PDA

View Full Version : خايفة اووووووووووووووووووووووووووووووووووى

عصفورة الكنارية
23-01-2009, 10:14 PM
زوجى بيسافر وهو حاليا معايا :III:بس انا مش بستعمل وسيلة هو بيستعمل واقى ذكرى بس مش عارفة خايفة اصل حصل بينا اكتر من مرة جماع من غير الواقى بس القذف كان برة وساعات الجماع يكون من برة ياترى ممكن كدة يحصل حمل مع العلم انى كنت اقوم على طول:III: طبعا انتو فاهمينى خايفة اوى وبعدين انا عندى بيبى8 شهور ولسة برضعة ادعولى ربنا يستر عشان خاطر ابنى وانا حاليا الايام دى بينزل منى افرازات بيضاء هل كدة انا فى فترة التبويض وانا سمعت حاجة كمان قلقانى هو فعلا لما الطفل يلعب برجلة ويشد فيها بايدة كدة مامتة تخلف على طول مستنية ردكو قلقانة اوووووووووووووى:(*):

زهرة الجنة
24-01-2009, 06:19 AM
اذا ربي كاتب لك حمل فإحمديه واشكريه

غير كذا حتى بوجود القذف الخارجي يحصل حمل
خاصة لما تكون فترة تبويض والبويضة نازله

واذا كانت الحيوانات المنوية قوية ونشيطة فممكن توصل للبويضة

مثل حالتي والحمد لله هذا اللي ربي كاتبه لي
ماتدرين الخيرة وين ؟

بالتوفيق

جالسه في الغرفة
24-01-2009, 07:03 AM
ياعزيزتي انا مقدره وضعك

بس لو ربي كتب حمل فهذي نعمه من رب العالمين

واما حركة الطفل فهذا وضع طبيعي لطفل يسمى التواصل الحسي العصبي

ام حمودي وأيوتي
24-01-2009, 08:52 AM
حبيبتي ازا ربنا كاتبلك الحمل رح تحملي
الله يكتبلك اللي فيه الخير

سن ست
24-01-2009, 09:55 AM
شوفي حبيبتي اذا انتي مش عايزة حمل حاليا لازم تهتمي أكتر و يكون زوجك في وقت الجماع مهتم بالواقي الذكري او انتي تستعملي وسيلة يعني اذا مش عايزة تكوني حازمة ف الموضوع دة.

اما حركة طفلك فدة شيء عادي ممكن يكون نشاط زائد و دة عادي

randoda2002
24-01-2009, 12:47 PM
الله يكتبلك الي في الخير

$صبا$
24-01-2009, 04:55 PM
اذا الله كاتب حمل راح يكوم حمل وارضي بقضاء الله ونعمته
وحركة ولدك مالها دخل حركه عاديه الاطفال كلهم يسوونها يعني تخريف انه تدل على ان امه بتحمل ولاشيء

فراولة24
24-01-2009, 07:57 PM
طب ماتريحي دماغك وتركبي لولب ليه القلق دة...ودة اكيد بياثر عليكوا وقت العلاقة وبتمنعيه من انه ياخد حقه كاملا وطبيعيا الافضل تركبي لولب طالما مش حابة تحملي

نــبــــراس
24-01-2009, 08:11 PM
احمدي الله اختي على النعمة كم من امراءة تتمنى ما انتي فيه وخافي من العقوبة لايحرمك الله بسبب جزعك وتسخطك ثم ما تتركي مستشفى ولا دوا شعبي الا جربتيه استغفري الله ولا تنسي الدعاءالخالص ان الله ياجل لك الحمل من غير ضرر وثقي بالاجابة .
والله امي مرة سوت مثلك قالت بعد ذا انشاء الله بقعد عشر سنين والله ربي عاقبها على الكلمة وخلاها تحمل بثلاث اطفال كل سنة واحد تحت بعض.
انا وانتي وكل واحد المفروض يحاسب افعاله وكلامه قبل ما يطلع منه
واما بالنسبة لحركة ابنك فهذا شيء طبيعي 100% لا تقلقي
واسفه حبيبتي ان كان اسلوبي قاسي معك شوي بس والله من خوفي عليك
اعذريني يالغلا.....

ام غلا الحلوه
24-01-2009, 11:28 PM
هلا حبيبتي
اذا حملتي احمدي ربك واشكريه واذا لا احمديه بعد واشكريه
هذا نعمه من ربك

عصفورايه
26-01-2009, 01:37 AM
حبيبتى ان ربنا كاتب لك الحمل هيحصل وكونى راضيه وشاكره لان ده افضل لك

AbEeR
29-01-2009, 05:43 PM
انا مقدرة واضعك كويس جدااااا
بس تعرفى لو راكبتى اللولب رح ترتاحين جدااااااااااا
وانما على حركة الرجل دى فكل الناس القديمة يعنى جديتى و كدة يعنى بيقولوا نفس الجمله
تخاريف فهمتى
ابنى بيشد فى رجلو وفى الشارب بتاعو
اسمع الكلام وركبى لولب افضلك
وياريت تردى علينا وتطمنينا عليكى وتقولى عملتى ايه

أم حاتم جداويه
29-01-2009, 06:36 PM
ههههههههه هذه خرفات الله يعينك

MUM
30-01-2009, 12:11 AM
والله احمدي ربك واشكريه في الحالتين هاذي نعمة من عندة وغيرك كثييييييييييييييير يتمنون الحمل يا بعد عمري.

زهرة الجنة
31-01-2009, 06:13 AM
قبل لا تتبعي نصيحة البنات في اللولب فكري في أن الله أراد لك الحمل في هذا الوقت وان هذه خيرة الله لك لأنك ماتدرين الخير وين
اللولب الأكثر يشتكون منه لما يركبونه ويتعبون وفي الاخير يشيلونه وهم خسارتهم أكثر من ربحهم ..

لاتعترضي على حكم ربك واعرفي انه ربي أعلم بما ينفع ويضر عباده فله خالص الحمد والشكر .