PDA

View Full Version : الى اختى leeman ويييينك

الفارسه
02-02-2002, 05:22 PM
الى اختى leeman ويينك.....ارسلت الك الكثير من الردود على اخر رد ارسلتيه الى والظاهر انهم ما نزلوا على المنتدى......احب اشكرك كثير على المعلومات اللى افدتينى بيها وان شاء الله ماتنسينا من كل جديد فى اكلاتك الطيبة ..وابغى اقول لك ان صديقتى تدعو الك كثير على الفطائر الروعه انت وشمس.......وبالنسبة للدقيق فى اقرب فرصة اروح فيها على بنده راح اشتريه وابشرك.....مع دعواتى لك بالتوفيق........

والى اختى اسيرة الغربة اشكرك كثير على طريقة الفطائر ولما اجربها اكيد راح ابشرك..:rolleyes:

leeman2000
02-02-2002, 05:26 PM
اختى فروسه ...انا ارسلت لك رساله على البريد الخاص اليوم وصلت والا لأ:confused:

الفارسه
03-02-2002, 12:26 AM
اختي العزيزة
لم تصل الرسالة ولا اعلم لماذا بامكانك معاودة الارسال ويمكن اوفق
تحياتي

ام مودي
03-02-2002, 11:58 AM
عزيزتي الفـارسة..
عدم استقبالك للرسائل سببه ان عدد مشاركاتك لم تتعدى الثلاثين على ما اعتقد..فلا تقلقي..
و اسفة عالمداخلة..
تحياتي:)

الفارسه
03-02-2002, 01:33 PM
شكرا يااختى ام مودى على هالمعلومة اللى افدتينى فيها...........ومابيننا اسف لاننا خوات
مع خالص شكرى.......
:p

leeman2000
03-02-2002, 01:46 PM
يالله يافارسه شدى حيلك ...وانا من امس ماغير ارسل واستقبل:p :p وما قلتيلى وش رايك بمواضيعى:eek:

الفارسه
04-02-2002, 12:03 AM
الى عزيزتى leeman.....لم تصلنى اى رسالة منك غير هذه الرسالة....واتمنى تردين على برد واضح لانى بصراحة مافهمت اش تقصدين.....بانتظار الرد بسررررررعه

:D :D :D

leeman2000
04-02-2002, 09:45 AM
هلا بااختى فارسه.... الظاهر انا وانتى صرنا مثل توم وجيرى :p انا اقصد انى اول مره ارسلت لك رساله خاصه ولا وصلت لانى كنت غلطانه وارسلتها مرتين بعد كذا ولم تصل ..واتضح الامر حسب قول الاخت ان الردود عندك لاتسمح بااستقبال الرسايل...وانا اقولك شدى حيلك يعنى بكتابة المواضيع حتى تصلين للعدد اللى يمكنك من استقبال وارسال الرسايل ..وسؤالى الاخير اللى اقولك فيه وش رايك بالمواضيع اللى اشتركت فيها امس وقبل امس :eek: مع تحياتى وتقديرى :)

الفارسه
08-02-2002, 04:06 PM
الى اختى leeman

لمويه انا ارسلت الك فى نفس هذا المنتدى والى الان مارديتى على العنوان هو لمويه ممكن تساعدينى فى عمل الفطاير وان شاء الله تردى على لأنى رسلت رسائل واااجد والظاهر ماتوصل:cool: :confused: