انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.


للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 11

استفسار بسيط من خبيرات الركن

(ركن الكروشيه والتريكو - منتديات لكِ النسائية - الأرشيف)
...
  1. #1
    أم جود87 غير متواجد النجم البرونزي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2006
    الموقع
    في سوريا الحرة قريبا باذن الله
    الردود
    969
    الجنس
    امرأة

    استفسار بسيط من خبيرات الركن

    السلام عليكم
    عندي استفسار بسيط
    انا عمري 24 وماعندي خلفية عن التريكو والكروشيه
    وانا عندي وقت فراغ كبيييييير
    هل برأيكم في امل اتعلم بعد هالعمر؟؟؟؟؟ ولا اللي ما تعلمت بصغرها صعب تتعلم الان؟
    امانة قولولي رأيكم بصراحة انا كتير حابة اتعلم
    وهدفي وحلمي اشتغل علم الثورة السورية كلفحة صوف..صعبة؟

  2. #2
    hAn0's صورة
    hAn0 غير متواجد النجم البرونزي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2010
    الموقع
    القاهره
    الردود
    857
    الجنس
    امرأة
    يسعدني اكون اول واحدة ترد عليكي العلم مالوش سن وعلى بركة الله المنتدى صراحة هتحسي كلهم اهلك وهيعلموكي كل حاجة ربنا يبارك فيهم كلهم وعلى راي المثل عندن في مصر يموت المعلم ولايتعلم ماتياسيش امشي بمبدا لاياس مع الحياة وفقك الله واهلا بك غاليتي

  3. #3
    emangharip's صورة
    emangharip غير متواجد عضو
    تاريخ التسجيل
    May 2011
    الموقع
    السويس
    الردود
    66
    الجنس
    امرأة
    اهلا فيكي اختي معانا واحنا كلنا اتعلمنا واحنا كبار السن ملهوش دعوة لو انتي عايزة تتعلمي بجد هتتعلمي وبسهولة وسرعة وربنا يوفقك وياريت تنزلي صور اعمالك علشان نتعلم منها

  4. #4
    لؤلؤ36's صورة
    لؤلؤ36 غير متواجد عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2011
    الموقع
    أسيوط
    الردود
    43
    الجنس
    أنثى
    السلام عليكم اختى

    بصى انا تقريبا فى نفس عمرك
    واتعلمت الكروشيه من سنتين بس
    شوفى اى حد يعلمك الكروشيه او التريكو او الاتنين
    ممكن من قرايبك لان ماما هى الى علمتهونى
    وربنا يوفقك ان شاء الله

  5. #5
    رندا ماس غير متواجد متالقه غزل البنات- مبدعة الكوآكب
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    الموقع
    إسكندرية ماريا وترابها زعفران
    الردود
    2,980
    الجنس
    أنثى
    التكريم
    • (القاب)
      • بحر العطاء في ركن الكروشية
    (أوسمة)
    حبيبتى مفيش اسهل من تعلم الكروشيه
    وصدقينى انا علمت زميلتى فى الشغل وهى عمرها اكبر من ضعف عمرك
    كان نفسها تعمل حاجة لحفيدتها اللى قربت توصل بالسلامة
    وماشاء الله اتعلمت ودخلت على فيديوهات تعليم كمان
    طالما انتى عايزة تتعلمى حتتعلمى
    ربنا يوفقك

  6. #6
    يبرودية's صورة
    يبرودية غير متواجد كبار الشخصيات
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    الموقع
    بين احبابي
    الردود
    10,329
    الجنس
    امرأة
    التكريم
    (أوسمة)
    موفقة ومافي اسهل من تعلم الكروشيه مادام انت مصممة على التعلم
    وان شاء الله قريبا منشوف اول اعمالك بالمنتدى

  7. #7
    رورو رنوش's صورة
    رورو رنوش غير متواجد مساعدة مشرفة ركن الكروشيه
    تاريخ التسجيل
    Dec 2011
    الموقع
    القدس زهرة المدائن
    الردود
    2,574
    الجنس
    امرأة
    التكريم
    • (القاب)
      • متميزة مسابقة غزل البنات
      • بحر العطاء في ركن الكروشية
    (أوسمة)
    لا ما في شي صعب صدقيني تعلم شغل الكروشيه بالذات كتير سهل اما التريكو يبغلو شوية تركيز مع انو مش صعب لو مويتي تتعلمي انا عن نفسي تعلمت الكروشه من شهرين وانا عمري ضعف عمرك يعني التعليم ما الو سن معين بس المهم تكوني حاطه ببالك انك بدك تتعلمي

  8. #8
    ~~زهرة المدائن~~'s صورة
    ~~زهرة المدائن~~ غير متواجد كبار الشخصيات
    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    الموقع
    فلســ قلب ــــطين
    الردود
    11,612
    الجنس
    أنثى
    التكريم
    (أوسمة)
    اهلا اختي
    انا تعلمت الكروشيه من 5 سنين بس ,,وكنت قبل هيك ما بعرف امسك السنارة نهائيا
    الكروشه سهل كثير ,, بداية تعليمي من اختي اما الباقي من النت واليويتوب وتعلمت قراءة الباترون والحمد لله الان بشتغل اي شي ,,ولما افرجي شغلي لاختي
    بتنبهر وما بتصدق اني من كم سنة كنت مش عارفة امسك السنارة..




  9. #9
    mona allam's صورة
    mona allam غير متواجد عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    الموقع
    مصر بلادى
    الردود
    403
    الجنس
    امرأة
    ما فيش كلام اكتر من اللي قالوه العزيزات الخبيرات كلهم ماشاء الله عليهم
    ولكن انا دخلت ااكد كلامهم لاكون شجعت على تعليم شيء يعود بالنفع على فتاه مسلمه وشغل وقت فراغها بالخير ان شاء الله

  10. #10
    ام النونه's صورة
    ام النونه غير متواجد النجم الفضي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الردود
    1,920
    الجنس
    أنثى
    بعد الكلام الحلو ده والمشجع
    شمرى وورينا الاباداع
    وعلم سوريا الله ينصرها وينتقم من الطاغيه النصيرى المجوسى
    سهل جدااا
    وممكن نعمله بابسط الغرز وهيطلع شيك جداااا

مواضيع مشابهه

  1. خبيرات الركن هل من مساعدة؟جزاكن الله خيرا
    بواسطة ام يمنى وهاجر في ركن الكروشيه والتريكو
    الردود: 85
    اخر موضوع: 11-12-2011, 03:57 PM
  2. خبيرات الركن ارجو المساعده
    بواسطة farawlla07 في الأطباق الرئيسة
    الردود: 9
    اخر موضوع: 19-10-2010, 12:37 PM
  3. يا خبيرات الركن انقذونى
    بواسطة أم عمر المصريه في ركن الكروشيه والتريكو
    الردود: 2
    اخر موضوع: 03-11-2009, 06:15 PM
  4. سؤال ال خبيرات الركن
    بواسطة أم عمر المصريه في المعجنات والسندويشات والفطائر والخبز
    الردود: 4
    اخر موضوع: 26-02-2009, 08:08 AM
  5. خبيرات الركن أحتاج مساعدتكم
    بواسطة السيدة وقار في الأمومة والطفولة
    الردود: 26
    اخر موضوع: 07-12-2005, 07:20 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ | جمالكِ | طفلكِ | تحميل صور | تكرات | المجموعة البريدية | لكِ أطباق لاتقاوم

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96