انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 17 الأولىالأولى 1234567814 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 163

الموضوع: ملف عن اطباء الاطفال بمصر

الردود
    686
    بجد الموضوع مفيد جدا

انا لما مريم بتتعب باوديها للدكتور هانى حبيشى عندنا فى دمياط كشفه 26 و الاستشاره مجانا و بيسمع منى بس المشكله الزحمه مره قعدت خمس ساعات

على الرغم من انى انا صيدلانيه و باباها دكتور بنخاف نديها اى دواء الا لما اخصائى اطفال يشوفها
    اول ما اتولدت تابعنا مع الدكتور كامل بكري بس مش عارفه سعره لانه صاحب زوجى و مكنش بيرضى ياخد كشف و سيبناه علشان الاحراج ده لكن بالامانه هو ممتاز لان مريم كانت مولوده و الصفراء عاليه قوى و دخلت حضانه و هو اللى تابعها

بعد كده و ديتها للدكتور صلاح الروس و ده كشفه 40 بس مارتحتلوش كل ما اروحله بشتكى من تعب البنت يدخلى فى مواضيع تانيه مالهاش علاقه بالتعب

بعد كده رحت لدكتور هانى و باتابع معاه دلوقت لكن لما بابقى مستعجله باروح لدكتور صاحب جوزى هو استاز فى جامعه المنصوره اسمه شكرى اللبان كشفه دقيق و بيدخلنى بسرعه و علاجه من الاخر بس عيبه برده مبيرضاش ياخد كشف

معلش طولت عليكم بس يا رب كل الاولاد ما يحتاجوا يروحوا لدكاتره و يشفى المريض منهم

الردود
    1,354
    تعقيب كتبت بواسطة soso*waleed عرض الرد
    ايوة فعلا ايه الاسعار دى احنا فى دمياط فعلا الاسعار قليلة اوى
    بودى اسيل لدكتور عثمان الشويحى هو بجد ممتاز ومش بيعطى ادوية كتير وكل اللى بيعطيه مكوناته حاجات طبيعية وهادى وبيسمع كويس اوى وبيريح جدا
    وكشفه 26 والاستشارة ببلاش بس بتعطى الممرضة جنيه
    وعنوانه جنب الكوبرى العلوى فى السنانية
    وفيه دكاترة غيرة كويسين بس انا ارتحت معاه اوى وممكن اكلمه فى اى وقت على الموبايل مفيش مشكلة
    وبجد موضوع تحفة تسلمى يا قمر
    تسلمي....وشكرا لكي يا سوسو يا جميلة

ارغول
    ان شاء الله البنات يفيدوكي ...

om rooomy
    تسلمي ....انتم الاسعار عندكم مختلفة عن اللي في مصر تماما
    مش عارفة بتحسسوني اننا في دولتين مختلفتين ههههه
    آخر مرة عدل بواسطة kouky5 : 26-04-2009 في 12:06 AM

بيتي الجميل مع جوزي و اولادي حبيبي في حضني (مصر)
    الردود
    1,191
    ياجماعه من الوااااااضح ان في تفرقه عنصريه :] يعني احنا من القاهره اكن احنا من بلد ثانيا المحافظات كلها اسعرها خايليه ماشاء الله :]

مع بنتى اخيرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    الردود
    5,248
    ملف راااااائع
    انا لما كنت فى مصر
    وديت توتة لتسع دكاترة
    كلهم احمر من بعض
    انا اسفة يعنى
    بس هما ميتوصفوش غير كدة
    منهم دكتور فى مستشفى تبارك
    كان بيكشف ع المنطقة اللى اشاورله عليها بس
    غير كدة ميهونش عليه يبص حتى
    وفى الاخر كتبلها لستة ادوية روتينية بتاع الصيدلية كان ممكن يديهانى يعنى
    هسجل الملف بتاعكم لو احتجته لما انزل انشاءالله ربنا يبعد عن بنتى وولادكم المرض ومحدش يحتاج الدكاترة اصلا

الردود
    1,354
    تعقيب كتبت بواسطة ملك المالكى عرض الرد
    ملف راااااائع
    انا لما كنت فى مصر
    وديت توتة لتسع دكاترة
    كلهم احمر من بعض
    انا اسفة يعنى
    بس هما ميتوصفوش غير كدة
    منهم دكتور فى مستشفى تبارك
    كان بيكشف ع المنطقة اللى اشاورله عليها بس
    غير كدة ميهونش عليه يبص حتى
    وفى الاخر كتبلها لستة ادوية روتينية بتاع الصيدلية كان ممكن يديهانى يعنى
    هسجل الملف بتاعكم لو احتجته لما انزل انشاءالله ربنا يبعد عن بنتى وولادكم المرض ومحدش يحتاج الدكاترة اصلا
    اهلا بيكي حبيبتي ...ربنا يبعد عن اولادنا كل شر

الردود
    4,218
    ميرو حبيبتى انتى وحشانى اكتر
    نفسى جداااااااا اقابلك على الماسنجر
    هو الصالون باين اوى كده فى الصوره ههههههه بس كويس احنا ذوقنا واحد
    انتى اخبارك ايه بوسيلى الكتاكيت كتييير ربنا يحفظهم ويخليهم اللهم اميييين

تسلم ايديكى على كتابه عنازين دكتور شريف كنت داخله اكتبها
    وهو فعلا كويس جدا وبحسه فاهم جداا بس هو مش بيتككلم كتير بس شكلى انا اللى رغايه
    وعلشان كده شايفه كل الدكاتره مش بيتكلموا كتير
    ربنا يحفظ اولادنا جميعا اللهم امييين

الردود
    607
    السلام عليكم
    والله موضوع رائع ارجو منكم حبيباتى كتابه رقم الدكتور محمد السيد هاشم اللى فى اخر فيصل اناساكنه فى اخر فيصل بس مقيمه فى السعوديه ونازله قريب باذن الله

الردود
    260
    تعقيب كتبت بواسطة meroo2006 عرض الرد
    لولا حبيبتى

ازيك يا جميل؟؟؟ واحشانى اوى اوى وازاى جنى انا شفت صو رتها على الماسنجر ما شاء الله زى القمر يا ريت نبقى نتقابل على الماسنجر علشان ابعت لك صور الكتاكيت ..........على فكرة الصالون بتاعك نفس بتاعى كوبى بيست.......... ههههههههههه

بالنسبة لدكتور شريف انا طبعا عارفاه من ايام الكلية وكنت باخد معاه درس كمان فى سنة خامسة وهو طول عمره ممتاز الصراحة علما وخلقا .............وانا اللى كنت قلت لمرات اخويا عليه لما ولدت ابنها الاول من 10 سنين هههههههههه بس انا بقى لما ولدت كتاكيتى و علشان انا ساكنة فى مدينة نصر استبعدت شريف وسالت اصحابى فشكرولى فى احمد البليدى وانا اخترته علشان جنبى فى مصر الجديدة بس الصراحة ندمت من كتر الزحام اللى عنده................. وبعدين اكتشفت ان مشوار عيادة المعادى بتاع شريف سهل اوى بالنسبة لى ومش بعيد زى الدقى و كمان دخلت على طول يعنى وفرت الوقت اللى كان بيضيع فى الانتظار عند احمد البليدى.......

بس انا حاليا فى الكويت مع زوجى ولسه مش عارفة لو حد من الكتاكيت تعب اروح لمين هنا.........
    ازيك انا يمكن اول مره اضيف رد هنا بس الموضوع ده م
    مهم وكويس وبالنسبه لى ان اكنت بتابع فى الكويت مع ياسر القحف وهو سورى وموجود فى مستشفى انترشيونال كلينك والكشف ب 10 دينار وطبعا فى الكويت اكيد عارفه لازم الحجز اول بالتلفون
    وفى دكتور طارق قطب فى مستشفى الهادى والله يحفظ اولادنا من كل شر

الردود
    1,190
    الكشوفات فى مصر غالية قوى يا بنات انا من سوهاج وبتابع مع دكتورة اسمها سهام على والله ممتازة ومتدينة وكشفها 18 جنيه ارخص كشف فى سوهاج و الباقى بيكون 22 او 25 فى الاطفال وكمان مش بتكتب ادوية كتير وبتسمعنى وطبعا فى اعادة مجانا
    -ربنا يكرمها يارب

الردود
    371
    تعقيب كتبت بواسطة om rooomy عرض الرد
    بجد الموضوع مفيد جدا

انا لما مريم بتتعب باوديها للدكتور هانى حبيشى عندنا فى دمياط كشفه 26 و الاستشاره مجانا و بيسمع منى بس المشكله الزحمه مره قعدت خمس ساعات

على الرغم من انى انا صيدلانيه و باباها دكتور بنخاف نديها اى دواء الا لما اخصائى اطفال يشوفها
    اول ما اتولدت تابعنا مع الدكتور كامل بكري بس مش عارفه سعره لانه صاحب زوجى و مكنش بيرضى ياخد كشف و سيبناه علشان الاحراج ده لكن بالامانه هو ممتاز لان مريم كانت مولوده و الصفراء عاليه قوى و دخلت حضانه و هو اللى تابعها

بعد كده و ديتها للدكتور صلاح الروس و ده كشفه 40 بس مارتحتلوش كل ما اروحله بشتكى من تعب البنت يدخلى فى مواضيع تانيه مالهاش علاقه بالتعب

بعد كده رحت لدكتور هانى و باتابع معاه دلوقت لكن لما بابقى مستعجله باروح لدكتور صاحب جوزى هو استاز فى جامعه المنصوره اسمه شكرى اللبان كشفه دقيق و بيدخلنى بسرعه و علاجه من الاخر بس عيبه برده مبيرضاش ياخد كشف

معلش طولت عليكم بس يا رب كل الاولاد ما يحتاجوا يروحوا لدكاتره و يشفى المريض منهم
    الدكتور هاني حبيش كويس بس بيعطي ادويه كتيره وكمان العياده زحمه موووت ومابنزلش قبل الفجر من عنده لكن فيه الدكتور عبد الحميد تعيلب ولادي ما بيخفوش الا لما بيدخلوا عيادته سبحان الله مها وديت لدكاتره
    وفيه الدكتور اشرف الباسل برده ممتاز اما الدكتور مجي ابو الخير فهو سمعه علي الفاضي مش عارفه دكاتره ايه الي ياخدوا اجازه خميس وجمعه ويقفلوا الموبايل وتدخلي كشف ومعاكي استشاره ويكشه عليكم وهما موجودين

مواضيع مشابهه

1. الي كل بنات مصر!! ملف بأسماء اطباء التغذية والرجييم في مصر
    بواسطة odo2da في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 3
    اخر موضوع: 16-08-2010, 11:59 PM
  2. سؤال وجواب عن تغذية الاطفال مع احد اطباء الاطفال.....
    بواسطة ام محمد على في الأمومة والطفولة
    الردود: 14
    اخر موضوع: 19-07-2010, 07:10 PM
  3. دلوني على افضل اطباء الذكوره و العقم
    بواسطة نفسي بطفل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 7
    اخر موضوع: 12-06-2009, 02:06 PM
  4. انا من قطر اسالكم عن افضل مستشفيات وافضل اطباء؟
    بواسطة YALABA في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 17-01-2009, 03:06 PM
  5. اطباء يأكلون الأجنه........؟
    بواسطة أريس في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 14
    اخر موضوع: 26-04-2008, 12:29 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ