااااااااااااااااااارب
و الف حمد وشكر لله على كرمه وفرجه ربنا عوضك عن صبرك و توامك الي فقدتيهم رحمة ربنا كبيرة وسعت كل شئ
حبيبتي اذا فاكراني انا تيتة و غيرت اسمي لانه ربنا رزقني كمان الحمل و جبت ولد الحمد لله
ولما قريت موضوعك فرحتلك من كل قلبي حبيبتي انت تستاهلي كل خير

-بلسم الجروح-
11-06-2012, 07:26 PM
والله اختى دمعت عيونى من كلامك

لانى ذاكرة قصتك

وفعلا يقييييييييييييييييييييييييينى رائعة جدا جدا جدا

ربنا يعوضها عوض خير

بدعيلها من كل قلبى

ربنا يرزقها من واسع فضله يارب

والف مبررررررررررررررررروك حبيبتى

وان شاء الله يتربوا بعزكم يااااااارب ودلالكم

رحــيق الأزهـار
11-06-2012, 11:17 PM
يا حبيتي يا ستل هير،،،،،، :-Y :-Y بسم الله ما شاااء الله ولا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
الله أكبرررر ألف مليوووون مبروووووووووووك يا حبيبة قلبي
يعلم خبر
الله ما بنسااااكي إنت يو( ورورو زوجة مااهر و زهرة الخبر وعفوفو وثوثوثو وكل بنات الملف
ربنا عالم كنت بدعيلك دايماااااااااا

ربي ما في أكرم منه الحمد لله رب العرش العظيم ربي يجعلهم خلف صالح سليم معافى يااااااارب

حتى نا الحمد لله رب العرش العظيم ربي أكرررررمني بعد 6 سنين و محاولات تلقيح صناعية فاشلة (( بنور يعني آدومي و أسوري ))
دعواتك ربي يتمم شفاء آدم قلبي على خير يارب و يعلم أقرب وقت

ربي يسعد قلبك يا حبيبني يارب و يسعد كل أخوووووووووووووتي في الملف يعلم الله ما بيحس فينا غير اللي مر في حالتنا

ألف مليون مبروك مرة تانية ربنا عالم فرحتناا عقبال باقي الغاليات كلهم في الملف يارب

*جنة الاماني*
12-06-2012, 06:58 PM
بسم الله ما شاء الله لا قوة الا بالله
ياحبيبتي والله علي طول في بالي
ربنا يبارك لك في اولادك ويفرح قلبك بيهم ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
بكيت من فرحتي
يااااااااااااااااااه علي كرم الله

حنونة خالد
14-06-2012, 10:11 AM
بسم الله ما شاء الله ولا قوة الا بالله
نورهان تسلم ايدك على الاخبار الحلوة من الصبح فتحتي نفسنا ههههههههههههههههه
شوفي كرم ربنا ورحمته التي وسعت كل شيء... عوضك انتي وزوجك بعد تجربتك العصيبة السابقة ... حاشا لله ان ينسى عبده وهو يناجيه ويدعوه
مبارك اختي يتربوا في عزكم ان شاء الله
وشكرا لانك بثيتي الامل في المنتدى لكل المنتظرات وان شاء الله ربنا يفرحهم مثلما فرحك
ومنتظرين نسمع قصتك بفارغ الصبر

إنجــــــــي
14-06-2012, 10:58 AM
يا حبيبتي
الف الحمدلله عالسلامة و الف مبروك
ما شاء الله لا قوة الا بالله
ربنا يحفظهم لك و يتعوضك خير فيهم
طبعا فاكراك الحمدلله لى سلامتك اشتقنالك :)
الله يسعد قلبك و يحفظ لك اولاد يا رب

soshy
15-06-2012, 11:52 AM
الف الف مبروك ربي يحماهمويخليلك اياهم يا ريت تحكيلنا القصه انا ـبعا فاكراكي ويارب يفرحك بيهم

miosa
03-07-2012, 03:33 PM
ربنا يبارك لك فيهم يااااااااااااااااااااارب ويخليهملك ....
ودعواتك ليا ولكل البنات ربنا يرزقنا يااااااااااااااااارب

فراولة فراولة2
03-07-2012, 10:46 PM
السلام عليكم ورحمة اللة وبراتة انا عضوة جديدة فى المنتدى لما قرات كلامك اتاثرت اوى وحبت اباركلك وربنا يخلهملك امين يا رب العالمين وتفرحى بيهم وهم فى اعلى المناصب امانة تدعيلى ربنا يفرح قلبى بولد لبناتىويكون سند ليهم امين يارب العالمين

عصفورايه
04-07-2012, 04:20 AM
مبرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رك لتانى مره يانونه ربنا يخليهم لك يارب ويحميهم من كل شر
تسلميلى يا حبيبة قلبى
والله انا بقالى مده طووووووووووووويله بحاول ادخل عالمنتدى ولاعارفه مكنتش عارفه ادخل من موبايلى خالص
وانهارده دخلت اطمن على البنات لقيت موضوعك قلت ادخل اسلم عليكى

rahil _lim
04-07-2012, 04:32 AM
ماشاء الله الف الف مبروك يتربو في عزكم ان شاء الله
الله يكتبهم من الصالحين البارين و من حفضت كتابه الكريم
يارحيم هب لنا من الصالحين

ام ياسـ مريوم ـر
04-07-2012, 07:29 AM
الف الف ف الف مبااااااااااااااارك غاليتي ستيل ربي يقر عينك بهم حبيبة قلبي
طبعا فاكرينك كنتي معانا في صفحة المنتظرات و الحمد لله ربنا رزقنا و يا رب يرزق كل منتظرة و يفرح قلب كل مسلمة

مروة شاهين
05-07-2012, 01:43 PM
ما شاء الله تبارك الله
الف الف مبروك يانورهان ده أحلى خبر سمعته بجد يا ترى فاكرانى
ربنا يخليلك ولادك يارب

ممكن سؤال انتى عملتى العمليه فين

safylife
05-07-2012, 01:52 PM
ماشاء الله لا قوة الا بالله انا فاكرةموضوعك من سنتين ربنا يجازيكى عنه خير فالاخرة و يحميلك اولادك ياربامين

om rooomy
09-07-2012, 10:18 PM
الف مبرووووووووووووووك يا نورهان
ربنا يباركلك فيهم يا رب ويجعلهم من الصالحين

Reemaa
12-07-2012, 01:47 AM
في انتظار التفاصيل ياعمررررررري

أم تسنيم 2009
12-07-2012, 03:00 AM
الف الف مبروك فرحتينى كتير والله عيونى دمعت من الفرحة اوعى تكونى نستينى انتى علطول فى بالى والله كنت بدهيلك فى صلاة الفجر النى بجد حبيت وربى اعلم انتى قد ايه غاليه عندنى وحشانى ربنا يباركلك فيهم وتخويهم وتشوفيهم احسن الناس متنسيش تديهم البوسه ديه منى مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممه ولو سمحتى لو تبعتيلى رقم تليفونك على الخاص علشان اكلمك

فجر 2010
12-07-2012, 04:00 AM
سبحان ربى الكريم
كنتى دائما فى بالى وأتذكرك مع أخواتنا فى ملف الحقن المجهرى وأدعو لكم جميعا
وعصفور اية ولدت معى فى نفس الوقت
الله يحفظ ولادك ويبارك فيهم ويطمنك عليهم ويجعلهم من الصالحين

جويرية 22
25-10-2012, 09:05 PM
الف الف الف مبروووووووووووووووووووك يارب تكوني لسه فكراني انا كمان بقالي كتير جدامبدخلش المنتدي و اول ما دخل اول حاجه دورت عليها هي انتي و اخبارك مبروك يا حببتي ربنا يخليهملك يارب و يكرمك فيهم و ما تشوفي فيهم شر ابد انا كمان ربنا رزقني ببنوتة جويرية الحمد لله ربنا كرمة واسع

soshy
25-10-2012, 10:20 PM
الف الف مبروك ما شاء الله ربي يحماهم ويجعلهم من الصالحين بجد ربنا ما فيه اكرم منه وانت بتستاهلي كل خير

ام علاوي العراق
25-10-2012, 10:49 PM
الف الف مبرررررررروووووووك
ويارب يحفظلك اولادك ويفرحك بيهم يااااااااارب