انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 5 الأولىالأولى 12345
عرض النتائج 41 الى 44 من 44

الموضوع: مجانا مجانا مجانا ,, وداعا للشعر الزائد نهائي وبدون ألم مع الحلاوة السحرية نعومة ...

الردود
    12
    لو سمحتى يا بداية انا من مصر وكنت عايزة اشترى حلاوة رقة المشاعر احصل عليها ازاى

الردود
    332
    موفقه

الردود
    1,036
    على فكرة يابنات فى كذا نوع من الحلاوة دى وكذا اخت بتبيع حلاوة من غير الم لكن فى من الحلاوة دى اللى بجد بتجيب نتيجة وفى اللى بتكون اشتغالة يعنى كلام على الفاضى ومن غير نتيجة

لكن احقاقا للحق انا اشتريت من بداية الحلاوة من فترة طويلة وبصراحة هى حلوة جدا والله وكان عندى قريباتى استخدموها وعجبتهم جدا ومدحوا فيها ده غير انها بتبيض الجسم وتخليه مورد انا اشتريت علبه منها من زمان والى الان ماخلصتش يعنى العلبة تستخدميها اكتر من كذا مرة

وكفاية زوق وادب وتدين والتزام بداية بجد من ساعتها اصبحت صديقة شخصية ليا

ربنا يوفقك يابداية واعذرينى فى كل موضوع ليكى وفى كل مكان حغلس عليكى واكتب كلمة الحق واقولك جزاكى الله خيرا وجعله فى ميزان حسناتك ووسع رزقك بالحلال ويسر زواجك ورزقك بالزرية الصالحة .. والله هذا دعاء بظهر الغيب من قلبى

www.bdyamall.com بداية مول 0594335687 السعودية
    الردود
    7,748
    التكريم
    تعقيب كتبت بواسطة زهقت ومش عارفة عرض الرد
    على فكرة يابنات فى كذا نوع من الحلاوة دى وكذا اخت بتبيع حلاوة من غير الم لكن فى من الحلاوة دى اللى بجد بتجيب نتيجة وفى اللى بتكون اشتغالة يعنى كلام على الفاضى ومن غير نتيجة

لكن احقاقا للحق انا اشتريت من بداية الحلاوة من فترة طويلة وبصراحة هى حلوة جدا والله وكان عندى قريباتى استخدموها وعجبتهم جدا ومدحوا فيها ده غير انها بتبيض الجسم وتخليه مورد انا اشتريت علبه منها من زمان والى الان ماخلصتش يعنى العلبة تستخدميها اكتر من كذا مرة

وكفاية زوق وادب وتدين والتزام بداية بجد من ساعتها اصبحت صديقة شخصية ليا

ربنا يوفقك يابداية واعذرينى فى كل موضوع ليكى وفى كل مكان حغلس عليكى واكتب كلمة الحق واقولك جزاكى الله خيرا وجعله فى ميزان حسناتك ووسع رزقك بالحلال ويسر زواجك ورزقك بالزرية الصالحة .. والله هذا دعاء بظهر الغيب من قلبى

هههههههه
    ربنا يبارك فيك حبيبتى
    وانا جدا سعيدة وتشرفت بمعرفتك .. وبالتعامل معك ..
    والله يديم عليك روحك الحلوة ياسكر
    وداعا للشعر الزائد للابد وبدون ألم اعيدي اكتشاف نعومتك وانوثتك من جديد من راسك وحتى قدميك

مواضيع مشابهه

1. الردود: 10
    اخر موضوع: 02-06-2010, 03:19 AM
  2. احصل على جهاز لاب توب مجانا مجانا مجانا
    بواسطة lastoper في نافذة إجتماعية
    الردود: 5
    اخر موضوع: 15-10-2005, 11:52 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ