انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.


للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 3 123 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 22

ساعدنى محتاجه مشورتكم

(ركن الكروشيه والتريكو - منتديات لكِ النسائية - الأرشيف)
...
  1. #1
    ام حسين المصرية's صورة
    ام حسين المصرية غير متواجد النجم الفضي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    الموقع
    فى ارض الله الواسعه
    الردود
    4,558
    الجنس
    أنثى

    ساعدنى محتاجه مشورتكم

    السلام عليكم يا قمرات
    المثل بيقول ماخاب من استشار وانا محتاجه مشورتكم
    جبت خيط سلسله بتنجانى




    وقلت اعمل بليرو لبنتى
    دا وافتكر كان فى مسابقه هنا

    او دا

    لاكن الخيط كتير
    ايه رئيكم ينفع اعمل بيه ايه تانى
    حبى وتحياتى لكل المرور الكرام

  2. #2
    farawlla07's صورة
    farawlla07 غير متواجد تاجرة
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    الموقع
    الاسكندريه
    الردود
    5,242
    الجنس
    أنثى
    شوفي يا قمر يا منورانا ازيك
    بصي انا خيط السلسله السنه الي فاتت مكنتش بحبه بس اظاهر السنه دي الانتاج افضل وانعم
    انا عملت بيه شنط
    وملابس بس في ناس بتعمل بيه مفارش علي فكره بس مسكونش في المفرش فراغات يعني لو وحدات مكتومه شويه بيبقي كويس
    عملت منه مهاد للبيبي وطلع تحفه
    بس بصراحه انا بردو مش حاباه قوي زي الاقطان ولكن احيانا بلجأ ليه لما يكون حد عاوز حاجه فيها لمعه الحرير
    ملحوظه الخيط
    ده ممتااااااااااز في التريكو
    خيوط تركيه ومصريه للبيع جوده عاليه واسعار مميزه
    الشحن لاي مكان ف العالم بالبريد الحكومي
    راسليني لطلب الكتالوج الكامل
    صفحتي ع الفيس بوك
    واتس اب 00201003766746--او للاتصال من داخل مصر
    دكان الخيوط

    https://www.facebook.com/#!/pages/%D...53786418019655

    ايضا تواصلي معنا لتقتني قطعه فينه مميزه مشغوله يدويا جميع انواع الكروشيه
    اطقم مواليد ومهادات مفارش وجميع انواع الملابس المصنوعه من الكروشيه
    صفحتي لعرض مشغولاتنا
    كروشيه مول
    https://www.facebook.com/#!/farawllacrochet

  3. #3
    om medoa's صورة
    om medoa غير متواجد متميزة صيفنا إبداع 1431هـ
    تاريخ التسجيل
    Apr 2009
    الردود
    4,638
    الجنس
    امرأة
    جزاكى الله خيرا فراوله
    آخر مرة عدل بواسطة om medoa : 27-04-2010 في 07:31 PM

  4. #4
    جبال الثلج's صورة
    جبال الثلج غير متواجد نجمة التصحيح
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    الموقع
    في قلوب احبتي
    الردود
    19,430
    الجنس
    أنثى
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
      • متألقة صيف 1432هـ
      • زهرة الصحة
      • ناصحة متألقة
      • لؤلؤة شتوية نادرة
    تسلمي فراوله

    للاسف ام حسين
    الخيط اول مره اشوفه

    بالتوفيق ان شاء الله

  5. #5
    D/HEBA's صورة
    D/HEBA غير متواجد النجم البرونزي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    الموقع
    مملكتى بيتى وبناتى زهراتى الحلوين
    الردود
    531
    الجنس
    امرأة
    شوفى ام حسين الخيط ده انا بحب اشتغل بيه نتيجته حلوه بس خدى بالك انه بعد الغسيل بيرخى شويه وبيهدل فانت وبتشتغلى اعملى حسابك ان المقاس هيوسع شويه وممكن البلوزة تطول
    والبليرو اللى انت حطاه مش هايخد منك خيط كتير وانت على ما اعتقد جايبه تقريبا 400جم ممكن كمان ىتعملى بالباقى فستان او فست طويل هيبقى جميل جدا وممكن تعملى بلوزة ليكى واتمنى اكون افدتك

  6. #6
    همس الأمآني's صورة
    همس الأمآني غير متواجد كبار الشخصيات
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الموقع
    مَدينةُ آلنور~ ≛ جـَـآرةُ المُصْطًفى ≛ طيبة الطيبة~
    الردود
    16,390
    الجنس
    أنثى
    التدوينات
    16
    التكريم
    • (القاب)
      • لمسات فنية
      • لمسة عطاء
      • درة صيفنا إبداع 1431هـ
      • بصمة إبداع
      • فرحة عدسة
      • فن وإبتكار
    (أوسمة)
    ام حسين منووره الحته ياا عسل.......

    بصرااحه البوليروا احلى شي فيه القطن بيعطي نتيجه مره حلووه

    اما الخيط بتااعك بدايتته حلووه لكن بعد اللبس والغسيل بيتمدد ويرخي ...

    واذا عجبك تشتغلي فيه اشتغلي وتتهني فيه ياارب...
    دائما ما يجبرني الحنين
    أن أعود لـِ تلك الزوايا
    وألقي باقات التحايا
    على قامة الشموخ (لكِ)

  7. #7
    ام حسين المصرية's صورة
    ام حسين المصرية غير متواجد النجم الفضي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    الموقع
    فى ارض الله الواسعه
    الردود
    4,558
    الجنس
    أنثى
    تعقيب كتبت بواسطة farawlla07 عرض الرد
    شوفي يا قمر يا منورانا ازيك
    بصي انا خيط السلسله السنه الي فاتت مكنتش بحبه بس اظاهر السنه دي الانتاج افضل وانعم
    انا عملت بيه شنط
    وملابس بس في ناس بتعمل بيه مفارش علي فكره بس مسكونش في المفرش فراغات يعني لو وحدات مكتومه شويه بيبقي كويس
    عملت منه مهاد للبيبي وطلع تحفه
    بس بصراحه انا بردو مش حاباه قوي زي الاقطان ولكن احيانا بلجأ ليه لما يكون حد عاوز حاجه فيها لمعه الحرير
    ملحوظه الخيط
    ده ممتااااااااااز في التريكو
    بنت حلال يافيرى دايما مشورتك موثوق بها
    اشكرك حبيبتى عالمشوره المفيده
    انا عملت وحده وحاسه انها ناشفه مش زى الحرير او القطن
    تعقيب كتبت بواسطة hmedo عرض الرد
    جزاكى الله خيرا فراوله
    شكرا لمرورك ياقمر
    تعقيب كتبت بواسطة جبال الثلج عرض الرد
    تسلمي فراوله

    للاسف ام حسين
    الخيط اول مره اشوفه

    بالتوفيق ان شاء الله
    انا كمان اول مره اشتغل بيه

    تعقيب كتبت بواسطة D/HEBA عرض الرد
    شوفى ام حسين الخيط ده انا بحب اشتغل بيه نتيجته حلوه بس خدى بالك انه بعد الغسيل بيرخى شويه وبيهدل فانت وبتشتغلى اعملى حسابك ان المقاس هيوسع شويه وممكن البلوزة تطول
    والبليرو اللى انت حطاه مش هايخد منك خيط كتير وانت على ما اعتقد جايبه تقريبا 400جم ممكن كمان ىتعملى بالباقى فستان او فست طويل هيبقى جميل جدا وممكن تعملى بلوزة ليكى واتمنى اكون افدتك
    شكرا ياغاليه عالنصيحه
    عموما الوحده جت 20 قى 20 وانا فرداها لانها كاشه شويه
    وقلت تتفرد مع اللبس
    والخيط وزنه 750 جرام
    شكرا حبيبتى

  8. #8
    ام حسين المصرية's صورة
    ام حسين المصرية غير متواجد النجم الفضي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    الموقع
    فى ارض الله الواسعه
    الردود
    4,558
    الجنس
    أنثى
    تعقيب كتبت بواسطة لك قلبي عرض الرد
    ام حسين منووره الحته ياا عسل.......

    بصرااحه البوليروا احلى شي فيه القطن بيعطي نتيجه مره حلووه

    اما الخيط بتااعك بدايتته حلووه لكن بعد اللبس والغسيل بيتمدد ويرخي ...

    واذا عجبك تشتغلي فيه اشتغلي وتتهني فيه ياارب...
    تسلمى ياقمر عالمرور الجميل
    طيب اعمل بيه ايه
    ارجعه ولا ايه
    شكرا لمرورك الجميل
    بس حقيقى صدمتونى فيه
    كنت عشمانه فيه خير
    هههههههههه

  9. #9
    ملف احمر's صورة
    ملف احمر غير متواجد عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    الموقع
    بجــــــوار البحـــــــــــــــــــر .....
    الردود
    247
    الجنس
    امرأة
    اول مره اشوف الخيط ده
    بس لونه حلو جدا
    بالتوفيق ان شاء الله

  10. #10
    الفيومية غير متواجد النجم الفضي
    تاريخ التسجيل
    May 2008
    الردود
    1,434
    الجنس
    أنثى
    بسم الله شوفى يااحلى ام حسين انا عملت بوليروا وجيب لبنت اخى من الخيط السلسلة وطلع رائع فكرى تعملى جيب للبنوتة يبقى طقم خطير دة رايى وربنا معاكى فى التنفيذ
    على فكرة الجيب بتبقى قصيرة جدا ومن تحتها بنطلون استرتش دة بالنسبة للبنات الكبار
    انما لوصغيرة تبقى من غير بنطلون ولكى تحياتى

مواضيع مشابهه

  1. بليز محتاجه مشورتكم اوافق ولا لاء
    بواسطة عسولهـ في نافذة إجتماعية
    الردود: 10
    اخر موضوع: 20-09-2011, 01:05 AM
  2. محتاجه مشورتكم ومساعدتكم ...
    بواسطة رحيق الاقصى في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 4
    اخر موضوع: 17-03-2010, 05:48 PM
  3. محتاجه مشورتكم هل هذا اسهال؟؟
    بواسطة engmarwa2005 في الأمومة والطفولة
    الردود: 5
    اخر موضوع: 09-03-2009, 11:26 AM
  4. ابنتى والنوم محتاجه مشورتكم
    بواسطة tmother في الأمومة والطفولة
    الردود: 12
    اخر موضوع: 24-09-2008, 11:31 AM
  5. محتاجه مشورتكم ومساعدتكم
    بواسطة pentalajwad في الأمومة والطفولة
    الردود: 5
    اخر موضوع: 26-12-2005, 07:09 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ | جمالكِ | طفلكِ | تحميل صور | تكرات | المجموعة البريدية | لكِ أطباق لاتقاوم

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96